De har bestemt at jeg skal bli smittet av C0VID19!


Det er i dagens VG jeg leser at statsminister Erna Solberg og helseminister Bent Høie sier at det ligger an til at vi kan klemme og danse og leve helt normalt igjen i løpet av neste måned, selv om corona-smitten øker.

Og: Alle som ikke blir vaksinert, vil etter hvert bli smittet.

Slik det ligger an nå, er det når alle har fått to doser i slutten av september. Da vil det være mulig å leve normalt, uten en-meters-regelen og andre innenlands-begrensninger, men hvor vi må ha økt beredskap i samfunnet vårt for nye truende virusvarianter, og hvor vi raskt må kunne innføre tiltak, smittespore og stanse spredning, sier Høie.

Det norske samfunnet vil måtte leve med at vi har dette viruset, slik vi lever med andre smittsomme sykdommer. Vi kan ikke fjerne risikoen helt og holdent, slik vi heller ikke kan med andre sykdommer. Det betyr at noen også vil bli alvorlig syke og dø av covid-19 etter at vi er ferdig med vaksineringen og samfunnet er åpnet opp igjen, sier han.

Det kan oppstå nye mutasjoner som våre vaksiner ikke gir god nok beskyttelse mot. Han sier at dette er en usikkerhetsfaktor som gjør at vi kan risikere å måtte stenge ned igjen. Da risikerer vi å måtte innføre nye tiltak igjen og eventuelt gjennomføre en ny vaksinerunde.

Fordi ikke alle vil ta vaksine og fordi vaksine i noen tilfeller ikke virker sier de!

Les hele artikkelen her: Alle som ikke blir vaksinert, vil etter hvert bli smittet (VG)

Og med dette satser de på at de som til nå ikke har ønsket å la seg injisere av disse vaksinene som ikke hindrer smitte, og som i noe tilfeller ikke virker, altså ikke hindrer den smittede å bli syk eller dø – de skal løpe med vaksinestasjonene og la seg injisere.

Blir dette den endelige siste trusselen?


Jeg har grupper hvor jeg publiserer mine innlegg etterhvert som de blir produsert. Dere er mer enn velkommen til å følge disse.

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#covid #korona #covidimmune #vaksiner #kvakksiner #delta #lambda #omega #trusler #statsminister #ernasolberg #immunitet #vg #blødninger #hjertebetennelser #helseminister #anafylaktisksjokk #benthøie #pandemi #pfizer #moderna #media #norge #bunnytrash

Link: Pfizer vil tilby en tredje vaksinedose + lage egen delta-vaksine (forskning.no)

Link: 105 tilfeller av betennelse i hjertet etter koronavaksine (Dagens Medisin)

12 kommentarer
    1. Spørsmålet er vel hvorvidt de velger å ruste opp til en ny vri, slik at vi rykker tilbake til start med lock-downs & the whole escalada, eller om de går for å få folket med på en 3 -og etter hvert også en 4 injisering..

        1. Jeg lurer på hvem som egentlig vet hva?.. For jeg tror neppe at det kan være sånn at alle/mange av regjeringsmedlemmene vet hva som egentlig foregår.. – For NOE er det som foregår her, det er jeg hellig overbevist om!..

          1. Det er ikke mange man kan si med sikkerhet, for dette er ganske confusing, men samtidig er det omfattende..jeg la jo merke til intervjuer/debatt med Bent Høie hvor han sier akkurat det samme som den gang det var svineinfluensa-pandemi. Og det han sa hadde han printet ut på papirer foran seg. Jeg festet meg tidlig i pandemien noen utsagn fra Jaquesson der hun uttalte «det er jo akkurat de samme involverte, de samme aktørene som under svineinfluensaen, bare denne gangen større».

    2. Det jeg undrer meg mye på er hvordan det er mulig å konstruere en for meg, spinnvill konspirasjonsteori. En teori om at det er noen “dem” i Norge som vil oss vondt. Noen få involverte i regjeringen og hos FHI som på en aller måte VIL at Norge skal gå i lockdown enda en gang.

      Deg jeg undrer meg på er hvordan du tenker at 169 Stortingsrepresentanter – 365 Ordførere – 10 000 kommune/bystyrerepresentanter – 300 000 i helsevesenet – 1046 ansatte i Folkehelseinstituttet…Mange av disse folkene kjenner jeg personlig.

      Hvordan tenker du at det er mulig at denne horden av kloke oppegående mennesker er fullstendig uvitende om hva disse få “Dem” i den indre sirkel driver med.

      Og da har jeg ikke nevnt Kongen og Dronningen som også holdes utenfor 😉

      1. Dette innlegget du kommenterer er direkte sitert fra VG. Enhver teori du måtte tro jeg har konspirert eller konstruert fram ligger i ditt hode, det er der konspirasjonstankene ligger. Det jeg skriver om kommer fra oppgitte kilder. Jeg kjenner selv politikere, stortingsrepresentanter og så videre. En bred del av mine nære er helsepersonell, sekretærer, pleiere og leger. Min samboer har jobbet på sykehuset her i nærmere 30 år, han er i akutten og har gjennom pandemien vært en av de faste i koronateltet. Jeg selv har også jobbet flere år på sykehuset. Så disse konspirasjonsteoriene du prøver å dytte på meg som opprinnelse for, det er dine egne teorier. Smartass!!

        1. Beklager.. jeg kommenterte ikke innlegget i VG, det var greit og informativt. Kommentaren min skulle stå under svaret ditt til en bloggkollega som er hellig overbevist om at det foregår noe skummelt hemmelig. Der svarer du blant annet at du hadde festet deg tidlig i pandemien noen utsagn fra vaksinefornekter nr. 1 i dette landet Kari Jaquesson der hun uttalte “det er jo akkurat de samme involverte, de samme aktørene som under svineinfluensaen, bare denne gangen større”

          Det jeg lurer fortsatt på er hvem er det dere mener er disse få involverte aktørene?

          1. Nå vet ikke jeg om Jaquesson er vaksinefornekter, eller om det er de aktuelle tilbudte nåværende vaksiner iht corona det er snakk om. Jeg vet faktisk ingenting om hennes holdning til disse vaksinene eller vaksiner i det hele tatt. Min kommentar har intet med det å gjøre, jeg uttalte meg om en TV-debatt i forhold til tidligere pandemi og denne, nåværende, og hva mister Bent Høie sa den gang kontra denne gang. Dette var før koronavaksiner.

            At du anklager noen for å lage konspirasjonsteorier basert på at man faktisk lytter til hva nåværende helseminister ytrer, det handler mer om deg. Lytter du ikke selv? Tenker du ikke selv? Og hvorfor mener du det er så galt at noen venter med å la seg vaksinere? Det er jo 6-7 om ikke fler nye vaksiner in-the-making as we speak. Hvorfor skal man ta 6 vaksinedoser av 2-3 forskjellige vaksiner når det muligens viser seg i 2022 eller 23 at det kan være nok med 1 av de kommende? Du vet jo lite om våre sykdommer og plager, allergier, psykiske belastninger, diagnoser og hva det måtte være. Eller er du en ekspert som har lest våre journaler? Hvis du det er kan ikke du dele din ekspertise iht korona, restriksjoner, tiltak og vaksiner med oss?

            Du kan vel også samtidig forklare hvorfor det er mer smittsomt å spise pizza på Peppes hvor en må sjekke inn med app, signere, oppgi personalia og vise legitimasjon for smittesporing, mens i kollektiv trafikk er det ikke noe sådan etter 18 måneder, der kan busser, bybaner, trikk, t-baner og tog fylles opp i den grad at dørene risikerer og falle ut, ikke noe smittesporing eller smittevern?!

            Og til sist, svar på spørsmålet ditt, du sier selv var en kommentar til Gry, «hvem er disse» og der røper du deg selv, du kommer med beskyldninger og anklager, også påstår du.. og du har ikke lest hva Gry faktisk skrev. Hva er liksom poenget med å spørre en person om noe personen allerede har sagt i akkurat den kommentaren du sier du kommenterer, der vedkommende allerede har stadfestet at hun ikke vet?

            Joda, dette gjør du for å trolle.. du troller innom blogger og kommenterer som en bitter eldre herre i midten i 60-årene som ikke har noe annet enn å gjøre ENN å trolle. Du kommenterer ufint og anklagende tilogmed på blogginnlegg der skribenten åpner seg på sitt mest sårbare, deler for å vise andre at man er ikke alene. Deler fra sitt hjerte og sjel.

            Jeg leste du kommenterte på innlegg om andres tap av barn uten et snev av empati. Du vrir og vender på hva folk faktisk sier og skriver, vel vitende om at det er hva du gjør, det er intensjonen din. Ser du på deg selv som et godt menneske?

    3. Det er ikke noen som går inn for at du skal blir smittet, alle kommer til å bli smittet av covid en eller annen gang i framtiden. Det er det samme som med influensavaksine, forskjellen på en vaksinert og en uvaksinert er hvor syk du blir. Det er nettopp derfor vi har hatt restriksjoner for å minske spredning slik at flest mulig skal rekke å bli vaksinerte før de blir smittet.

      1. Det er det man blir fortalt ja, men når man i utgangspunktet ikke blir syk av covid, men veldig syk og dør av vaksinene, hva da? Og hvis ingen går inn for at noen skal bli smittet, hvorfor står helseminister og statsminister og lover full åpning av samfunnet før deler av samfunnet engang har blitt tilbudt vaksiner? Så her er ikke ethvert liv like mye verdt?

    4. Ifølge Transparency International finnes ennå ikke uavhengige, fagfellevurderte studier av vaksinene som ikke er finansiert av de farmasøytiske selskapene. Alle fagfellevurderte studier om kortsiktig effektivitet og mulige bivirkninger har blitt finansiert, organisert, koordinert og støttet av farmasiselskapene. Dessuten: Ingen av studiedataene er offentliggjort, eller gjort tilgjengelig for forskere som ikke jobber for disse selskapene.
      http://ti-health.org/wp-content/uploads/2021/05/For-Whose-Benefit-Transparency-International.pdf?fbclid=IwAR3w0Aqg4UZO-P-2MpmxUcOmK2ML8JAxAo_ZyBzE8yqhDZ9ZLFVj41cQUNA

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg