Det blir lysere tider!! 😜


Jada, paraplyen ligger framme. Det bøtter ned utenfor som det har gjort praktisk talt alle dager i en lang stund nå. Bare vært et par lysglimt innimellom. Siden jeg har en tradisjonell kose-sofa-søndag i dag, så er det helt greit for min del at det er som det er i dag. Bevares regn er greit, men nå har det vært litt mye grått, og jeg hadde blitt takknemlig om man snart kunne gå litt lettere kledd. Slapp av, jeg skal ikke sprade rundt i byen her kun iført string badebukse, det er ikke det jeg mener. Jeg trives best lettkledd, shorts og skjorte, halleluja!!

Jeg må til byen i uka, ærender må gjøres. Kikker på mobilen vær-app stadig vekk. Den forteller meg at fra fredag går vi mot lysere og varmere tider. Håper den ikke lyver. Skal snart legge meg så det blir helg igjen snart. Sov godt og drøm ufint alle sammen, for eksempel om meg i string badebukse 😜 Natta!!


Følg Bunny Trash på MeWe: Link!!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#været #værapp #sol #regn #sommer
4 kommentarer

Siste innlegg