Det varsles om terrorfare i Sverige og lesbiske som kysser i Norge.

Ligger strak ut på sofaen her hjemme og har det ille deilig. Var på en liten fest hos ei venninne i går kveld. Vi hadde det veldig hyggelig. Måtte snakke en del engelsk da. Snuppen min og jeg var de eneste norske der. Eller, ikke helt sant, der var ei fra Ålesund, og det er jo i Norge, haha.. resten var fra Nigeria, Gambia, Kapp Verde og Island. Så ja da ble det en del engelsk.

Rundt midnatt dro vi til sentrum og tilbragte et par timer på et utested der. Det var moro, men ikke så veldig nyhetsverdig, ikke særlig å skrive i lokalavisen om. Selv om avisene skriver om mye tåpelig. Snakker om nyheter så har jeg jo fått med meg litt i dag. Svenske Aftonbladet skriver om at Storbritannias utenriksdepartement har endret sine reiseråd for Sverige. De forteller at det er svært sannsynlig at terrorister vil forsøke å utføre angrep i Sverige.

Angrep kan være vilkårlige, og ramme steder utlendinger oppholder seg. På utenriksdepartementets nettsider skrives det at svenske myndigheter har avverget flere planlagte angrep, og arrestert flere personer i den forbindelse.

Så mye mer er det ikke å lese om den saken, men «svenske tilstander» er ikke lengre et begrep, det er virkelig. Jeg tenker at det er på tide Norge gjør grep før det blir vårt eget land som skrives om på nettsidene til Utenriksdepartement i andre land. Det er kanskje greit å bli strengere iht innvandring hit nå.

Snakker om Norge, så har jeg fått med meg litt andre nyheter også, bare såvidt, det er bare så digg å ligge strak ut på sofaen og svette ut gårsdagen. Uansett, en artikkel jeg leste var om Dagbladet som forteller at antall lesere de har i det siste har vært svært nedadgående, uten at de har fått helt grep om hvorfor. Jeg har mine tanker om akkurat det. Kanskje de burde slutte konstruere en egen vinkling på de nyheter de formidler, og heller forsøke være mer objektive. De er tross alt en avis, ikke en blogg.

I helga har det vært PRIDE her i Drammen. I går var det parade. Jeg var ikke tilstede, men har hørt at paraden og arrangementet var en flau begivenhet. Én flåte i paraden, og noen politikere som tuslet etter med sine egne agendaer. Pride skal være politikk, men ikke i sin helhet. De har altså dratt moroa ut av det hele, og nå er det bare penger og politikk det står om. En skremmende politikk der det fremmes masse propaganda om nye kjønn, kjønnskifte, masse seksuelle legninger jeg ikke har hørt om, personers seksuelle aktiviteter som tilhører det private soverom spilles ut for åpen scene som underholdning for små barn. BDSM fremmes, og en samtale ble overhørt på byens torg der to BDSM’ere simulerte seksuell aktivitet, og et lite barn hadde spurt sin mor om hva disse to menneskene holdt på med, og moren hadde svart: «det er slik voksne gjør». Hva faen??!!

Ikke så mye om akkurat dét i lokalavisen Drammens Tidende, men en artikkel som har blitt slått stort opp var med et bilde av to kvinner som kysser. Ved bildet står følgende: «La folk se, og la barna se, at vi er mennesker vi som alle andre». Akkurat dét er greit nok, kyssing, men alt det andre.. spar meg for dét!

Heldigvis stod det ingenting om oss i avisen i dag. Jeg har vage glimt i hodet om at jeg beveget meg fra sitteplassene på utestedet vi var og forsøkte meg på noe som kalles «å danse». Da er det på tide å komme seg hjem, for den dansen der tror jeg tilskuere kunne blitt flau av å overvære.. så ja, veldig godt at overskriften hos Drammens Tidende i dag ikke var «1 stk drita full nordlenning ute på byen i Drammen».. da hadde det nok ikke vært så ikke deilig å ligge på sofaen i dag…

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#nyheter #sverige #norge #bunnytrash #bunny

2 kommentarer
    1. 🤣🤣🤣 Så Dagbladet skjønar ikkje kvifor leserane forsvinn?
      Nei, dei med eitt grandiost sjølvbilete, og null i sjølvinnsikt, skjønar seg sjeldan på realitetane.
      PRIDE? Heile pride greiene, opplever eg har vorte noko patetisk idioti, på høgde med Dagbladet, fjernt frå verkelegheita.
      Berre noko useriøst tull heile greiene, totalt utan realitetsorientering.
      Nei, få bort alle deisse FRI-galningane, og få inn psykisk og fysisk handikappa, og slåss for deira plass i samfunnet. Då skal eg og gå i pride-tog.
      Det hadde vore noko å vera stolt over.
      Noko sofa vart det ikkje på meg i går 😜.
      Eg var på sopptur på laurdag, og det vart ut i dei små timar, før eg var ferdeg med rensing og behandling, og kjerringa hadde plukka inn ripsbæra, så i går var det å finne fram bær/fruktpressa, og lage rips gelé.
      I dag er eg vrak, men må ein tur til soppkontrollen, og få verifisert ein sopptype. Enten er det grønn, eller broket kremle. Verte arteg å prøve ein ny type.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg