Dette blir kanskje mitt aller siste innlegg her!


I dag er dagen, nå skjer det muligens. Altså jeg skal ikke si noe på været. For det ser jo ut til å bli nydelig dagen gjennom, og dét er jo bare lekkert. Fin dag å dø på!

For slik har altså natta vært. Etter ei helg med to dager festing og moro (fordi jeg hadde bursdag) så har jeg nå våknet etter en urolig natt på en annen måte. Jeg bestilte for en uke siden slik tur nedover Vikersund hoppbakke med Zipliner, og jeg grugleder meg helt tydelig. Har drømt om dette i natt, og i drømmen er jeg jeg overbevist om at jeg får hjerteattakk i Ziplinern og dauuer.

Link: Klarer jeg å si Fuck You til angsten og gjennomføre dette?!

Så ja, hvis dét skjer så blir jo dette siste innlegget mitt. Så tusen takk for alt visst det skjer. Det har vært litt av en tur med blogging i 12 år. Alle haterne som har slengt dritt til meg for de jeg ikke tilpasser meg deres venstrevridde flerkulturelle berikelse med islamisering og homohat. Det sier jeg dere folkens, kjemp for å få farlige ideologier og religioner vekk fra det offentlige samfunn, riv moskeene.. da blir Norge ny-vakkert, og barn kan vokse opp i et mye tryggere samfunn!!

Tusen takk til alle jeg har blitt kjent med gjennom bloggen, lesere jeg har møtt nesten på andre siden av kloden og hist og her. Alle dere andre bloggere som jeg har fått litt kontakt med. Det har vært moro!

Hvis jeg overlever Ziplinern i Vikersundbakken, hvis jeg ikke dauuer av hjerteattakk eller noe. Så skal jeg for første gang på besøk til mat og hverdagsliv-blogger Linda. Hun og mannen hennes kommer hit og henter snuppen min og meg her og kjører oss til Vikersundbakken. Overlever jeg da Ziplinern er det hjem til Linda på middag. Så da er det bare å håpe jeg overlever da.

Riktig fin dag ønskes dere alle 😘


Jeg har grupper hvor jeg publiserer mine innlegg etterhvert som de blir produsert. Dere er mer enn velkommen til å følge disse.

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#vikersundbakken #zipliner #bunnytrash

24 kommentarer

Siste innlegg