Det nye Norge: lovlig barnemishandling og barnedrap!

22 uker

Dette med abort har for meg vært et komplisert tema. Jeg er på mange måter mot abort, men en kan ikke bare si det så enkelt. Situasjoner er jo meget forskjellige. Er graviditeten et resultat av voldtekt? Incest? Er fosteret skadet i den grad at det faktisk tilsier at det ikke er noe liv å leve dersom barnet blir født? Her er det mye.. også har vi det med kvinners rett til å bestemme over egen kropp. Samtidig så har en et ansvar for sine handlinger, en kan bare ikke fly rundt, ha sex bli gravid og ta aborter som om det er en fotvorte en skal bli kvitt.

Jeg er glad jeg ikke er kvinne i denne debatten. Enda bedre er det å være homofil når temaer som dette dukker opp. Jeg kan melde meg helt ut av saken, men jeg velger likevel å skrive dette.. jeg elsker barn, har jobbet med barn i flere år, og jeg har kjempet mang en gang for barn i systemet. Mot barnevern og en kynisk organisert bransje.

Dette til side så er jeg blitt gjort oppmerksom på at våre politiske partier, Sosialistisk Venstreparti (SV) ledet av den korrupte statsråd Audun Lysbakken, og partiet Rødt ledet av parasitten Bjørnar Moxnes går til valg på barnedrap inntil 22. uke i svangerskap. Dette for meg blir så grotesk at ord blir fattige. Men jeg forsøker meg her likevel, for det stopper ikke her. Disse partiene vil pålegge helsepersonell å utføre disse barnedrapene. Bort med abortnemdene også.

Når vi snakker om 22.uke så handler det ikke lenger om en liten sædcelle som har kommet seg inn i en eggcelle og er gitt muligheten til å spire. Spiren har kommet til og vokst seg fra dét stadiet. Den er i blomstring. I 22. uke er det et barn som som i de fleste tilfeller faktisk er fullt ut levedyktige.

Dette blir en grusomhet der mennesker havner på sykehus der de i det ene rommet tar liv og jobber for å redde et helt tilsvarende barn i et annet rom. Dette kommer helt klart til å bli et stort etisk problem for jordmødre og helsearbeidere å bli pålagt. De blir fratatt sin respekt for menneskeliv. De fleste har jobbet til seg en utdannelse på dette feltet for å redde liv og bringe liv til verden. Nå kan de bli tvunget til det motsatte. De kan ikke gå med rak rygg og stolthet lengre når de må bedrive barnedrap. Hadde jeg hatt den jobben hadde jeg sagt opp, og hadde jeg vært på utdanningsnivå i dag og dette hadde kommet fram, så hadde jeg vendt det ryggen.

Dette kan jo da bli en betent og potensiell farlig situasjon i helsevesenet?

Dette med barn som brukes i politikken er jo helt grusomt. Nylig ble jeg bevisst regjeringens lovforslag om at Norge skal akseptere barneekteskap og flerkoneri. Hvis det forslaget blir vedtatt og iverksatt blir det altså slik at Fylkesmannen kan lovliggjøre slike sharia-ekteskap etter sitt skjønn.

Nå har også FN med Norge i et av førersetene utpekt det religiøse diktaturet Iran til et utvalg for kvinners rettigheter. Altså FNs Kvinnekommisjon. Et regime som dreper kvinner og aksepterer tvangsekteskap og voldtekt mot barn er satt til å beskytte kvinners rettigheter. Det er som stikke hånden i flammene når en ikke vil bli brent.

Er det bare meg som finner alt dette bisarrt og motbydelig? Å stemme frem noe av dette er jo som å stemme frem mishandling, vold, overgrep, voldtekter og drap. Å gjøre seg medskyldig.

Høyre, Venstre, Rødt, KrF, Ap og SV. Jeg blir så kvalm jeg at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg spyr av dette nye Norge hvor vi er helt avsporet i koronasituasjonen at vi ikke får med oss halvparten av grusomhetene og ondskapen som avles frem på Stortinget.

Nåværende regjering vil ha flerkoneri, barneekteskap, sosial kontroll, mishandling, voldtekter og pedofili. Det ønsker SV også, og SV og Rødt skal altså i tillegg gå til valg på barnedrap. Alle disse fremstiller seg som gode liberalister og feminister. Dette er jo ene og alene det motsatte!!

Hvor er respekten for det ukrenkelige livet? Hvor er det menneskelige i dette? Dette må dere dele folkens, få frem i lyset hva som skjer, vær medmennesker, bry dere!!!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#høyre #venstre #kristeligfolkeparti #sosialistiskvenstreparti #rødt #h #v #krf #sv #r #ernasolberg #gurimelby #kjellingolfropstad #audunlysbakken #bjørnarmoxnes #erna #solberg #melby #ropstad #lysbakken #moxnes #regjeringen #fn #kvinnekommisjon #iran #abort #barnedrap #barneekteskap #islamisering #tvangsekteskap #islam #kvinneundertrykkelse #motbydelig #forkastelig #bisarrt #norge

2 kommentarer
    1. Hei igjen,

      Eg gråt i går da eg hørte om den nye abortloven😢Eg gråt både for barna og for mødrene som ser seg nødt til å benytte seg av tilbudet.

      For meg er det helt uforståelig å tenke i sånne baner,barn er levedyktig ved 22 uker,det er mange som har overlevd og som lever gode liv.Det finnes ingen grunn god nok som rettferdiggjør barnedrap i uke 22.Håpet er at selv om tilbudet finnes så vil ingen mødre benytte seg av det.

      Eg har selv hatt status som enslig forsørger i 37-år,det er fordi det er 17 år mellom mine to,den ene,gutten min er født i 1980 og den andre,jenta mi er født i 1997.Eg har vært i jobb,utdannet meg og skaffet min lille familie eget hus gjennom disse årene.Det har ikke vært en dans på roser,mye har blitt ofret,men mye er fått,det er umulig for meg å sette hva som er gitt og hva som er fått opp mot hverandre,det er sluttresultatet som teller.
      Eg opplevde å miste min førstefødte,min eneste sønn i en fryktelig ulykke i 2005,han døde to uker før sin 25-års dag,men selv det,så grusomt og ødeleggende det var,legger eg til i boken over livserfaringer i dag.
      I dag er datteren min en voksen oppegående ung dame,har fått sin egen lille familie og har bidratt med å forøke familien med en flott svigersønn og et vidunderlig barnebarn❤
      Hvor heldig er ikke eg,og det er ingen selvfølge,eg måtte selv velge en gang i veldig fjern fortid.

      Ja,våre myndigheter tillater grusomheter som bare for et tiår tilbake var helt utenkelig.Grensene for menneskelighet flyttes stadig med våre myndigheters velsignelse i føringen.😢

      Hilsen synskepeggy.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg