Det opplevdes helt psykt å være vitne til!

Foto/screenshot fra NRK.

For meg vil det alltid være slik at jeg ikke kan stole på politikere, media og de som står i ledetog med disse. Enhver som kaller seg politiker, enhver som kaller seg journalist får meg til å grøsse. Hva er det disse menneskene er ute etter?

Det som skjedde under denne såkalte pandemien eller hva folk velger å omtale perioden som, fjernet siste snev av tillit. Jeg syntes media var rett og slett avskyelig, og noen navn har jeg notert meg for all framtid, for det å selge en sak med slik kynisme, og bevisst skremme folk fra sans og samling, det var så hjerterått at det smertet nesten mer enn den frykten jeg selv opplevde da det hele startet. Da landet stengte ned første gang og vi satt her og gråt ved kjøkkenbordet.

De manipulerte oss, og de fleste ble så indoktrinerte av dette at de hoppet hver eneste gang de fikk beskjed om det. Jeg satt her hjemme og observerte NRK resirkulere saker for å opprettholde propaganda og frykt. Først kom den ene varianten av viruset og da kom oppslag på oppslag på oppslag. Så kom en ny variant, en såkalt mutant som liksom skulle være skumlere, farligere og mer smittsom enn tidligere varianter, men ingen ble mer alvorlig syke, det ble underdødelighet.. og da gjorde media slike ting som dette, hvilket burde vært straffbart. Se på bildene/screenshots..

Screenshot fra NRK februar 2021, sak av Madeleine Hatlo.

*

21. februar laget de en sak om denne gutten, som fikk trigget frem et barnesyndrom han var genetisk anlagt for, han fikk hjertesvikt og de skyldte på korona. Et halvt år etter var det en ny variant/mutant i omløp, og en skulle tro at det var nok av tilfeller syke/døde NRK kunne skrive om, men de dro altså frem den samme saken, resirkulerte og redigerte den, førte opp en ny forfatter og serverte den igjen som en del av propagandaen, serverte en gammel sak som en nyhet.. det hele var så stygt så stygt, men det fungerte, folk var pissredde!

 

Screenshot fra NRK juli 2021, sak av Åse Marit Befring.

https://www.dagbladet.no/nyheter/dennis-16-rammet-av-alvorlig-barnesyndrom/73425389

https://www.nrk.no/norge/dennis-_16_-holdt-pa-a-do-som-en-reaksjon-pa-korona-1.15567837

Jeg kommer aldri til å glemme. Da to kunne besøke tre, men de samme tre kunne ikke besøke de to, da ble man angitt og det vanket bot. Jeg har lagret vanviddet.. jeg mener at man burde lære av historien, ikke prøve å viske ut, fortrenge eller glemme.

Hva mener dere?


Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#covid #korona #bunnytrash #bunny

24 kommentarer
    1. Det er helt sinnsykt. Tidligere slet jeg med å skjønne hvordan Hitler kunne “lure” et helt folk, men har skjønt hvordan i den senere tid..

      1. Om ikke annet så fikk man jo «klarhet» i en del ting gjennom denne perioden. For meg var det helt vanvittig å se hvordan folk hoppet når de fikk beskjed, hvordan så få mennesker stilte spørsmål ved ting. Ble nesten motløs, men jeg minnes den dagen vi gikk fakkeltog gjennom Oslo, hvor godt det var å vite at, om det bare er en promille av befolkningen, så var det et helt samfunn som ikke hoppet, og som faktisk brydde seg om hverandre og hva som pågikk. Og tro meg, det var laaaaangt flere enn cirka 200 som msm la frem…

    2. Uff. Jeg er vaksinert 3 ganger og lever godt med det. Føler meg ikke pålagt noe, men , ja her nede var alt enda strengere enn i Norge. Når det åpnet opp måtte man vise corona bevis eler negativ test for å komme inn på kafe og utedtedersom var åpen.
      Jeg gjorde mitt valg. Du gjorde ditt. Du trenger ikke prøve få meg til å føle.eg som en idiot som følger ledersauen. Jeg gjo6mitt valg. Du gjorde ditt. Det må du nesten respektere.

      1. Nå måtte jeg lese kommentaren din flere ganger for den ble litt.. jeg har ikke nevnt noe om vaksiner her, jeg skriver om media som resirkulerte samme sak for å skremme folk, jeg skriver om absurditeten hvor to mennesker kunne besøke tre, men de samme tre kunne ikke besøke de to. Jeg bor sammen med en som har blitt vaksinert tre doser, tror du jeg kaller han idiot?

      2. Jeg må bare få beklage. Jeg leste innlegget ditt feil så min kommentar var noe ute på tur. Sikkert varmen🙈

        1. Ingenting å beklage, scroller du tilbake i tid så finner du innlegg der du kan ta meg på slike uttalelser. For jeg har jo ved flere enn én anledning uttalt meg om hva jeg mente da folk tok tredje dose. Må også legge til at jeg, ikke rettet mot deg personlig, men jeg finner det absurd at mennesker som har vaksinert seg skal si til uvaksinerte at man må respektere deres valg.. etter et par år med sjikane og trusler om utestengning fra samfunnet så blir det ganske… men all is good, vær forsiktig i varmen 😜🥰

          1. Takk 😊Kjøler hjernen ned i aircon så jeg kanskje klarer å oppfatte det jeg leser 😊
            klem 🥰

            1. Bare husk at ingenting jeg skriver på blogg vil noengang være rettet i negativ retning som deg mot person. Jeg liker deg. Men det vil nok komme ting som kan vekke negative følelser, det er umulig å unngå. Men håper de følelsene som oppstår hos de som leser mine innlegg kan bidra til å reflektere over hva jeg faktisk skriver. Det er mer konstruktivt enn disse som skal lage drama og/eller trolle meg ved enhver anledning, både her og i kommentarfeltene og innleggene hos/til andre bloggere 🥰 klem til deg 🐰

              1. Det var grådig fint sagt. Liker deg også. Hadde det ikke vært kjedelig om vi var enig i alt?? 😊

                1. Drit kjedelig. Men hadde ikke gjort noe om flere var enig med meg i de viktige tingene, da tror jeg verden hadde blitt bedre enn den er 🥰🐰

                    1. Du er nå en av dem som det er konstruktivt å få kommentarer fra, og som fører dialog. Du har jo til eksempel Bien (blokkert) som bare kommenterer med hat og nedsettende karakteristikker, en ny som er dukket opp er Hufsa, som bare kommenterer når det er negativt. Men du sier noe, folk flest er flinkere til å være negative og kommenterer mest når de ikke har noe hyggelig å si. Og mange er «feige» og ikke kommenterer (mtp hvor mange som egentlig er innom bloggen). Noen har jo ikke egne meninger, og bare følger strømmen eller prater en etter munnen. Hørt om Kari Kari Kråka? Hun er helt rå i kommentarfeltene, men hun bare gjentar hva som står i innleggene og er enig, haha.. Sånn sett er jeg heldig, for her er en del også, som deg, gode gjengangere som verdsettes, har meninger og bidrar til at jeg som blogger får noe å reflektere over, dét gjør bloggen bedre 🥰🐰

                      1. Etter jeg kom meg ut av jerngrep har jeg sett jeg og har en stemme, men er veldig ydmyk og liker best å heie på folk (som fortjener det da) Løfte hverandre opp er viktig, men en må og være ærlig. Man skal ha et åpent sinn, men ikke så åpent at hjernen faller ut. 😊Har lest kommentarer fra folk på blogg som er hinsides. Du er og knallgod til tider, men det vet du. Jeg lar meg ikke pille på nesen, men gleder meg til å pille reker med deg 😂😊

    3. Den frie og uavhengige pressen (i begrepets fulle betydning) som var- og fremdeles skulle ha vært, finnes jo ikke lenger. Utkommet blir jo dermed at den kritiske, granskende journalistikken som fulgte de ulike makt- og myndighetsorgan med argusøyne ikke lenger finnes, slik at det som står igjen ikke er stort annet enn nyhetsreportere. – Og en nyhetsjournalists stilling går jo kun ut på å gjengi hendelser- og uttalelser i tråd med hvordan de blir fremstilt. De er reportere, og that’s it.
      – Men jeg vil imidlertid ikke legge hovedskylden på presseorganene for dette her, men snarere de som, gjennom skrevne- og uskrevne regler har innført fastsatte rammer for hva som tillates at det stilles spørsmålstegn ved uten at den respektive formidleren beskyldes for useriøs spredning av ‘fake news’.
      For bare et par-tre tiår siden, ville jo f.eks de gode, gamle gravejournalistene gått løs på ethvert misforhold i c19 -sammenheng, hvorpå de åpenbare løgnene selv vi har klart å avdekke ville blitt utgangspunkt for en regelrett endevending av regjeringen & FHI i jakten på hva som kunne ligge bak.. Men forestill deg dette gjort under de forhold som råder i dag! Med en befolkning så til de grader manipulert at jeg er usikker på hvor tett opp til grensen for å bikke over til zombies de faktisk er, var jo selv det minste ymt i retning av å åpne for muligheten for mulig snusk i kulissene i den norske maktens korridorer nok til at en ble ‘rævkjørt’..

    4. Godt skrevet! Det er så en nesten ikke tror det. Hos meg gikk alle røde flagg til topps og alle varsellamper blinket da dette startet. Her var det mye som ikke stemte, tenkte jeg. Jeg valgte å avvente både vaksiner og testingen da magefølelsen min advarte meg mot dette. Og gjett om jeg er glad i dag for at jeg valgte å stole på meg selv. Jeg har også sett galskapen blant folk der den kritiske sansen er helt fraværende. Må si det at hver gang noen antyder kritisk tenkning i forbindelse med plandemien og alt som fulgte med, så blir ingen mer glad enn jeg.

      1. Det gikk noen uker med meg, de visste jo om viruset, men likevel holdt de grensene åpne, de stengte ikke før det var etablert her. Så kom stadig nye ting..

    5. Ein vis mann sa for lenge siden, ca 3-400 år før Kristus.
      Å blindt godta og tru på ein teori/påstand, utan å sjekka om der er hald i den, er rein dumskap.
      Å avvisa ein teori/påstand som løgn, utan å sjekka om der faktisk er hald i den, er like stor dumskap.
      At folk flest ikkje stiller spørsmål ved kva dei verte servert av propaganda apparatet (MSM) til naziregimet (WEF, FN, EU, WHO, FHI) som styrer den vestlige verda, og som dei fleste norske topppolitikerar er ein del av, seier jo sitt.
      Når NRK og resten av propaganda apparatet skreik om nye enda farlegare muterte utgåver, kor monge spurte seg, stemmer dette med eitt virus’ natur?
      Dessverre svært få.
      Når same propagandistane “rapporterte” frå India, at der var dødelegheita så stor, at der ikkje var kapasitet på krematoria, og dei måtte brenne sine døde i parker.
      Kor monge spurte seg sjølv om kva som var vanleg praksis i India?
      Kor monge krematorier har dei i India?
      Når same propagandistane “rapporterte” frå Brazil, om forferdelege tillstandar, og kunne fortelgja at dei fattige ute i fuvelane ikkje vart råka på longt nær i den grad som dei rike, i dei finare stroka, og kom med masse usannsynlege teoriar på dette.
      Kor monge spurte seg sjølv om kvifor det berre var dei “vaksinerte”, og dei som tok forhaldsreglar, som vart hardt råka, medan dei som ikkje hadde råd til “vaksine”, og “munnbleier” gjekk klar.
      Dessverre, svært få.
      Men det er altså me som stiller spørsmål, og klarer legge saman 2+2, som er dumme, konspirasjonsteoretikarar, osv, osv.
      Er det å undrast på, at den vestlege sivilisasjonen “går åt skogen”?

      1. Et sitat fra Aftenposten, FØR covid: «En av massemedienes viktigste oppgave er å rette et kritisk søkelys mot alle maktsentra i samfunnet. Men mediene er selv en statsmakt. De trenger også kritisk vurdering. Alle medier frir til sitt publikum. I stedet for større mangfold har konkurransen mellom dem skapt større likhet. Farligere er medienes innbyrdes solidaritet. Nyhetsmediene kritiserer ikke andre medier, avslører ikke hverandres metoder og kilder». Politikere våger ikke å komme på kant med mediene og vice versa. Politikerne er avhengige av medias godvilje, media den massive statsstøtten.

          1. Såvidt meg forstått fra blodrød media og deres støttespillere så er det ikke korrupsjon i Norge, bare konspirasjonsteoretikere 😜🤪🐰

            1. 🤣🤣🤣 Nei, dei kan jo ikkje innrøma at dei sjølve er gjennomkorrupte.
              Som du skreiv i eitt anna innlegg. Det har ingen ting med sanning å gjera, det som flesteparten er overbevist om. Eller noko liknande.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg