Det har skjedd mye med egget over natten!!

Det var da en ivrig klekking. Som jeg fortalte i går så kjøpte jeg dette egget i Kiel, Tyskland, tidligere i uken. Snuppen min og jeg hadde en liten shoppingrunde der på vår tur med «Magic», en slags miniferie denne ferieuken til snuppen min.

EuroShop het butikken hvor jeg oppdaget et par sokker til 13 kroner som passer til et antrekk jeg har, så da jeg skulle betale for dem i kassa, da fikk jeg øye på dette egget, og måtte bare ha det, hehe..

Tenkte jeg skulle få det til å klekke, og oppdatere om det her på bloggen. Litt barnslig ja, men det er gøy å være barnslig innimellom, og jeg synes dette er litt spennende/artig. I går, tidlig på kvelden, rett før snuppen og jeg dro på bursdagsfest til ei venninne så la jeg egget i en beholder med lunkent vann. Og på bildene her ser dere hva som har skjedd over natten.

Rasende festlig altså. Det klekker! Hadde vært kjedelig om det ikke gjorde det. Nå ser en tydelig at her er noe gult. Så da tror sikkert alle som leser at dette må være en kylling, men akkurat dét vet jeg at det IKKE er. Så hva tror dere det er da?

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#egg #bunnytrash #bunny

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg