Dette er ikke antivaxxere, men vaksinerte!!

Først vil jeg si at flere jeg kjenner har fått påvist covid gjennom disse to årene. Bekjente, venner og familie. Noen med det opprinnelige viruset før alle mutantene og variantene, før vaksiner ble lagt på bordet, disse med høy alder og underliggende sykdommer, disse merket knapt noe, de hadde ikke visst at de hadde covid hadde det ikke vært for pcr-test. Etterhvert har uvaksinerte og vaksinerte fått påvist covid om hverandre. Viruset rammer forskjellig, mens noen uvaksinerte blir ganske syke, merker andre ikke noe i det hele tatt. Samme med vaksinerte, noen blir ganske syke, andre ikke i det hele tatt. I noen tilfeller virker det som om vaksinerte blir mer syke, det er da ihverfall de som stikker seg mest fram i sosiale media.

Men alt i alt tyder dette på at der ikke er noen forskjell om en er vaksinert eller uvaksinert. Det virker som om smittevern ikke er årsak til at folk blir overtalt til å la seg injisere. Hvorfor dette presset når disse ikke utgjør forskjell på hverken om en blir smittet, smitter videre og selve sykdomsforløpet?!

Flere venninner forteller om dette med blødninger og smerter etter vaksiner, og at det aldri gir seg. Moren til en venninne sliter med kramper i kroppen som har pågått i månedsvis, da særlig etter dose to. Min venninne sier at de nå må bare innse at det ikke er forbigående, men kronisk. Min samboer jobber i akuttmottaket, har blitt injisert tre ganger, han har følt at dette måtte han i sin jobb, og han har følt presset, selv om det heter at vaksinering er frivillig. Men er det noen steder det virkelig har vært press, så er det på sykehus og helsesektoren.

Etter andre dose startet «presset i hodet», «klemming i brystet». På tross av dette så er min samboers tillit til helsemyndigheter og de styrende makter skremmende høy. «Vaksinene er helt trygge» har vært mantraet. Kramper i kroppen, et bein som plutselig svikter et par øyeblikk nå og da. Å innse at dette kan være vaksinene sitter tungt, det skjer ikke, for legene sier at vaksinene er trygge og at man må ta dem, media presser på og uvaksinerte blir hengt ut og latterliggjort. Regjeringen presser på med høringer for å få innført koronapass/segregeringssertifikat. Samboeren min tar tredje dose og våkner opp skrikende om natta da det kommer stikkende smerter og krampe i beinet hans. Ga seg etterhvert, men for få dager siden igjen begynte ting å skje igjen, inn på sykehuset, EKG og ting og tang.

Nei det er vel ikke vaksinene..

Dere som ikke ser videoen under etter å ha klikket inn på og lest dette innlegget. Dere som lar være å se videoen som HEMALI har laget når den nå ligger rett foran snuten på dere, dere som ikke vil vite, jeg vil være såpas utidig å si dere er dumme. Personene i videoen er virkelige mennesker, og hvordan livet deres er blitt etter vaksinene. Det er virkelig på tide å stoppe galskapen. Folk må skjønne at disse folkene i videoen kan ikke vaksineres mer med denne guffa, og flere med dem. Jeg bekymrer meg hver dag for dere der ute, og jeg bekymrer meg for samboeren min. Det er grusomt å ha det slik, og det er grusomt å tenke på at regjeringen presser for koronapass/segregeringspass, hvilket tvinger folk til å la seg injisere videre med disse såkalte vaksinene.

Klikk på linken HER når dere har sett videoen under, den linken fører dere til regjeringen sine sider hvor dere kan sende inn høringssvar og protestere mot segregeringspasset og diktatur.

Men først, se videoen:

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#segregeringspass #koronasertifikat #koronapass #fkoronasertifikat #korona #covid #vaksiner #bivirkninger #hemali #norge #bunny #bunnytrash

Link: «Pfizer covid-vaksine har 1291 bivirkninger avslører offisielle dokumenter» (OHTO)

19 kommentarer
    1. Oi, den var lang, men jeg skal se den! Har forresten min egen DVD liggende om temaet som jeg kjøpte for 10-12 år siden. Det er mange sannheter som kommer frem etter hvert…

          1. Alle burde se den, er ikke tilfeldig at diagnosene etter vaksiner er de samme på folk, blødninger, hjerteposebetennelser, kramper og svikt i armer og bein.. etc

              1. Jeg er rasende, det vi ser i videoen er det jeg ser rundt meg også god folk jeg kjenner og han jeg bor med, men de fleste nekter å ta det innover seg og melde det inn.

                1. Jeg visste at dette kom til å skje, og er ikke overrasket i det hele tatt. Er for oppgitt til å bli rasende, synes bare det hele er skikkelig frustrerende.

                  1. Ja, det er det også. Frustrerende. Jan var inne på EKG i går, han har hatt en del hendelser de siste dagene. Går i bølger. Jeg er sint for jeg ikke klarte stoppe han i å ta dose tre.

        1. …..dueeeh..altså..selvfølgelig er det nøye..men tenkte hovedpoenget her var videoen..og at det er lettere å få folk til å se den ved å poste kun den… Men – ka veit vel æ..kanskje ingen gidd å se den likevel 🤔😳

          1. Derfor jeg gjør research, bruker tid på å finne, leser artikler, ser videoer og filmer, finner kilder og linker og bygger opp innlegget slik at om en ikke gidder å se videoen, så har en lest innlegget, om ikke annet – og det er jo noe med å blogge, en ønsker jo at en skal nå ut med hva en har jobbet med å sette sammen. Men du har sikkert rett, videoen gjør seg nok best alene, du hadde helt sikkert finnet fram til den uten Bunny Trash.

            1. ..er vel egentlig ikke stort mer for meg å si i denna runden..for jeg HÅPER at du skjønner at jeg posta videoen i god tro – og gidder derfor absolutt ikke ta til meg kamuflerte “stikkpillere”. Så ha en fin kveld der – så skal jeg legge meg samtalen på minne til neste gang.. for jeg HAR faktisk delt av innleggene dine tidligere.. seinest i går 😉

              1. Ingen kamuflerte stikkpillere fra meg du, jeg skriver hva jeg tenker og mener, så enkelt er det. Du skal ha poeng for at du gjør noe i det minste, de fleste rundt oss sitter jo bare og glaner..

    2. Såpass forstyrrelser i blødningene indikerer jo unektelig at det berører forplantningsorganene (og da selvsagt fortrinnsvis hos kvinner), hvilket jo igjen gir direkte assosiasjoner til Agenda 21..
      Jeg kunne nemlig satt en god chunk penger på at Agenda 21 er en realitet, men hvor en ryktebørs på steroider har blåst de faktiske forhold fullstendig ut av proposjoner. For å få verdens befolkning ned til max en milliard, og fortrinnsvis 500 mill. innen 2030, så vil de være nødt til å kjøre en wipe out som kun er gjennomførbar med en atomkrig.. – Og det skjer ikke, rett og slett fordi utkommet vil være umulig å kontrollere.. – Og dessuten vil dette avstedkomme med at såpass store deler av planeten vil være ubeboelig, i tillegg til at det vil gjøre et innhogg på en uhorvelig andel av planetens artsmangfold og naturressurser. Følgelig, vil de da ende opp med en tilsvarende overbefolkning, i det den resterende gruppen da vil presses inn på et begrenset område.. Men sånt som typ en halvering i løpet av en 100 årsperiode, er derimot noe ganske annet! For om en tenker seg at de besørger en satans reduksjon i fruktbarheten hos et overveldende flertall av verdens kvinner, så vil jo etterhvert dødsraten gå antall fødsler en høy gang, -og voila!..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg