Dette er framtidens delikate middag!!

Her om dagen skrev jeg og postet et kort, men i mine øyne greit innlegg om miljø (miljø og klima) som jeg linket til en blogg jeg siste tiden har blitt gjort mer oppmerksom på, nemlig minibloggen «Fotavtrykket», hvilket medførte at den respektive bloggeren bak denne minibloggen skrev innlegget som dere kan lese her: «Cannabis, for miljøet».

Nå tenkte jeg å poste et innlegg som tar ting noen steg videre iht hvilke tanker som opererer rundt om på denne planeten iht klima. Dette blir for meg så absurd, og jeg tenker det underbygger hvor gale man kan bli som menneske på denne jorden. Jeg tenker på «Guds syndrom», den som «lider» under denne diagnosen er en som har absolutt sikkerhet at han aldri gjør feil, ignorerer alle regler, vurderer seg verdig til å gjøre hva han vil.

Dette er en psykotisk lidelse preget av en urokkelig tro på egen makt og straffefrihet. I noen tilfeller ser man tegn til aggresjon, irritabilitet, arrogant oppførsel og gjør narr av svakhetene i andre. Vi snakker om en narsissistisk person, trygg i sin egen irresistibility. Den som snakker en slik person imot blir erklært som en fiende. Manifestasjoner av dette syndromet er vanlig i vellykkede mennesker, for det meste menn.

Symptomene eksisterer selvfølgelig i varierende grad fra person til person, men fremragende resultater og suksess viser til økt grad. Men suksess og makt er jo likeså faktorer som gjør det vanskelig å få en slik person erklært med slike psykiske lidelser og sykehusinnlagt som følge av sitt guds syndrom. Dermed risikeres menneskeheten når en sådan person posisjonerer seg.

Bill Gates har, siden han forlot ledelsen i Microsoft blitt forkjemper for massevaksinasjoner og har en enorm innflytelse på WHO (verdens helseorganisasjon). Han har nærmest erklært seg kongen av verden med sin sosiopatiske påvirkning. Nå har han lansert en ny idé: å endre våre spisevaner, han ønsker nemlig og få menneskeheten til å spise kunstig kjøtt. Dette forklarer han er en nødvendighet for å unngå en klimakatastrofe.

Når Gates nå har fått til å massevaksinere oss med  disse okkulte preparatene han kaller vaksiner som produseres og distribueres av selskaper som han er en partner og herren vår Gud av, så vil han at vi skal spise kunstig kjøtt produsert av selskapene hans. Selvsagt underbygges dette med hans kjærlighet til menneskeheten og planeten. Kremt.. hvem som trekker paralleller mellom hans ønske om at mennesker skal spise syntetisk kjøtt og det faktum at han under pandemien har tjent grovt og kjøpt opp, og er eieren og Gud over 108 tusen hektar fruktbart jordbruksland i Amerika, det er det nok ikke mange som gjør. Da kan vi, oss «vanlige folk» spise syntetisk kjøtt, og han og hans like, overklassen, spise naturlig mat som vil være priset slik at det vil være uaktuelt for oss å delta i gildet av naturlig føde.

Jada, helt absurd. En vanvittig konspirasjonsteori på lik linje som innføringen av segregeringspass som allerede er blitt innført i flere land, og som blant annet har ligget til høring på regjeringen i Norges egne sider flere ganger mens arbeidet pågår om hvordan få dette i bruk på en sådan måte at befolkningen tror på at det er til sitt eget beste. Som til eksempel da idéen ble lansert da de kalte dette for både koronapass og koronasertifikat for å villede til å tro at dette handler om smittevern, at dette er for å beskytte befolkningen.

Vel «konspirasjonsteorier» og absurde tanker til side. Bill Gates uttalte nylig i et intervju at «alle rike land bør bytte til 100 prosent syntetisk storfekjøtt for å unngå klimaendringer». Dette skriver han også om i boken sin «How to Avoid a Climate Disaster», så dette er veldokumenterte uttalelser.

«Man kan venne seg til forskjellen i smak, og kjøttet vil da smake enda bedre over tid. Dette vil gagne miljøet nok til å endre folks matvaner og endre etterspørselen fullstendig». I nevnte intervju antydet han en propaganda der en gjør det politisk ukorrekt å spise kyr. For en vet jo hva som skjer når en gjør, skriver eller ytrer noe som ikke er politisk korrekt?! Da blir man hatet, hetset, uthengt, ekskludert og så videre. Som de uvaksinerte under pandemien. Man blir påført skam og behandlet som ondsinnede rasister.

Gates ytret seg også om startfasen i prosessen da man har bedrifter allerede som jobber med å lage kjøtt som ikke er kjøtt, som for eksempel plantebaserte «burger-selskaper» som Impossible og Beyond Meat. Jeg har ikke sjekket enda, men jeg tør tippe Bill Gates er aksjonær i de selskaper som eier disse bedriftene. Hva tror du?

Er dette en del av velkomsten til vår nye verdensorden?

Hahaha.. jeg dævver. Men for all del folkens, nå ruller de ut dose 4 av koronavaksiner, når vi kommer til dose 29 (om ikke før) så kan dere dra hjem å spise Gates’ kjøtt til middag. Høres bra ut, ikke sant?! 😆

Følg gjerne bloggen i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#billgates #nwo #bunny #bunnytrash

22 kommentarer
    1. Da lever jeg heller på kornkarbonade, soppburger og kålrotbiff, fremfor at det der skal få komme i nærheten av min tallerken !

      1. Helt enig, men tenker også at lanseringen av dén ideen er bare en begynnelse. Som alltid når slik galskap startes iverksatt så kommer det mer. Tenker jeg skal ta meg en tur og og spise en feit hamburgertallerken i ettermiddag, med masse ost og bacon.

    2. Jeg er så glad for at jeg kan være med på å bidra litt, til at det rettes mer fokus på -og skrives mer om miljø og klima! 🙂 Og tusen takk for at du linker til bloggen min. 😉
      Det er skummelt når noen mennesker får for mye penger og makt. Den makten trenger slettes ikke å bli brukt til noe bra!
      Jeg tror det er bra å spise litt kjøtt, men det er først og fremst mengden kjøtt vi spiser det går på. Det er også bra for jordsmonnet at dyr gresser, tramper og bæsjer på jorda, dette fører faktisk til lagring av klimagasser. Men det er igjen snakk om mengden her også 😉
      Å nyte en burger (av ekte kjøtt) av og til, er helt innafor 😉

      1. Vel som sagt, det er ikke mye om miljø og klima fra min kant. Vi har så mye som ødelegger samfunnet fra før ar om her ikke er levelig, når menneskerettigheter og frihet blir fratatt oss, så betyr klima så lite. I mitt hode. Selvfølgelig bra at folk bryr seg. Da jeg var ungdom var jeg med i Natur og ungdom. En gang i tiden var jeg representant for MDG, jeg tror ikke de var så nedsnødde som de er i dag (er min unnskyldning). Inntil pandemien var jeg medlem i blant annet Greenpeace. Jeg pauset diverse medlemskap den gangen da jeg ikke visste noe om hvordan situasjonen ville påvirke oss økonomisk. Jeg linker gjerne til bloggen din, så takk selv. Det er jo mye om hva blogg handler om, det å ha dialog i kommentarfelt og linke hverandre opp og frem. Det er de som ignorerer andre bloggere, det synes jeg rett og slett er ødeleggende for konseptet. Hva man spiser må man få velge selv, hva man ønsker å korrumpere kroppen sin med. Jeg skal ihvertfall ikke ha noen av disse omtalte «vaksinene» eller syntetisk kjøtt. Jeg spiser en god feit burger innimellom og div kjøtt, men jeg er mest for sjømat. Elsker sjømat. En periode spiste jeg ikke kjøtt på 1 år og 6 dager. Så sprakk jeg på en lasagne. Min kropp er ment for litt kjøtt. Vi er rovdyr, vi skal ikke måtte skamme oss av den grunn.

        1. For meg er klima og miljø viktig. Såklart er menneskerettigheter og frihet også viktig! Men hva gjør vi den dagen vi ikke har frisk luft å puste inn, mat og rent vann?
          Jeg er også for mangfold og variasjon i det vi spiser. Og ja, vi er kjøttetere, det har vi alltid vært.
          Herlig at du har engasjert deg så mye! 😉

            1. Vi har nok allerede kommet dit når det gjelder rent vann, dessverre! Det er ganske få land i verden du bare kan drikke rett fra en bekk eller en innsjø slik du kan her i Norge. De aller fleste land må rense vannet først, før det kan drikkes.

              1. Ja, det var en som stoppa meg på gata nylig og spurte om jeg visste hvor mange i verden som ikke har tilgjengelighet på rent vann, jeg svarte et himmelhøyt svar, men det var visst tre ganger så mange. Men det er akkurat dét, vi kan sitte her å skrive om klima så mye vi orker, men så lenge de på toppen har andre mål, ideologier og agendaer så har det ungen hensikt. Har du vært i Afrika, Midtøsten og litt rundt omkring så kan du se at de bryr seg ikke om dette. Jeg nevnte to, fordi der ser man at de tror Allah ordner opp. Men nok denslags for meg i dag. Inntil videre har vi rent vann i Norge. Da må Norge bevares som Norge er og ikke bli ødelagt av ukulturer. Ha en fin dag, nå stikker jeg til Oslo 😜👍🏾

    3. 😂 god gammeldags flesk og duppe her i dag.

      Klimamessig tror jeg vel mer på redusert forbruk fremfor kunstig fremstilt «mat». De rikere delene av verden kan med fordel jenke ned til hva de faktisk trenger, fremfor å fokusere på «lyst på» og «vil ha».

    4. Dette er galskap satt i system 😡.
      Å leva eitt så unaturleg liv, som Bill Gates og co legg opp til, vil garantert føra til masse sjukdom, både somatisk og psykisk.
      Om han tenker på klima og miljø?
      Definitivt ikkje. Han har berre funnet ut at dette er gode argument for å tjena masse pengar, og få enda meir makt og kontroll over verdas befolkning.
      Eg har ikkje sjekka, men er villeg til å vedda på at dei fabrikkene hans, som produserer dette “kjøtet”, slepp ut meir klimagassar enn all verdas storfe.
      Klima og miljø ofrer han ikkje ein brøkdel av ein tanke eingong.
      Og irrasjonelle folk, i all sin redsle, hopper på og lovpriser denne galskapen, og trur dei er med på å redde jordkloda 😢.
      Eg vonar eg har forlatt denne galskapens klode, før det kjem så longt. Enten det, eller eg får finna meg ein avkrok, der menneskene enda har eitt snev av fornuft, og lever nokonlunde i pakt med naturen.

      1. Etter alt å dømme så tror jeg at samtlige som har tatt flere enn to doser «koronavaksine» vil heie frem dette nye «kjøttet». For de er jo slik, hvis noen sier «dette er vaksine» så tror de på det. Når noen sier «dette er kjøtt» så tror de på det. Når noen da gir dem arsenikk og sier det er sukker, så vil de røre «sukkeret» ut i kaffekoppen sin og drikke til det er tomt.

        1. Ja, det var dette med den gamle filosofens definisjon av dumskap.
          Sjølv har eg slutta å diskutere klima og miljø med folk, for det syner seg at dei har ikkje lese ein einaste forskningsstudie om temaet, men berre refererer til det media bringer på bane. Ergo har dei null peiling på kva dei snakkar om. Dei kan ikkje eingong definasjonen på kva forskning er, og då er det fånyttes å diskutera.

          1. Klimapolitikk av Norge og nordmenn er fånyttes. Det er ikke poeng med debatten her slik jeg ser det. Jeg kunne skrevet mer om miljø og klima, men jeg føler at det er bortkastet tid. Jeg kaster ikke søppel på gata, jeg sorterer og blabla.. men å nekte oss sugerør for så å innføre et regime hvor det ligger strødd munnbleier av microplast hver 10 meter hvor enn jeg går. Når verden er så gal som den er så whatever.. sorry to say, men whatever.

            1. Ja, det er fullstendeg bortkasta, og me ser jo etter deisse demonstrasjonene, kor mykje dei eigentleg bryr seg. Dobbeltmoral og vankunna frå ende til annen.

    5. Leste innlegget om cannabis👍Kan brukes til så mye. Smertelindring feks. Kreftpasienter og andre syke som sliter med kvalme, dårlig matlyst, smerter, epilepsi, ms, fibriomyalgi, en haug av andre nevrologiske sykdommer,ikke minst psykiske sykdommer…jaja, våkner vel en gang..
      Ang Gates, huff🙈Enda mer å tenke på..😱
      Lurer på hva prisen hadde liggi på🤔
      Var på et loppemarked i går. Møtte på de du beskrev over. Snudde meg rundt og der sto eks nr 2 der inne😅ble noen kjappe ord..godt man kommer seg vidre😄

    6. Et par narsissister😅Som du nevte i innlegget..Møtt på noen opp igjennom, denne gangen var det ikke en,men to ekser på samme dag🙈😅

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg