Den som har mops har Jesus Guds sønn med seg!

Som dere som kjenner meg, dere som følger bloggen min her eller sporadisk stikker innom, dere som vet hvem jeg er, så vet dere at jeg har to herlige mopsejenter som jeg elsker uendelig mye. De heter Ella og Ariel, mor og datter på henholdsvis tilnærmet 10 og 7,5 år.

Jeg ligger på sofaen her nå, og begge ligger oppå meg her, på min mage og mitt bryst. De ønsker å være så nært som de overhodet kan. De er så utrolig gode, og de elsker meg uten betingelser. De viser sådan kjærlighet at mennesker blir gjort til skam.

Så til overskriften. En påstand om Jesus’ eksistens hvor han viser seg gjennom mops. På bildet øverst ser dere Ella og Ariel, jentene mine. På bildet under ser dere Jesus?! 😜😂

Ha en riktig fin ettermiddag 🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#mops #pug #hund #pugs #ella #ariel #truelove #ektekjærlighet #familie #mylittlefamily #jesus #gudssønn #kjærlighet #humor #bunnytrash

16 kommentarer

Siste innlegg