Den gang jeg ble arrestert for å være homo.


Dette er noen år siden, men en hendelse man likevel aldri glemmer.

Jeg har alltid vært glad i å reise. Det er noe av det her i livet som gir meg mest. Men oppveksten min var slik at jeg fikk aldri reist på sydenturer og slikt, eller ut av landet slik som mange andre rundt meg gjorde.

Vi var innom Sverige og Danmark, hovedsaklig for å laste på eller av båt.

Jeg fikk sett mye av Norge da min far var sjøkaptein, drev rederi og hadde fraktebåter og fiskebåter. Jeg har opplevd stormer og uvær og besetninger som har vært grønne i ansiktet av å bli kastet fram og tilbake. Jeg har opplevd havets enorme krefter (respekt), forlis og dødsangst. Jeg har sittet i underbuksa i en livredningflåte uten å se land og vært i sjokk. Ja barndommen og oppveksten var innholdsrik.

Min første reise lengre enn over grensene til nabolandene våre var til Spania. Etter det fikk jeg «tenning» og har reist mye. En gang tok jeg opp lån på et sekssifret beløp for å reise rundt i verden for å se, oppleve. Det holdt lenge da jeg ikke hadde store krav til bosted og ikke noe spesielt ønske om luksus. Bare se. Oppleve. Erfare.

Jeg har sovet på de mest lugubre steder, i grøfter og i rundkjøringer. Alt bevart som gode minner i hjerte og sjel. Det å reise og oppleve har beriket livet mitt på så utrolig mange måter. Jeg har mange steder igjen jeg ønsker å besøke. Men trangen er ikke like stor, jeg har funnet steder jeg liker å reise tilbake til, jeg har en liten familie som jeg lykkelig med. Jeg har en samboer og har slått meg til ro. Vi begge har reiselyst, men i dag er det mer for å slappe av, besøke venner, friheten, og det å leve billig ved havet, sol og varme og en smule «luksus» som er målet.

Det er ikke som før da jeg reiste alene inn i romfolkets leirer i Romania, eller på vandring i Sahara, eller inn i ghettoene i muslimske land og ble ranet av guttegjenger, barn faktisk. Meget spesielle opplevelser, men som ung er man uredd og naiv, og ikke helt opplyst om hvordan tilstander, kulturer og ukulturer er rundt om i verden.


Jeg var/ble på veldig mange måter klar over at i islamske land så blir homofile sett ned på, latterliggjort, mishandlet og drept. Når en reiser inn i ‘islams verden’ så finner man at de fleste landene har ikke engang et ord for det å være ‘homo’. Man er ikke homo eller homofil i islam. Det er en «islamsk løgn’, taqiyya.

Når jeg skriver at de ikke har ord for (å være) ‘homo’ så mener jeg i positiv eller aksepterende forstand. De har kun ord som er nedsettende mot homofile, nedsettende og hatefulle ord. De man møter som er aksepterende mot homofile, de som ikke er hjernevasket av islamsk ideologi, gode inkluderende mennesker, de bruker ordet ‘gay’.

I de fleste islamske land er det forbudt, og meget straffbart å være homo. Noe som er veldig ironisk, da man får fler tilbud om homosex i islamske land enn en gjør i den ‘frie’ vestlige verden.

Liste over land og straff hvor homofili og likekjønnet kjærlighet er forbudt finner dere her: Homoforbud og straffer!


At det er fordommer, hat og forbud i slike land med ukulturer hvor de lemlester barn, bedriver tvangsekteskap med barn, praktiserer Bacha bāzī, undertrykker kvinner og setter Sharia høyest. Det er ingen bombe. Men jeg oppholdt meg i en middels stor turistby hvor det faktisk var flere, tre homsebarer, og holdningen mot homofile var veldig aksepterende, av alle steder så ble jeg der arrestert for min legning. Jeg ble litt tatt på
senga, ikke bokstavelig talt. Men jeg ble overrasket. Jeg gjorde ikke noe ‘galt’, det var ikke slik at jeg hadde sex med noen, la an på noen eller på noen måter var «frempå» med min legning. Egentlig kunne ingen si at jeg var homo. Jeg var bare et helt vanlig menneske som satt på en bar.

Dette var på sent på kvelden, natten var på vei og jeg og fem seks andre, bare menn, satt ved et bord på uteserveringen, drakk drinker og øl, og pratet. Plutselig var politiet der, og vi ble arresterte. Inn i politibilen og ble kjørt avgårde.

Jeg vet ikke om noen av de andre hadde opplevd dette før, vi var alle fra forskjellige nasjonaliteter. Jeg husker et par var fra Tyskland, en fra Nederland, og meg som Norsk. Alle de andre var helt stille, muligens redde, politi opptrer meget aggressivt i disse landene.

Jeg vet ikke hva jeg selv var. At jeg var redd er sannsynlig. Men jeg reagerte med sinne og kjeftet på politiet med flytende engelsk, litt norsk og enkelte ord derfra som jeg hadde lært. Jeg husker jeg lirte ut av meg at jeg var norsk og at dette ville de ikke slippe unna med, «å behandle turister på denne måten ville få konsekvenser», og bla bla bla. Hahaha.. men det endte med at de snudde, de sluttet å være brutale og ekle. De kjørte meg til hotellet mitt, og det var det. Kvelden etter dro jeg tilbake til samme baren, som da ble min stambar den perioden jeg var der.

Disse tre homsebarene lå i gater for seg selv og var ikke tilkoblet utelivet ellers i denne byen. Der var partygater hvor musikk dundret og turister fra Skandinavia og ellers var som gale. Drita fulle jentunger og guttevalper med liten og ingen respekt for, eller begrep om hvor i verden de faktisk befant seg. Selv foretrakk jeg roligere omstendigheter hvor man kan prate med og bli kjent med mennesker. Lytte og lære. Det gjorde jeg på denne baren.

De andre som ble arresterte så jeg aldri noe mer til, unntatt Nederlenderen, han ble jeg mer kjent med og vi dro på flere reiser sammen etter dette. Men det er en annen historie. Historier.

Disse barene eksisterer ikke i dag. Mange steder i verden er det blitt bedre liv laget for homofile, men det er også slik at mange steder som er blitt verre. Husk at når dere reiser inn i den islamske verden, så er dere sett ned på uansett om dere er homo eller hetero. Legning er bare et påskudd for hat. Alle vantro er mindre verdt. Vi er kafir harbi, de andre kafir-beskrivelsene er taqiyya.

Jeg har mange gode venner som er muslimer, eller har muslimsk bakgrunn. Men mitt råd er å være veldig klar over hva du gjør og hvor du beveger deg når du besøker den islamske verden, land hvor Islam, Allah og Muhammed er størst. Som kvinne eller som homofil kan du gi et påskudd for at de skal nedverdige deg, mishandle deg, eller det som verre er. Vit hva du gjør, og reis helst ikke alene.

Og til sist: Islamiseringen av Norge er i gang, den har pågått lenge. Islamisering er farlig og må bekjempes. Hva enn du gjør, ikke ignorer, men yt motstand. Vi må alltid kjempe for vår frihet, og aldri ta den for gitt!

Takk for at du leser!


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#ytringsfrihet #islam #islamisme #sharia #muslimer #muhammedanere #islamister #sharia #homo #homofili #homohets #homohat #fordommer #homoforbud #homofobi #ukultur #kvinnediskriminering #bachabāzī #kvinneundertrykkelse #bachabazi
#tvangsekteskap #undertrykkelse #diskriminering #lemlestelse #omskjæring #barneekteskap #barnebruder #pedofili #koranen #hadit #hadith #sira #turisme #kafir #kafirharbi #taqiyya #reise #midtøsten #asia #europa #allah #islamisering

6 kommentarer

Siste innlegg