Den «usynlige» bloggkrigen, bloggere deler ut ammunisjon!

Ja, haha Anne.. dette synes du er rasende festlig og bruker samme metode som Kjerringtanker og fremstiller det hele som noe annet enn fakta. Disse to mannfolka du henviser til tåler å bli omtalt, hellige måne, vi må jo bare tåle det, for det er jo hva hele bloggen til Kjerringtanker handler om. Å omtale andre bloggere.

Jeg er ganske sikker på at ordet «Kokkejævel» er det mest brukte ordet i Kjerringjæv.., jeg mener Kjerringtankers blogg. Det ordet som er nest mest brukt vil aldri kunne ta igjen «Kokkejævel».

Noen som vil påstå at jeg tar feil?

For over et halvt år siden cirka og kanskje litt til så gjorde jeg et googlesøk, da dumpet jeg tilfeldigvis over et blogginnlegg som har tittelen «Et åpent brev til en rasist». Dette innlegget hadde Kjerringtanker skrevet til og om meg over et halvt år før jeg leste det. Jeg var rasisten hun viet et langt innlegg til. Og dette var ikke den eneste gangen. Det jeg ikke skjønte den gang var ordbruken. Tittelen og innholdet sa at innlegget var til meg, men jeg mottok aldri beskjeden. Når jeg skriver et brev til noen så sørger jeg for at vedkommende faktisk mottar brevet. Hvis jeg ikke hører noe så bruker jeg faktisk spørre «har du fått brevet fra meg».

Så dermed fikk brevet stå i over et halvt år med sin omtale, med hennes tolkning og analyse av meg. Offentlig og uimotsagt!

Veldig hyggelig. Not!

Slik jeg ser det så var aldri dette brevet til meg, det var baksnakking, en sådan uting som jeg husker klanen av såkalte populære håndballjenter bedrev med den gang vi var fjortiser. De som hevdet seg selv med å mobbe de andre litt mindre «populære» jentene, de snille og greie jentene. Det er vel mange som kjenner igjen scenarioet der disse førstnevnte mobbe-jentene hadde utvalgte offer som de frøs ut, mobbet og pratet drit om bak ryggen på.

Det som er så forvridd her er Kjerringhelv.., jeg mener Kjerringtankers oppfatning, hvor hun mener alle skal og må lese den blekka hun driver, som er oppbygd på omtaler av andre. Det er som om det er vår fordømte plikt, på samme måte som hun mener det er hennes fordømte plikt å daglig skrive omtaler om sine medbloggere.

Men det er ikke vår fordømte plikt, jeg liker ikke lese Kjerringfa.., jeg mener Kjerringtankers blogg. Fra den gang jeg fant noen innlegg om meg, så tok jeg opp saken i egen blogg, da med visshet i at Kjerringgnålet faktisk leser min blogg. Hun synes faktisk Bunny Trash er en av de beste bloggene som er. Det var noe med substans og innhold, bra skrivestil som får en til å tenke, og en lærer av innleggene.. noe sånt. Det var helt til hun ble sur nå nylig, da skrev hun at Bunny Trash var gått fra kvalitet til kvantitet over natta. Og på samme tid jeg tok opp saken om disse innleggene fra henne var jeg tydelig på at hennes blogg kom jeg ikke til å lese, jeg liker den ikke, jeg liker ikke sluheten og måten hun gjør ting på.

Med det vet vi alle at hun har kommet med karakteristikker og utsagn myntet på Bunny Trash hist og her som har fått stått uimotsagt fra min side. Men jeg har tålt det, jeg har visst om hele tiden, men ignorert det. Ikke brydd meg, ikke gitt kjerringa klikk og belønning for utidighetene, for det er faktisk hva det er. Konstruerte virkeligheter, vrir og vender slik at det blir løgner, rett og slett.

Det er mange som ikke ser dette, det er som om våre medbloggere bare skumleser innleggene hennes for å finne sin egen omtale, sånn just in case hun har skrevet om dem. Og med skumlesing får man faktisk ikke med seg hva hun faktisk skriver. Man må jo følge med hver dag for konseptet endrer seg jo med vinden, men det endrer seg sldri at det handler om oss andre. En tid var konseptet å skrive om den som ligger på toppen, så endret det seg til omtale av noe hun kalte «bunnbloggere», nå er det de som ligger med høyere plassering enn henne på listen. Det har sikkert vært flere endringer underveis, jeg vet ikke, jeg har som sagt valgt å ignorere henne og bloggen så godt jeg kan.

Så disse to mannfolka, Kokkejævel og meg, vi har tålt dette. Ikke alltid likt, men tålt har vi. Det er ingen som vet hvor mange ganger man er blitt omtalt, nettopp fordi det er veldig mange ganger. At jeg nylig gikk i fella og klikket meg inn på Kjerrjæ.. jeg mener mannehat.. jeg mener Kjerringtankers blogg var fordi flere kommenterte til meg, sendte meg meldinger om at denne gangen var det et langt innlegg om meg, og selve tittelen var «Bønnerop fra Bunny Trash».

At Kjerringtanker støtter islamske bønnerop som traumatiserer og ødelegger andres liv var på ingen måter uventet eller kom som noen bombe. Det var bare nok et skudd i min retning. Det jeg reagerte på var vridninger og løgnene i tillegg til hennes meninger. Å konfrontere henne er jo nytteløst da hun ikke svarer på det hun faktisk blir konfrontert om. Hun lager heller et nytt innlegg med andre vinklinger.

Jeg tåler å bli omtalt, men jeg liker ikke karakteristikkene, hvordan hun diskrediter personer ut fra mine innlegg, jeg liker ikke villedningene, og jeg misliker sterkt løgnene.

For løgner er hun. Under konfrontasjonsrunden skrev hun selv flere ganger at hun omtaler bloggene som ligger høyere enn henne på topplisten, og da det siste innlegget til disse vedkommende. Det neste hun gjør er å atter omtale Bunny Trash, altså meg, og da skriver hun at jeg har mobbet en medblogger til å slette bloggen sin. Hun håpet jeg var fornøyd med meg selv. Hun var ihvertfall fornøyd med å komme med ytterligere karakteristikk av meg. Det hadde ikke noe med mitt siste blogginnlegg å gjøre.

Der bloggere som Vibbedille og Mamma på hjul får hyggelige, litt humoristiske, noen ganger medmenneskelige omtaler, så er det enkelte av oss andre som får mer latterliggjøring, diskreditering av troverdighet og i mitt tilfelle karakteristikker som: rasist, mobber og en som synes alle andre er teite. Det er bare ord, who the fuck cares, men sier litt om Kjærringa da…

I tilfellet hvor hun beskylder meg for å ha mobbet en medblogger til å slette bloggen sin brukte hun mitt utsagn om at jeg personlig synes det er unødvendig å spamme bloggsiden med å legge ut 5 blogginnlegg samtidig. Det var hva jeg hadde gjort, haha, det var det hun mente var mobbing.

Kjerringa selv er den største mobberen på hele plattformen!

At hun sier hun omtaler fra det nyeste innlegget til de hun omtaler, ren løgn, for den spamkommentaren var fra et flere uker gammelt innlegg som hun selv kommenterte 3 ganger, uten å stå opp for denne vedkommende som hun plutselig fant ut i sitt «lille» hode at jeg mobbet. Hun nevnte det det ikke med et eneste ord! Hun er en hykler og eier ikke moral.

Videre med i historien så er det slik at denne vedkommende jeg skulle ha mobbet med min lille spam-kommentar, vedkommende så aldri den kommentaren, for hun slettet bloggen sin flere dager før det, og hadde vurdert å faktisk slutte med blogging over lang tid. Men det var nytelse for Kjerringtanker å få sine lesere til å tro på nok en konstruert historie om  andre bloggere. Innlegget ligger ute..

Siste dagene har jeg fått flere screenshots fra noen av våre medbloggere, og noen av mine egne lesere om hva Kjerringtanker skriver om meg. Det er altså slik hun får lesertall. Folk er nødt til å følge med om man blir baksnakket. Det er så sykt, virkelig en slu metode.

Nei folkens, slutt å sende meg om hva denne røde politikeren skriver, jeg er ikke interessert. Det blir så dumt å lese utsagn som at hun har «slått meg» på blogglista. Barnslig. Som om det er en fuckings konkurranse. Jeg har jobbet flere år som pedagogisk medarbeider i barnehage, og som pleier på lukket sykehjemsavdeling. Jeg har ikke vært borti makan.


Mamma på hjul
var den eneste av alle medbloggere som aktivt gikk inn i kommentarfeltet i min og Kjerringhelv.., jeg mener Kjerringtanker sin blogg og uttalte at en bloggkrig burde vi unngå fremfor å skape.

Med all respekt Mamma på hjul, men denne krigen har stått på lenge. Les hva Kjerringa skriver, det er jo skudd rettet mot medbloggere og lesere ustanselig, hun har skutt etter meg utallige ganger, det er hva hun og bloggen hennes handler om. Og når dere klikker dere inn på disse innleggene, så er det dere som gir henne ammunisjon. Plasseringen på Topplisten vises for oss alle om nøyaktig hvor mye ammunisjon dere beærer henne. Nøyaktig hvor mye dere støtter. Det er dere som sørger for at krigen vedvarer!

Fortell meg gjerne hvor fæle karakteristikker jeg bruker her, at jeg gjør det samme som jeg kritiserer Kjerringa for og bla bla, da svarer jeg bare som Kjærringa, det er min fordømte plikt, dette er konseptet, dette er Bunny Trash!

Takk for at dere kommenterer.

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#sian #islam #muhammed #muhammad #ideologi #allah #porsgrunn #politikk #porsgrunnkommune #religion #hadith #islamsfølgere #islamister #koranen #kristendom #muhammedanere #islamisme #terror #dominanskrim #vold #drammen #oslo #norge #bunnytrash

33 kommentarer
    1. Hei igjen 😊🌺☀️🇳🇴

      Eg prøvde med på å forsvare bloggere som får gjennomgå i den der ufyselige bloggen i går og… du kan jo se selv hvordan det endte.
      Det eneste forsvar og argument denne drittkjerringa og blodfansen har til sitt forsvar er hersketeknikk og kveruleringskortet og da gidder eg rett og slett ikke mer,det er jo de som fremstår som idioter,selv om det i dag i et langt innlegg blir forsøkt å idiotforklare meg.
      Ja,det skal hun der kjærringa ha,hun passer i politikken i partiet rødt – eg kjenner noen fra før,like ufordragelige hele gjengen😡

      Det er jo og et tankekors at en annen blogger på hjul kommer inn i din blogg og instruerer deg i hvordan du skal forholde deg til den giftige pennen,men tonen er en helt annen da den samme vedkommende på hjul kommenterte samme tema i kjærringbloggen…..

      Ha en fin dag,du og dine 👍🌺🇳🇴 Hilsen synskepeggy.

      1. Nei, jeg vil ikke se hvordan det endte 😂 I dette innlegget skriver jeg at jeg vil ikke ha noen info om hva som blir sagt og skrevet i den bloggen, jeg ønsker ikke å bidra til den bloggens eksistens. Enhver som klikker inn på Kjerringtanker bidrar til bloggkrig og utidigheter. Enhver får velge selv hva en vil støtte.

    2. Ja,og nå står denne giftige pennen sin analyse av mine kommentarer i seneste innlegg,men kommentaren min til innlegget i dag er borte.
      Skitne knep ? Det har jo denne kjærringa virkelig blitt ekspert på i det siste 😡 Kjærringa fremstår for meg som en 🤡 som ror så det fosser i forsøk på å virke troverdig.
      Hilsen synskepeggy.

        1. Ja,eg er helt klar over at eg gir den der ufyselige bloggeren ammo,noe som er skikkelig dumt ettersom den ufyselige fremgangsmåten er selve signaturen for den bloggeren.
          Men,det er ikke noe lettere for noen «å bite på» når man blir ilagt både motiver,egenskaper,intensjoner og det som verre er som man overhode ikke har.Og når man i tillegg får sine kommentarer slettet for så å oppdage at den ufyselige bloggeren faktisk har svart på kommentar som bloggeren selv har slettet før hun svarer og som i hovedsak handler om å idiotforklare den «stakkaren» som har kommentert i god tro om å få et rimelig fornuftig og troverdig svar tilbake,ja da skal man være tøff om man klarer å la være «å se».Man har en tanke om at den ufyselige bloggeren ikke er helt i vater…

          Eg skal la være fra no av og håper mange flere følger mitt eksempel,eg har absolutt nådd min grense for bekjentskap med den type blogger.
          Hilsen synskepeggy.

    3. Om det er noen trøst, så er det ikke bare bloggere som får gjennomgå 😉 jeg la inn en kommentar hos henne om rehabiliteringsplassen hun er på, der jeg mente at en plass jeg hadde vært på var mye bedre, i og med at det virket som det var vanskelig å få gjennomslag for tilpasninger der hun er. Dermed får jeg jeg en egen bloggpost, der hun hevder at jeg med skadefryd hevder at….det er så langt unna det som var i mine tanker som det kan få blitt.
      Jeg har sjekket et par ganger om hun har svart meg, men det står hun glatt over. Hun er virkelig et utidig kvinnemenneske, det går mer og mer opp for meg. Jeg har lest henne for siste gang, og håper karma biter henne i den feite ræva snart! Ja da, jeg vet det ikke er pent sagt, men det driter jeg i!

      1. Det er gjenganger, mange skriver akkurat det samme, at kommentarer blir blogginnlegg hvor hun kaster folk under bussen. Og det er taktisk, for der må man da klikke inn på nye innlegg for å vite om i hvilken grad man blir hengt ut. Innlegget hvor hun skriver om min nabo nedi gata her, Jon Helgheim, er direkte farlig. Hun skriver at han har prøvd å betale unge hijab-jenter til å kle av seg. Det er løgn. Det kan få konsekvenser for en mann som bor i et område tett befolket av muslimer og islamister. Enten skjønner hun ikke det, eller så bryr hun seg bare ikke. Det er veldig synd at folk klikker inn på bloggen og da gir henne ammunisjon og oppmuntring til å fortsette. En dag smeller det.

    4. Nei, jeg tror ikke at hun bryr seg verken om konsekvenser, eller f eks om hvordan psyken til folk er, ikke alle er like tykkhudet. I kommunestyret burde hun ihvertfall ikke sittet

    5. Negativ omtale er det beste du kan få, da blir leserne nysgjerrig og klikker inn på din blogg 🤩✌🏼 Ikke noe å bry seg om dette, ikke gi henne mer oppmerksomhet 👍🏼

      1. Vel, i øyeblikket så er jeg litt i irritasjonsfaktor samtidig som at jeg føler at jeg må si hva jeg mener. Oppmerksomheten fra min side kommer til å dø ut, men å klikke inn på den bloggen og belønne henne (som så mange gjør) det kommer ikke til å skje fra min side. Veldig hyggelig å se deg her i feltet forresten, ble litt overraska, riktig Fon aften til deg og han moroklumpen din fra TV 😜

        1. Nei eg pleier ikke kommentere så mye, verken her eller på fb egentlig 😅 Men eg ble faktisk så nysgjerrig av dette innlegget at eg måtte inn og titte litt på henne. For min del ser det ut som hun bare er bitter på de som har flere lesere, og det får hun gjerne være. Eg skriver til de som har lyst å følge meg og gubben, til de som har lyst å lese smått og stort om vårt liv. Bloggens motto er jo «ekte og ærlig», så om en annen blogger synes det er kjedelig eller teit er egentlig ikke mitt problem 🤩✌🏼

          1. Fin holdning du har 😊 ..ja, jeg har vel gitt henne noen ekstra klikk de siste dagene, ammunisjon, men pyttsann.. hun blir jo glad av det, og jeg liker faktisk å glede andre. Du var faktisk mer aktiv i kommentarfeltene for noen år siden husker jeg, men da var til gjengjeld ikke jeg så aktiv å kommentere. Følger med deg og kaffekoppen din 😜

    6. Ja ja, du lurer meg ikkje til å klikke inn på den drittkberringidiotheksa sin blogg ein gong til. Det holdt plenty med den eine gongen.
      Eg vurderte faktisk å legge igjen ein kommentar og, men kom til å tenka på ordtøkjet “Mot dumskap kjempar sjølv gudane fåfengt”, og fann ut at det gidd eg faktisk ikkje.
      Ha ein god kveld, og ei god natt, alle fire 😊☕😴.

      1. Greit at du ikke legger igjen kommentar der når du først er innom. Det ryr inn her med meldinger om folk som forteller at de kommenterer i bloggen der, og venter forgjeves på svar, så oppdager de at hun har laget egne blogginnlegg om dem der hun henger dem ut med sine vridninger, forvrengninger, synsing, tolkninger og egenanalyse.. riktig god kveld til deg også, lenge til natten, men kommer gjør den 😜👍🏾

    7. Det bare fastslo pointet det her vel haha. Du tåler ikke at hun tar for seg et blogginnlegg skrevet av deg. Skriver om det fra sitt ståsted, du kan da ikke jeg komme å si at hun har tatt alt ut av løse luften? Du hadde da vitterlig skrevet om det temaet. Sorry, det er du som er hårsår rett og slett.

    8. Det verste jeg vet er når det er valg. Altså kommunevalg og stortingsvalg. For da må man faktisk forsøke å sile ut hva som er løgn, hva som er bortforklaringer og hva som er tåkelegging, hva som er drømmer og fantasier, og hva som faktisk er sannhet. For det er jo sånn en politiker må holde på, og håpe at de lyver godt nok for eksempel.
      Jeg kunne aldri ha vært politiker, for jeg er en dårlig løgner. Ikke har jeg pokerfjes heller. Bortforklaringer og tåkelegging er jeg også veldig dårlig til. Og denne dama er jo politiker, tross alt 😉
      Jeg har til nå lest hos henne, men selv jeg, som er meget rund i kantene, lot meg provosere her en dag. Hun svarte, og jeg svarte igjen. Og jeg fikk siste ord! Om det var fordi hun ikke gadd å kverrulere, eller om hun ikke hadde et godt svar vites ikke.
      Jeg klarer ikke å engasjere meg i alt som skrives rundt omkring, til det mangler jeg alt for mye energi. Men jeg synes det er så uendelig leit at det skal være krangel, vonde skriverier og dårlig tone. Det er så bortkastet. Men jeg forstår det jo når det er sånt som nå.
      Håper likevel du har herlig flotte dager, og klarer å legge til side sånne leie ting mesteparten av tiden 🙂
      Varm klem denne første novemberdagen ♥

      1. Politikere ja.. de må man sile. Mange tar sånn valgomat-test og stemmer ut fra den. Det er tøysete, for hva er greia med å stemme på et parti hvor ingen innehar troverdighet? En annen ting er at en politisk sak veier mye mer enn en annen, som de fleste vet så mener jeg at innvandringspolitikken veier masse og påvirker hele vårt samfunn, så de som vil føre en streng og vettig politikk på det feltet stiller alltid høyere hos meg. Jeg stemmer heller for streng innvandring enn billigere strøm, mer homofile rettigheter, klimatiltak og hva det måtte være. Vi må kunne bevege oss trygt i egne gater, vi må kunne prioritere egen befolkning og eget land først. Det blir som når man sitter på flyet og «in case of emergency» der man blir forklart at en må ta på egen oksygenmaske FØR en hjelper andre. Når det gjelder vår medblogger og denne slue måten og drifte bloggen og metodene der andre skal diskrediteres, det er en bloggting, jeg vier ikke det en tanke utenom idet det står på når en er inne på plattformen. Jeg har opplevd såpass i livet og driftet bloggen her i over ti år, så denslags henger jeg meg ikke opp i større grad enn et blogginnlegg og noen kommentarer. Jeg har så mange andre ting som opptar meg mer, og jeg gir ikke den dama mange klikk i løpet av året. Akkurat nå storkoser jeg meg hjemme på balkongen min med jentene mine, en tassimokaffe, røyk, musikk og noen solglimt 😜 ha en riktig fin dag du også Eva 🌹

    9. Lurer på hva du mener med «at jeg er her» og «mine kommentarer sier sitt»?
      Insinuerer du at jeg er kjerringa? Det er i så fall rimelig patetisk. Jeg leser din blogg hver dag jeg, pluss mange flere. Du må forstå at det går an å ha forskjellige meninger, det er ikke farlig. Dessuten bor jeg i Drammen, akkurat som deg. Det var derfor jeg begynte å lese bloggen din.

        1. Ok. Nå var det faktisk deg som tok min kommentar til en annen blogger og lagde en overskrift av den. Den var ikke engang i ditt kommentarfelt. Akkurat slik som du har disset henne for å gjøre. Dobbeltmoral much? He he…

            1. Du verden. Ble det vanskelig for deg dette? Så du mener at det at du lagde et blogginnlegg om min kommentar er kun i mitt hode?? Klarer du ikke å forholde deg til virkeligheten? Dette er virkelig festlig😂 ha en strålende kveld.

    10. Selv om jeg ikke har noe utestående med denne bloggeren, for å si det sånn, så mener jeg jo at en bør holde seg for god for å angripe medbloggere på det viset hun har en tendens til å gjøre.. Spesielt greia med kokken, har vitterlig vært giftig, i ordets fulle betydning..
      For paradoksalt nok, er det jo kokken som i sin tid løftet henne opp dit hun er i dag, liksom han senere skulle gjøre for Aud-Marit og meg!.. Og i mine øyne, og her tror jeg at jeg også kan snakke for A.M, så er dette noe jeg setter så umåtelig stor pris på, så jeg kan overhodet ikke forstå hvordan hun har kunnet holde på slik hun har gjort ovenfor det mennesket som har løftet deg dit du er!
      Ja, hun, liksom A.M og jeg, har selv æren for å ha klart å bli der, men vi KOM dit takket være ham, og det syntes jeg da vitterlig man i det minste bør verdsette med et minstemål av respekt tilbake.. ..

      1. Det kan være at det er en og annen blogg jeg ikke liker, men må ærlig innrømme at i helt helt helt sjeldent tilfelle då er det personen bak jeg ikke liker.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg