Dagens bibelord, Johannes 21, 15-18!

Da de var ferdige med måltidet, sa Jesus til Simon: «Simon, sønn av Johannes, elsker du meg mer enn disse?» Han svarte: «Ja, Herre, du vet at jeg har deg kjær.» Jesus sa til ham: «Fø lammene mine!».

Igjen, for annen gang, sa Jesus: «Simon, sønn av Johannes, elsker du meg?» «Ja, Herre, du vet at jeg har deg kjær», svarte Peter. Jesus sa: «Vær gjeter for sauene mine!»

Så sa Jesus for tredje gang: «Simon, sønn av Johannes, har du meg kjær?» Simon ble bedrøvet over at Jesus for tredje gang spurte om han hadde ham kjær, og han sa: «Herre, du vet alt. Du vet at jeg har deg kjær». Jesus sa til ham: «Fø sauene mine!

Sannelig, sannelig, jeg sier deg: Da du var ung, bandt du beltet om deg og gikk dit du selv ville. Men når du blir gammel, skal du strekke ut hendene dine, og en annen skal binde beltet om deg og føre deg dit du ikke vil».

– En kan jo lure på disse bibelfolka! 🙈

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#jesus #simon #bibel #bunnytrash #bunny

4 kommentarer
      1. Jeg tenker at antall homofobe dengang er samme som nå prosentvis, og er likestilt med antall homofile. Det som er så fjernt for meg er hvordan så mange kan bruke boka og religion som argument mot menneskets natur. Det fortelles masse svada eventyr om brennende busker som snakker og hendelser som tydelig har skjedd etter store inntak av psykedelika, med stor overbevisning om at slik var det, mens menneskers virkelighet og naturlige drifter og lyster fordømmes 🐰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg