Det BLIR påskemoro med Bunny!

En leser lurte på om det blir påskenøtter eller noe på bloggen her i år. Jeg har vært litt usikker om det da jeg har observert litt støy rundt hva jeg bedriver på blogg. Jeg leser i kommentarfelt at noen gjør narr av at jeg bruker dele ut Flaxlodd til jul og påske. Dette er jo de samme som kritiserer alt annet jeg skriver også, så konklusjonen er at det BLIR påskemoro!!

Det er bare å innse at enkelte er bitre uansett, og om noen blir lottomillionærer, det være bloggere som AudMarit som sliter litt innimellom, ZoeticWorld som trenger et nytt hjem på hjul, eller hyttedrømmen til Solliv som blir oppfylt, det synes jeg hadde vært bare storartet å kunne bidratt til. Altså om jeg hadde vunnet 1 million selv og gitt halvparten til Barnekreftforeningen, så hadde jeg nok fått kritikk for det også.

Ingen dager er like, og noen ganger har jeg dårlige dager, og da preller ikke piss like lett av som det gjør ellers, det er jo noe bitre folk vet, at om en bare fortsetter og fortsetter på den måten, så vil det komme en dag de greier å vippe den de har satt seg som mål å harselere med. Det er det som er målet, å knekke noen. Men kaniner er spenstige, tjolahopp fallerallera, og Bunny tramper videre.

Jada jada, så fikk jeg litt skrivekrampe i det vide og det breie her. Jeg MÅ liksom forklare, hehe.. men ja, det BLIR påskemoro, om det blir nøtter, quiz eller whatever vet jeg ikke. Men jeg skal prøve holde det enkelt.. som en forsmak på det har jeg følgende å komme med. Dere ser det bildet av de to morsomme rosa og hvite påskeeggene med føtter, hanekam, solbriller og gul punkersveis? Hvilket av de to tror dere er mitt? Det til venstre eller det til høyre? Kun svar i kommentarfeltet her i bloggen vil bli godkjente.

Alle som svarer riktig er med i trekning om flaxlodd førstkommende lørdag formiddag!!

Påskeklem på forskudd 🐣🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#påske #bunnytrash #bunny

45 kommentarer

Siste innlegg