De kastet kinaputter på hundene mine!

Klokken var cirka 19:20 da jeg tok med meg jentene ut på en kveldstur. De fikk begge gjort fra seg og vi var på vei hjem da bussen til Fjell kom kjørende og vi var rett ved et busstopp. Impulsivt bestemte jeg meg for å stikke innom en venninne på et lite besøk. Jeg visste hun hadde en julegave til jentene, så da kunne vi jo hente den slik at de kunne få den på julaften. Så da hoppet vi ombord i bussen og ble med opp til Austad. Vi gikk av bussen 20:09 og begynte gå litt oppover.

Plutselig bak oss ble det masse støy og noen smell. Jeg snudde meg og cirka 20-30 meter bak oss kom et gjeng med gutter.  Adferden var slik at jeg bestemte meg for å gå bare en anelse fortere slik at de ikke nådde oss igjen. Jeg tenkte at de kunne stresse opp jentene slik de opptrådte.

Vi svingte inn i Anchersensvei og gikk til utenfor leiligheten til min venninne. Døren var låst og jeg ble stående utenfor og skulle ringe inn og si fra at vi var utenfor. Mens jeg sto der passerte guttegjengen oss. Plutselig smalt det et par ganger mellom beina på meg, og begge jentene skvatt til. Guttene løp. De kastet faen meg slike mini-kinaputter for å treffe jentene mine. Hadde de truffet dem i ansiktet. Fy faen det koker inni meg. Særlig koker det fordi jeg tenker at jeg skulle fått sett litt nærmere på dem slik at jeg hadde kjent dem igjen ved en senere anledning, men det gjør jegnok ikke. Det eneste jeg kan si er at de hadde ikke blondt hår eller blå øyne noen av dem.

Og dette blir det bare mer og mer av. Fy faen Erna Solberg og den jævla migrasjonspakten din. Det er ille nok her til lands som det allerede er. Ja, du er nok godt beskyttet der du er med masse penger, alarmsystemer og livvakter. Sitter på rævva di og sier at disse hendelsene ikke har noe med islam og ukulturer å gjøre. Denne oppførselen mot dyr. Hetsingen av homofile. Overgrepene og voldtektene mot jenter. Ikke noe med islam å gjøre??!! Fy faen!! Leste forresten nettopp nå på internett at det blir sagt i media, på norske nyheter i dag at voldtektene, halalslaktingen av og drapene på den norske og den danske jenta i Marokko ikke har noe med islam å gjøre.

VÅKNE DA!!!

Dette er hva politikere og media i Norge kaller for «berikelse»..

Fy faen Erna Solberg og co!!!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#migrasjonsavtale #migrasjonspakt #plattform #selvmordspakt #selvmordsavtale #forræderi #svik #marokko #marrakesh #statsminister #migrantbarn #dyremishandling #kinaputter #hunder #mops #erna #solberg #høyre #h #is #dobbeltdrap #halalslakting #voldtekt #hat #menneskeslakting #slakting #mord #islam #islamister #islamisme #muslimer #berikelse #ukultur #stortinget #regjering #islamisering #regjering #austad #drammen #norge

6 kommentarer
    1. Hva faen!!?.. Ikke rart at du er opprørt etter å ha opplevd noe slikt!! Jeg hadde tippet fullstendig selv dersom noen hadde gjort noe slikt mot kattene og/eller hunden min, det er helt sikkert..

      Ingen tvil at det slippes for mye ‘subb’ inn i landet slik det er nå, men det værste er at det ville blitt åpnet for langt fler med en AP/Sv -regjering. Irriterer meg grenseløst at vi ikke fikk beholde Sylvi Listhaug som innvandrings- & intergreringsminister. Hun klarte faktisk å få ned den årlige tilstrømningen fra 30 000 i 2015 til 2000(!) i 2017, -hvilket på toppen av alt er den perioden hvor pågangen er exstremt stor! (Ironisk nok, er den eneste politikeren som har hatt ‘baller’ nok til å stoppe faenskapen ei dame (haha)).

      1. Veldig enig i alt du skriver, men når det gjelder innvandringen tror jeg ikke det kunne blitt verre med Gahr-Støre siden Erna nå har signert den jævla migrantpakten. Men han hadde nok klart å lage mye mer faenskap i tillegg. Jeg heier også på Sylvi Listhaug, hun skiller seg ut – men snakker om ironi så er jo de to største forræderene i norsk politikk kvinner. G.H.Brundtland og Erna Solberg. Gahr-Støre havner på tredjeplass nå.

      2. Utrolig stygt gjort overfor hundene hans og desverre er det slik at de (Sylvi Listhaug) som gjøre den beste jobben, oftest er de som blir utsatt for “mobbing” av sine motstandere, verst er dette i politikken.
        Så de verste mobberne er ofte de som prøver og bekjempe mobbing😡

    2. Kan jeg bare få påpeke at ikke alle etnisk norske har blond hår og blå øyne.
      Du sier selv at du ikke så guttene skikkelig. At du ikke hadde kjent dem igjen om du så dem igjen. Noe som betyr at for alt du vet kan det ha vært norske gutter, eller 2 generasjons innvandrere for den saks skyld.
      Jeg sier ikke at det de gjorde mot deg og hundene dine er greit, ikke på langt nær. Det grenser til dyremishandling. Det skal jeg gå med på.
      Men å skylde på islam? Det er en smule idioti. Kanskje mer idioti enn å skylde på innvandrere generelt.

      1. Hvor har jeg sagt de var innvandrere? Det vet jeg ikke noe om. Men om ikke de er det, så er foreldrene det. Jeg er mer nysgjerrig på hvorfor du vil kverulere..? Jeg har da ører og hørte dem godt, jeg har øyne å se med selv om jeg ikke kan identifisere dem på line up. Og for fremtiden håper jeg du kan ha dialog uten å kalle noen idiot, for det er det bare idioter som gjør.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg