Det var forutsigbart, men jeg ville ikke tro det!

Allerede før Eurovision Song Contest var kommet i gang i går kveld var diskusjonen om Ukrania ville vinne på gang. Sympatistemmer. Samtlige som var her var enige om at dette er en musikkonkurranse, ingen her ville gitt Ukrania sympatistemmer.

Med det sagt så hadde vi alle stemmeskjemaer og faktisk var det ingen som hadde vinnerlåten som favoritt. Jeg tror ikke noen hadde den på topp 10 engang. Så dessverre, i fjor var Italia en verdig vinner, i år synes jeg ikke det ble en verdig vinner. Da kunne heller Norge vunnet med sitt bortkastede latterlige bidrag.

Storbritannia skulle nok vunnet hadde det ikke vært krig i Ukraina. I går var det ikke musikkonkurranse, men en politisk agenda i et arrangement som ikke skal inneholde politikk. Jeg ville ikke tro at resultatet skulle bli slik, men slik ble det, det var forutsigbart, vi alle hadde skjønt dette på forhånd.

Anyways, fair som jeg er, fair som jeg ønsker å være, mine topp tre var Sverige, Storbritannia og Estland. Jeg hadde altså Sverige som favoritt.

Resultater og vinnere til side, i går var en fantastisk fin dag, fra morgen til kveld.. eller natt mener jeg. Festen her ble kjempemoro, alle var så glade og fornøyde. All maten ble spist, det florerte i deilige drinker og shots. Masse glade farger, glitter, fjær, det norske flagg og ballonger. En herlig gjeng! Til og med Pingu var fornøyd med pridebriller, regnbueboa og fargerik hatt 😜

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#esc #mgp #eurovision #fest #party #venner #glitter #ukraina #storbritannia #sverige #norge #bunny #bunnytrash

11 kommentarer
      1. Det var noen her som likte fløyta i Ukrania sin låt, men ingen likte låten. Ser på stemmeskjemaer her at en person har tilogmed skrevet «blæh» bak Ukraina sin sang 😂

    1. Så bra det ble en hyggelig kveld. Vi trenger slike kvelder. Jeg likte Ukrainas bidrag godt, i fjor også var det en av mine favoritter. Likte også Frankrikes bidrag i år. Likte også Italia i fjor, for en energi og utstråling Måneskin har. Norge syntes jeg var blæh, trodde aldri de kom til å vinne den norske finalen. Så feil kan man ta :). Smaken er som baken…. 😀 :D.

    2. Ser ut til at dere hadde en strålende kveld selv om programmet i seg selv var noe helt annet enn jeg håpet på.🎉🎼
      Det er synd at resultatet er avgjort på forhånd. Hva er vitsen med konkurransen da?
      Jeg måtte få ut litt steam om det i mitt blogginnlegg i morges, kjente jeg.😅

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg