De klippet meg fra Barn, men ikke fra Pørni, for der er jeg ikke med.


Gulvteppet vårt i stuen her består av 706 862 små tråder. Det er hva jeg har gjort i dag, tellet tråder. Sånn utenom at jeg har laget middag, kvelds, vasket litt kopper og luftet jentene. Spennende, helt klart. Som å se på en snegle som skal krysse en vei.

Vi kasta vaskemaskinen vår ut av leiligheten her bare et par måneder etter vi flyttet inn. Vi bruker fellesvaskeriet, men nå kan jeg ikke bruke det heller. Hadde vært utrolig moro å vaske klær liksom, hahaha.. stirre inn i tørketrommelen og late som jeg er på tivoli, dét hadde vært noe.

Jeg har begynt å se på ‘Pørni’, en norsk serie på Via-play med en gammel bekjent i hovedrollen. Ikke gammel da, men Henriette Steenstrup. Serien virker bra faktisk. Henriette er dyktig. Jeg var så imponert over henne under innspillingen av filmen ‘Barn’.

Ikke bare er Henriette dyktig, men hun er alle tiders menneske. Synd at ‘Barn’ ble så lang, drama, litt kjedelig. Den var ikke dårlig, men orker ikke se den flere ganger.

Ser ikke mye til meg i den heller, vanskelig å tro mtp vekta mi den gang, men de spilte inn så altfor mye materiale, og jeg tok god plass foran kamera den gang (som nevnt), var ganske svær altså, så det trengtes en god del klipping der ja. Filmen var tung fra før, så litt overvekt måtte bort.

Uansett, ‘Pørni’ virker bra, jeg har nå vært 5 døgn i karantene, ingen symptomer. Life goes on!! Natta folkens, dream nasty 😜😘


Jeg har grupper hvor jeg publiserer mine innlegg etterhvert som de blir produsert. Dere er mer enn velkommen til å følge disse.

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#karantene #serie #pørni #film #barn #henriettestenstrup #sommer #sol #vaskemaskin #norge #bunnytrash

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg