Dette burde alle fått med seg!!

Søndag igjen, livet bare spinner avgårde, får knapt med meg noen ting fordi det skjer noe hele tiden, en har lyst å være med på så mye, men så er man jo bare en person og kan ikke være overalt samtidig. Hellige kaninmåne hva jeg ikke kunne gitt for å ha vært på Copacabana Beach i Rio Brasil i går og i natt. Helt insane å se videoklipp derfra. 1,6 millioner mennesker på et og samme show. Og FOR et show!!

Heldig er jeg som fikk sett dette showet for noen måneder siden, både i København og Amsterdam. Det var truly helt amazing. Spektakulært! Helt rått!! Ord kan ikke beskrive, men jeg husker snuppen min sa etter vi så showet første gang i København, at dette er noe alle burde sett, det er så gjennomført ned til minste detalj. Og med en spilleliste av hits plukket ut av en karriere som artist gjennom 40 år så.. ja.. nå er Madonnas turné «The Celebration Tour» ferdig, siste show er spilt. Hele greia med over 80 fremføringer på store arenaer + gårdagens event på Copacabana beach er over, en knallsuksess hvor samtlige show var utsolgte og siste stopp satte verdensrekord for en kvinnelig artist noensinne.

Et nyttårsshow med Rod Stewart i 1994 tiltrakk seg over 4 millioner mennesker, noe som ifølge Guinness rekordbok er den aller største gratis-rockekonserten i historien. Men samtidig er det poengtert at mange av publikum kom trolig for å se nyttårsfyrverkeriet. En mer passende sammenligning er derfor konserten med Rolling Stones i 2006, som samlet 1,2 millioner mennesker.

Anyways, jeg så ikke showet i går kveld/natt, man kunne streame det på internett. Snuppen min og jeg var hos ei venninne og koste oss masse der med musikk, snacks, Aperol Spritzers med mer. Vi skravlet og la framtidsplaner som jeg ikke skal fortelle om nå. Tenker å leve mest mulig i nået, og ta en dag av gangen. Så i dag er det bare å slappe av, og i kveld skal storskjermen på, for da er det vår tur til å se showet fra i går, Madonnas «The Celebration Tour» på Copacabana Beach, Rio de Janiero i Brasil, verdens vakreste sted ifølge Madonna selv.

PS: CNN melder at det faktisk var 2,5 millioner mennesker 😳

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#madonna #thecelebrationtour #copacabanabeach #copacabana #rio #riodejaneiro #brasil #brazil #bunnytrash #bunny

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg