Dagens betraktninger – Rett fra levra!

Dagens betraktninger, hmm.. det er ikke mange. Det har seg slik at jeg er hjemmeværende «husmor» i dag. Driver å vasker tøy og sofatrekk. Det er faktisk mye styr med dette, mest fordi at to av familiemedlemmene er firbeinte. To mopsejenter som liker å ligge høyest mulig, og da er de ofte oppå putene som utgjør sofaryggen, og da blir det ikke seende ut etterhvert. Men det er greit, disse to jentene er fri til å gjøre hva dem vil i eget hjem. De ligger ikke i noe bur, de blir ikke innelåste når vi er ute, de ligger i sofaen og de ligger i senga. De er lykkelige, snille, alltid gode og glade. Jeg kunne ikke vært heldigere når det kommer til jentene, og snuppen min.

Siste maskin står på nå, når den er ferdig så skal vi ta en lufterunde lokalt her. Deretter skal jeg ned til sentrum og handle to brett med egg før det blir en time på tredemølla og et gjensyn med Kranglefanten.

På blogg er det rolig, har vært innom et par medbloggere, men det er egentlig ikke så mye som skjer. Noen er syke og poster flere innlegg om det, så er det blomster og fugletitting, mekking på bil og noen forsøker å fornye seg. Fikk en screenshot her av Kjerringtanker, hun har fått seg nytt bilde i bloggheaderen sin, et bilde av henne selv med sopelimen i hånden, som en skildring tatt rett ut av gammel litteratur ført med pennen av Petter Dass.

Nytt slagord har Kjerringtanker også fått, eller nytt og nytt, hun har faktisk stjålet Bunny Trash sitt slagord. Som jeg har brukt i over 10 år. Kan ikke akkurat si at hun ikke har stjålet det når hun har vært en av mine faste lesere noen år nå. Altså, jeg har ikke patent, men hun skriver hun ønsker å fornye seg, lykke til med det, fornying krever kreativitet og orginalitet. Til info betyr ‘rett fra levra’ å si ting som de er, direkte, ikke vri og vende på ting og fortelle usannheter om andre. Det finnes bedre slagord for den slags. Hehe.. attpåtil påstår hun at hun er snill.

Monika Vederhus besøker igjen den mørkeste tiden i sitt liv, det er ikke noe nytt, det gjør hun hele tiden, men slike overskrifter funker fint når dem postes i alle barnevern og rusgrupper på Facebook.

Uff, nå bedriver jeg slarv og fanterier, Kjerringtanker kopierer meg og nå ser jeg visst ut til å kopiere henne. DET er ikke bra, vet ikke ordet av det før jeg blir en stalker som daglig bedriver latterliggjøring og harselering av andre. Det må jeg slutte med, slik skal jeg ikke bli. Obviously kjeder jeg meg når jeg venter på at vaskemaskinen skal bli ferdig. Heldigvis er den ferdig nå. Rett fra levra – Ha en fin dag!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#rettfralevra #bunny #bunnytrash

21 kommentarer
    1. Alltid like spennende og klikke seg inn her. Enten er det dritt om andre bloggere det går i ellers er det innlegg for og skape fremmedfrykt og rasisme. Innerst inne syns jeg bare synd på deg. Virkelig.

      1. Takk, hyggelig at du stikker innom. Du kan ikke ha fått med deg så meget angående andre bloggere, utenom Kjerringtanker har jeg vel egentlig bare godt å si om praktisk talt enhver tror jeg, og Kjerringtanker, jeg vet ikke om hun er klar over det, men det er en annen blogger på plattformen hun ikke når til knærne engang. Du må gjerne presisere hva du mener med ‘drit’, jeg er ikke helt vant til disse fjortis-nykkene der man slenger ut ting uten innhold og substans. Når det gjelder fremmedfrykt og rasisme, så er det vel mer riktig å si at jeg er for streng innvandring og er særdeles islamkritisk, faktisk mener jeg ideologien burde forbys her til lands. Det tenker jeg at alle med barn, vett og forstand burde skjønne hvorfor. Med tanke på hvem du selv er, så tenker jeg at du ikke burde bruke energi på å synes synd i meg, tatt i betraktning så har jo jeg det meget bra i forhold til deg. Håper du kommer deg ut av mørket og at du omsider får bearbeidet alle disse tingene du har skrevet om i snart 900 dager. Det håper jeg virkelig, såvidt jeg vet så lever vi bare én gang. Beste ønsker for deg og dine.

    2. Der var det et par interessante slarvetanker, om hva som “selger”. Godt å høre at mopsene lever et godt hundeliv! 😊

      1. Ja, gjør som Vederhus, Norges mest blokkerte blogg (sitert fra henne selv). Jentene lever luksusliv, godt i gang å svine til den nyvaskede sofaen 😜😂😂

    3. Så greit med folks som snakker rett fra levra, for de er som regel ærlige å da vet man hvor man har dem hen. Selv om det kan svi i blant 😉 Bra at mopsejentene er glade og fornøyde vovser, som kan romstere som de vil 🥰 Her hos meg er det kattehårene som fester seg over alt, og det kan er en stri jobb noen ganger å raske opp alt sammen…

    4. Får leggja igjen igjen ei hatefull ytring her og 🤣🤣🤣, for eg fekk meg ein god lått, då eg las kommentaren frå medbloggartrollet frå Måløy 🤣🤣🤣. Det var ein verkeleg god vits.
      Ellers sit eg på legevakta nå, med svigerfar. Det er mistanke om nyrestein, og det er ikkje godt, spesielt ikkje for ein mann på 88.

    5. Dyr skal kose seg slik som dine jenter! <3
      Litt prek rett fra levra liker jeg…om det er deg eller kjerringa…
      Synes dere er bra bloggere begge to jeg!
      Det er noen jeg bare må innom vettu…Noen bloggere gir meg mer enn andre!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg