Demonstrasjon for frie mennesker – sjekk dette!!

Jeg får ikke helt «grep på» administratorer i gruppen «Freedom Convoy Norway 2022» på Facebook. Det er 28 000 medlemmer der som støtter kampen mot vaksinepress, tvangsvaksinering, frihetsberøvelse og koronapass.

I tillegg eksisterer gruppa «World Wide Rally for Freedom» med 10 000 medlemmer. Gruppa «Stop Lockdown Now» har 8500 medlemmer og «Stop Lockdown: Full gjenåpning – NÅ!!» med 20 500 medlemmer. «Vi foreldre som sier nei til testing og medisinske eksperiment på barna våre» med 8300 medlemmer. En tidligere gruppe med cirka 32 000 medlemmer ble slettet av Facebook. Det er mange krefter i sving for å kneble de motstemmer som er iht det som foregår.

Det er mange krefter i sving for å usynliggjøre de som reagerer på at det enda i dag jobbes med koronapass og hva det vil innebære.

I dag er aksjonen Freedom Convoy i Oslo startet, men allerede før arrangementet møtte man motstand fra politiet som varslet at de vil sperre ute og bøtelegge eventuelle som kjører inn i Oslo som en del av demonstrasjonen. Så da ble denne delen satt til Bjørnstjerne Bjørnsonsplass ved NRK på Majorstuen. Da jeg ankom der fikk jeg ikke se noen convoy. Jeg pratet med trivelige mennesker som hadde møtt opp, og jeg fikk forklart at NRK hadde satt opp sperringer rundt i området og fikk brutt opp konvoien.

Igjen ser man krefter som kjemper mot ytringsfriheten. Jeg hører noen sier at disse demonstrasjonene har ikke noe for seg, landet er åpnet, det blir ikke innført koronapass i Norge. Men hvorfor er det høring om det da? Og hvorfor leser ikke disse folkene dette høringsnotatet? Hvorfor driver politikerne med dette hvis det ikke er reellt?

I høringen ønskes det innført at ALLE blir pliktige til å la seg injisere av disse stoffene de kaller vaksiner. De som nekter blir utestengt fra det sosiale i samfunnet. Dette bryter med menneskerettighetene, og norsk lov. Så her snakker vi lovendringer for å kunne nekte mennesker sin frihet. I høringen er det forslag til å nekte folk jobb, og at arbeidsgivere kan slutte betale ut lønn til uvaksinerte. Altså man kan miste sin jobb. Denne høringen legger opp til at koronapasset skal kunne brukes på sådan vis at alt man frivillig kan foreta seg blir forbudt om en ikke har tatt den nyeste vaksine-boosteren. Kino, restaurant, teater og så videre. Passet er kun gyldig om en har den aller nyeste av den/de vaksinene. Så om kroppen din, eller din psykiske helse ikke tåler mer av dette, så blir man som uvaksinert å regne, og blir kastet ut i kulda sammen med de andre uvaksinerte.

Om dette er for å skremme folk til å ta vaksiner, så fungerer det sikkert på noen. Om dette faktisk er noe de reellt ønsker innføre, så er det ren ondskap. Dette vil ødelegge samfunnet fullstendig. Bare det å lage slike forslag forteller en hel del om de som står bak! Våre politikere og vår regjering er en skam!!

Så tilbake til gruppa «Freedom Convoy Norway 2022» som er arrangørene for aksjonen/demonstrasjonen i dag. Dette er en gruppe jeg har linket til og støttet for å opplyse folk om hva som faktisk skjer. Men det som er så besynderlig merkelig er at enhver posting fra min side blir slettet i den gruppa, og når jeg kommenterer så kommer de med fremstillinger om at en har gjort handlinger en ikke har gjort. Jeg skriver innlegg for å støtte saken, jeg skriver innlegg som kan deles for å få folk med. Men nei, her skal man ikke komme til. Jeg synes dette er besynderlig rart. Jeg har for flere dager siden kontaktet disse administratorene privat i innboks, men det skal de heller ikke ha noe av. Så mine meldinger forblir ubesvart. Hvordan kan vi stå sammen å få folk til å slå ring om arrangementer som dette når man ikke kan samarbeide?!

Jeg har tatt del i demonstrasjoner mot lockdowns og tiltak siden før Svein Østvik brant munnbindet. Jeg har blogget og vist mitt ansikt utad hele veien i denne kampen mot stigmatiseringer, frihetsberøvelse og urettferdighet. Skjorta jeg har på meg fikk jeg under den første demonstrasjonen som var, den ingen media ville skrive om. Når de begynte skrive noen setninger så gjorde de demonstrasjonene mindre enn de var, bedrev hersketeknikker og latterliggjøringer. Men vi har aldri gitt oss, og demonstrasjonene har blitt større og større.

Nå er taktikken å fremstille koronapass som uaktuelt, selv om de faktisk jobber med å få dette ferdigstilt. Det er ingen konspirasjonsteori. Det hele ligger på regjeringens egne sider!

Så jeg undrer meg, får ikke helt «grep» på hva disse administratorene i Convoy-gruppen driver med? Hvorfor de ikke samarbeider. Hvorfor convoyen ikke blir mer synliggjort. At noen biler står her og der rundt i Oslo i dag gir media all mulighet til å lage en sak hvor de igjen latterliggjører demonstrantene. Jeg ser faktisk for meg oppslagene som kommer med bilder av fem biler og 150 demonstranter, og et mediekorps som fremmer at i Norge har vi stor tillit til både tiltak, vaksiner, myndigheter og media. Og med det påvirker de etterhvert folk til å støtte koronapass. Jeg snakker med folk, de har hørt om koronapass og knytter det til smittevern, for det er hva de er manipulerte til å tenke. Men koronapass har ingenting med smittevern å gjøre, folk flest aner ikke hvilke funksjoner dette passet skal ha. Det er hva som er mest skremmende her!!

Så hvorfor driver convoi-arrangørene på som de gjør. Hvorfor så mange uklarheter? Hvorfor svarer de ikke? Hvorfor fremstiller de ting annerledes når en kommer med tilbakemeldinger? Hvorfor samarbeider de ikke med «sine egne»? Jeg får ikke helt grep rundt dette!

Nå klokken 17:00 blir det demonstrasjon utenfor stortinget. Det er Foreningen Frie menneske
www.friemenneske.no som er arrangører, og jeg tenker at denne delen blir mer ryddig og bedre organisert, og jeg håper av hele mitt hjerte at folk stiller og ikke gir opp kampen pga uryddige arrangementer av arrangører som ikke samarbeider.

Fra 17:00 blir det appeller av legen Jan-Øyvind Lorgen representant for Liberalistene, Line Karlsen representant fra Norsk hjelpefond, advokat Erlend Efskind, Simon Friis Larsen fra Krustelig Folkeparti (KrF), lege Heiko Santelmann og Erik Selle fra Partiet De Kristne (PDK). Dette varer til 18:30 og mellom appellene vil det være et par musikkinnslag av suprise-artister!

Fra 18:30 vil det være appeller fra Arnt Rune Flekstad representant for Liberalistene, Geir Ugland Jacobsen leder for Demokratene, Maurith Julie Fagerlund fra Fremskrittspartiet stiller, tidligere vara på stortinget Ingelin Gleditsch Lossius stiller og jurist Marius Reikerås. Mellom appellene vil det bli musikk og underholdning av Grace Eboué, Bård Ole Thorsen, DJ Chackra & Tveiteance og en suprise-artist!!

Klokken 21 blir det fakkeltog!!

Etter fakkeltoget er det tilbake til convoyen? 🤔

MØT OPP UTENFOR STORTINGET FRA KLOKKEN 17:00 ALLE SAMMEN!! JA TIL LIVET, KJÆRLIGHET OG FRIHET!! ❤️

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#foreningenfriemenneske #friemenneske #freedom #freedomconvoy #freedomconvoyoslo #stortinget #freedomconvoynorway #oslo #norway #bunny #bunnytrash

15 kommentarer
    1. Det var jo virkelig useriøst at de sletter dine støttende innlegg, dine meldinger og ikke svarer deg. Det er jo som du sier ikke samarbeid. Rart faktisk! Det der koronapasset og press til vaksinering er tull og jeg støtter absolutt ikke det altså. Stå på og kos deg denne dagen ❤

      1. Det oppleves useriøst ihvertfall. Er vel ikke så lett å være arrangør, men jeg sitter igjen med en følelse av at her har vi med å gjøre et par damer som er mer opptatt av å komme i avisa. Hvis noen tar litt plass/opperksomhet fra dem så er de ikke like fornøyd med dét. Mange sier de ikke støtter koronapass, men vaksinering handler ikke om å ikke spre smitte, det handler om koronapass. De som i dag fortsetter å la seg injisere støtter koronapass. For uansett hvor mange injiseringer en tar så hindrer en ikke smittespredning. At man blir mindre syk er også bare tull. 300 000 mennesker hadde covid i Norge før noe vaksine forelå. At folk ikke leser høringsforslaget hvor de ønsker å endre lover, fjerne ytterligere menneskerettigheter og ødelegge livene til folk, det viser jo at folk er for dette, ikke mot. Jeg står på, men jeg alene kan ikke redde landet. Jeg så en video nettopp nå fra Ottawa der politiet løp over ei dame, med hester, sånn typisk eldre bestemor med rullator. De trampet henne livløs. Hun lå der livløs på bakken, jeg tro hun dauua. De lot henne bare ligge der. Demonstrantene i Ottawa er fredelige, men de blir klubbet ned, bankkontoene deres frosset. Alt blir tatt fra dem. De ser ikke ut til å vinne, men de har holdt ut på stående fot i over tre uker. Ingen politikere i Norge har tatt til ordet og fordømme det som skjer i Canada. Hvorfor?

        1. Jeg må jo si at jeg er TOTALT uenig at det skal innføres koronapass SELV om at jeg har tatt vaksiner. Det er som jeg har sagt mange ganger før helt frivillig om man vil eller ikke vil vaksineres. Det hjelper jo ikke på smittespredning om man er eller ikke er. Om det hjelper på alvorlig sykdom eller ei vet man jo ikke sikkert vil jeg tro. Kanskje, kanskje ikke.

          Stakkar, det er jo helt rått at de gjør slikt i Ottawa.

          Nei si det, hvorfor de ikke fordømmer det, men norske politikere er jo litt noe for seg selv.

          Det er jo bare latterlig at å komme i avisa veier opp mot det å faktisk ta imot støtte fra feks deg!🤗

      1. Er vel ikke så lett å være arrangør, men jeg sitter igjen med en følelse av at her har vi med å gjøre et par damer som er mer opptatt av å komme i avisa. Hvis noen tar litt plass/opperksomhet fra dem så er de ikke like fornøyd med dét.

    2. Tenk, det er altså Helse- og omsorgsdepartementet som har notatet ute til høring. “Helse og omsorg”….Dette er langt unna helse og omsorg, og forslaget må stanses en gang for alle!
      Departementet vil altså ha makten til å tvinge frie mennesker til og vaksineres med vaksiner som er eksperimentelle, langt unna ferdig utviklet, og i tillegg har alvorlige bivirkninger. Departementet er villig til å gamble med våre liv, for alternativet til å motsette seg vaksinering, skal koste den enkelte så mye at det skal være vanskelig å la det være. Det er budskapet, og vi hører det klart og tydelig.
      Hva er gjennomsnittsalderen på de døde? Hvilken trussel har koronaen virkelig vært som tilsier at vaksinasjon av hele befolkningen var og er nødvendig? Det er relevante spørsmål.
      Flere ganger om dagen, hver dag i svært lang tid, så vi nærbilde av sprøytespissen satt i overarmen på en vilkårlig person. Det er høy grad av indoktrinering og manipulering, forsterket av de stadige henvisninger til vaksinasjoner.
      Se nå hvor mye beskyttelse vaksinene virkelig har gitt befolkningen. Hvilke andre vaksiner kan sammenlignes med denne som ikke gir deg immunitet, og heller ikke forhindrer den å smitte videre? Personlig husker jeg godt hvordan alle andre vaksiner jeg har tatt har FORHINDRET meg i å bli smittet, og videre har sørget for at jeg ikke er smittebærer.
      Men, med koronavaksinene blir en både syk og smitter videre. Til tross for dette, ønsker Helse- og omsorgsdepartementet å forlenge koronapasset slik at vaksinetvang kan effektueres, og denne gang sørger de for at det blir lavere terskel for å benytte tvang og sanksjoner, juridisk sett.
      Det er sannelig på tide å våkne opp, ja!

      1. Vet du, at i dag har jeg fått implementert så mye info at jeg nesten har gjort på meg. Disse to årene er ingenting mot det som ser ut til å komme. Det kan virke som om 4 mars er den satte dato, blir det ikke rekord i antall høringssvar så går dette strake veien til helvette..

    3. Jeg skulle gjerne ha hørt alt i dag, men fikk bare med meg noe. Frykt ikke, det er enda håp, Roger 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg