Dette er mitt aller siste innlegg her!

Dette er mitt aller siste innlegg her som jeg skriver med denne mobiltelefonen, nå er det over for denne iPhone 7 og sjefskaninen skal lære seg å bruke en iPhone 13 Pro Max som jeg fikk hjem her i går.

Mobilen ble levert uten lader, så da måtte jeg vente ytterligere et døgn for å ta den i bruk. Så i dag har jeg vært på handlerunde. Først var jeg innom posten og leverte ytterlige postkort og flaxlodd til vinnere av min romjulskalender, det var noen adresser som kom sent inn i innboksen her. Men nå er det over for denne gang, nå blir det ikke mer julekalender før det er jul igjen, haha..

Fra posten gikk jeg videre til det vi kaller Maxisenteret her på denne siden av elva i Drammen, det heter egentlig Strømsø senter, men det gamle navnet henger enda igjen. Innom Europris og kjøpte flexiband til jentene, et slikt som tåler 50 kg og alt er reflex, kobbelet, tauet, alt!! Så nå vises det over hele bydelen når vi går tur. Kjøpte også våtfor og vanlig Dentastix til Ariel og myke Dentastix til Ella, og bæsjeposer.

Så var jeg innom Kiwi XL og kjøpte juleskinke til 59 kr kiloen, så det blir middag på søndag. Også plukket jeg med meg noen andre småting som trengtes, videre derifra gikk jeg til Power da jeg hadde en rabattkupong der. Beskyttelsesglass til mobilen koster 500 kroner, og strengt tatt nødvendig, det koster 4500 kroner å få nytt glass på mobilen, og det knuses lett.

Har brent meg før på å ikke ha beskyttelsesglass, og da ble jeg forbanna for å si det mildt. Tror nok til og med finnmarkingen til «Mammapåhjul» hadde sperret opp øynene hvis han hadde hørt meg den gang. Så kjøpte jeg lader, 400 kr, men den er supereffektiv, mobilladeren er fulladet på under 30 min.

Det beste med alt dette er en lur investering jeg har gjort som ga meg 2500 kr utbetalt i går, helt uventet og veldig overraskende, haha..

Så bar det hjem, og da snuppen min kom fra jobb ble det masse deilig sushi på bordet her, han har langhelg og vi skal kose oss masse.

Nå gjenstår det bare å se om jeg kommer meg inn på blogg igjen når jeg nå bytter mobil, jeg husker ikke passordet da jeg har bare brukt fingeravtrykk i flere år.. hjelpes 🤪

Fin fin kveld folkens 🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#iphone #promax #langhelg #bunnytrash

29 kommentarer

Siste innlegg