Det er helt fantastisk! Bunny er overalt – sjekk dette!!

Facebook: Som de fleste bloggere er jeg også generelt aktiv på sosiale media, men det er blogg jeg bruker mest. Jeg er ikke spesielt glad i Facebook, men jeg er der også. Det er der jeg har den største gruppen av følgere til bloggen min. Den kan dere joine her: «Bunny Trash på Facebook».

MeWe: Selv om ikke utviklingen er nådd like langt hos MeWe, så liker jeg MeWe veldig godt fordi de står opp for ytringsfriheten, de blokkerer ikke brukere og sensurerer hverken kunst eller «andre siden» av det politiske meningsmangfoldet. Jeg mener MeWe er en bedre plattform for den offentlige debatten og demokratiet. Også der har bloggen en egen gruppe, den finner dere her: «Bunny Trash på MeWe».

SnapChat har jeg begynt å bruke litt mer i nyere tid da jeg har lært meg hvordan poste blogglinker. Fra før likte jeg å bruke filter som er på SnapChat når jeg føler for en ny selfie av meg selv eller sådan. Mange morsomme filter på SnapChat. I det siste har jeg begynt å chatte litt der også med andre bloggere and then some som jeg har blitt kjent med. Min SnapChat: «bunnytrash SnapChat».

Instagram legger jeg ut et bilde en sjelden gang nå og da, liksom når jeg husker det, bare for å vise at profilen ikke er inaktiv. Men å sende meg meldinger der er håpløst. Jeg har plutselig oppdaget meldinger folk har sendt meg der for dager, uker og måneder siden, så folkens ikke send meg meldinger på Instagram. Letteste måten å få tak i meg på er faktisk i bloggens kommentarfelt, haha! Men hvis dere er interessert å se bildene mine på Instagram så er dem her: «bunny_trash Instagram».

Telegram: Jeg er også på Telegram, der har jeg blitt lagt til i noen diskusjonsgrupper/chatter. Men ellers har jeg ikke satt meg noe inn i hvordan ting fungerer der. Jeg har bare én kontakt der, og jeg aner ikke engang om jeg linker riktig her nå: «Telegram».

TikTok: Så var det TikTok da. Snuppen min bruker TikTok mye, der er masse morsomt som folk poster, men etter en del ekle koronautfordringer og et selvmord på TikTok så mistet jeg interessen. Det er liksom ikke alt jeg har lyst å se. Jeg postet noen kjedelige og noen søte videosnutter den gang, gjerne av jentene mine og fra hjemme. Men det ble for kjedelig for TikTok. Bare sånn rundt 200 visninger så er det over. Nå siste dagene har jeg lagt ut to videoer der igjen. Og merkelig nok så har de passert 6000 views og stiger enda, men folk er stygge i kommentarene sine må sies. Men her er ihvertfall min TikTok: «Bunny Trash TikTok».

Så til slutt nå vil jeg nevne innsamlingsaksjonen min for Kreftsaken som jeg har gående akkurat nå. Jeg bruker innimellom å ha innsamlinger for foreldreløse Aidssyke barn, og Kreftsaken. Har hatt et lengre opphold nå med slik innsamling, men satte i gang en innsamling for noen uker siden. Jeg satte inn tusen kroner selv først for å inspirere andre til å bidra. Altså 45 kroner betyr mye folkens, det er ikke hvor mye en bidrar, men at en faktisk gjør det. Kreftsaken er veldig viktig, så at en gir litt innimellom betyr enormt! Ikke la det bli med den ene gangen i 2011. Kampen mot kreft blir stadig viktigere!!

Denne siste gangen har folk uteblitt fra innsamlingen, jeg merker det har vært trådt om oppslutningen, færre gir. Det er veldig trist, men samtidig skjønner jeg ift høyere utgifter for mat, drivstoff og strøm i tillegg til pandemi og krig. Men de som har kreft opplever gjerne på en måte pandemi og krig hver dag, så jeg gir meg ikke og håper flere bidrar.

Snuppen min har bidratt denne gangen, min venninne i Harstad Cathrine Skotnes, min faste og lojale leser her i bloggen Bernt Vingen, og for første gang har jeg opplevd at en medblogger har bidratt til saken via en av mine innsamlinger, nemlig «Lene Elisabeth». Tusen tusen takk dere, på vegne av de kreftlidende voksne og barn, tusen takk!!

Og dere andre, det er enda muligheter å bidra, innsamlingen pågår i 4 dager til, så bring it on!!! Link: Innsamling Kreftsaken!!

Tusen takk for at dere leste alt!! 🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#kreft #kreftsaken #innsamling #sosialemedia #sosialemedier #some #bunny #bunnytrash

11 kommentarer

Siste innlegg