Det skjer noe med kaninørene mine!

Bare popper innom for å si hei jeg.. ‘Hei folkens!’ Har akkurat vært en runde ute sammen med jentene. Det er 17 grader her akkurat nå, så det har nok vært over 20 tidligere i dag. Ble søkksvett av denne turen jeg, hadde på meg joggedress, og det var vel for mye. Tenker kanskje vi skal reise i shorts, ihvertfall jeg, det er jo et par grader varmere dit vi skal.

Anyways, har ting å gjøre her, så det blir et kort innlegg. Tenkte jeg kunne oppdaterer dere om den kaktusen jeg nevnte jeg hadde kjøpt da jeg var på Hageland for to uker siden. Den kalles for Bunny Ears (Kaninører), så da skjønner dere vel hvorfor jeg måtte ha den. Litt morsomt er det jo også at den faktisk har tre ører. Det som er spennende nå er jo disse tustene som er kommet på toppen. Det ser ut som den skal blomstre. Det hadde jo vært rasende festlig, for jeg er ikke noen kaktusperson egentlig. Hvis dere klikker på linken over så ser dere hvordan blomster den får.

Vel vel, nå skal jeg vaske gulv. Jeg liker at her er ryddig og rent mens vi er bortreist. Det er så deilig å komme tilbake til et hjem hvor alt er i orden. Tudeluuu folkens, og takk for titten 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#kaninører #englevinger #bunnytrash #bunny

2 kommentarer
    1. Ahaa du har fått deg kaninører jo,
      har ikkje fått med meg det eg 🙂
      É d te syden dokk ska?
      I så fall vil eg tro at det er godt og varmt 🙂
      Nyt d og kos dokk!
      Klem Vibbe 🙂

      1. Tror ikke jeg har nevnt på bloggen at det var kaninører, bare kaktus. Men nå ser det ut til at den skal blomstre, haha.. snål plante. Nææh, ikke helt syden, men sørover, i litt mer moderne omgivelser 😜 takktakk og klemzy 😘

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg