Dekket bord og heftig bra underholdning!

Så mye har vi ikke gjort her hjemme i dag bortsett fra en liten finish iht til julevask. Har også dekket bordet til middagsgjestene kommer i morgen. Vi har et slikt gammelt solid spisebord som kan slås ut og da plassere en bordplate på midten. Da kan ganske mange sitte rundt dette bordet.

Jeg hadde veldig lyst å slå ut bordet, for når det er snakk om julemiddag så er det ganske mange elementer som skal på bordet, og det tar en del plass. Men jeg fant ut at det blir for mye styr og bordet blir for stort for fire personer. Dermed dekket jeg bordet slik at jeg vet hvor alt skal stå for å lage best mulig plass, så dette blir bra.

Jeg har snakket med en kompis som etterhvert skal sage midtplaten til spisebordet i to, eller tre, slik at vi kan regulere etter behov og antall gjester. Litt dumt når det enten må være lite eller stort når man faktisk kan finne en mellomting. Anyways, jeg er fornøyd.

Nettopp nå har snuppen min og jeg sett en film på Netflix, den heter «The Unforgivable» og er produsert av Sandra Bullock som også spiller hovedrollen. Den handler om en drapsdømt kvinne som slipper ut av fengslet. Hun vender tilbake til hvor hun vokste opp, til et samfunn som hater henne og ikke vil tilgi, for å finne sin søster som hun måtte forlate den gangen alt skjedde.

Grunnen til at jeg nevner denne filmen er fordi jeg vil sterkt anbefale den. Har dere ikke sett den så gjør det. Det er den beste nye filmen jeg har sett på lenge, det er helt klart!

Fortsatt fin kveld, og nyt morgendagen!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#theunforgiveable #sandrabullock #netflix #film #lillejulaften #underholdning #christmas #julemat #familie #spisebord #venner #julestemning #jul #glede #fjell #kos #helg #julehelg #drammen #bunnytrash

10 kommentarer

Siste innlegg