Da har de flaxet avgårde 😜

Endelig hjemme igjen. Nå har jeg vært i sentrum og endelig fått sendt pakkene til min mamma og hennes samboer til nordnorge. Så da slipper jeg tenke mer på det. Har også fått sendt avgårde flaxlodd til mine medbloggere som de har vunnet med gode plasseringer på topplisten og litt flax. Så følg med folkens, det blir mer moro med min BloggFlax julekalender hver dag fram til og med julaften, jeg lover. Det første innlegget som blir postet alle dager er min bakvendte julekalender 😜

Som skrevet så var det godt å komme hjem igjen, har ikke blitt vant til kulda ennå, det på tross av nordnorsk blod. Men jeg har handlet julegløgg, så skal fint klare å holde meg varm her hjemme. Planen fremover er å bevege meg minst mulig ute i kulda og blant folk fremover nå. Det er stusselig med disse munnbindene oppå dette. Hverken hører eller ser hva folk sier, så det gidder jeg ikke.

Skal handle julegaver til snuppen min og jentene, samt julemat og sånn når lommepengene kommer om noen dager. Skulle ønske dette bare ramla i fanget på meg så var det overstått. Utenom det er det en dag snuppen min og jeg skal ut å spise med søskene hans og familiene deres, samt en vennefest om to små uker. Dette hvis det ikke ble helt for jævlige tiltak fremover.

Skal også på demonstrasjon i Oslo til helga, og så blir det jo innom posten i ny og ne for å sende flaxlodd til vinnerne av BloggFlax Julekalender, selvsagt. Så er det bare å holde seg hjemme ellers utenom.

Bildet øverst er fra Bragernes Torg her i Drammen, knipset fra Goggen Pub i dag hvor jeg satt ute og tok meg en kaffe og røyk før hjemturen. Det er egentlig veldig fint her nå, masse blink-blink, farger og nisser.

Ellers lite nytt å blogge om i dag, det er som det er, og bussene er et mareritt, men en får holde hodet kaldt og hjertet varmt 🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#julekalender #moro #julegøy #juleshopping #adventskalender #bloggflax #jul #flax #vinter #hverdagsliv #kulde #pakker #bragernes #drammen #bunnytrash

6 kommentarer
    1. Så gøy! Drammen er en flott by – flott bilde! 🙂 Da venter man i spenning vettu…
      Kommer vel nye tiltak her også! Stort utbrudd på barneskolen her på Kråkerøy og skolen er stengt!
      Kos deg med gløgg, kjøpte gløgg i går jeg også! Holder jo på å fryse i hjel om dagen!

      1. Utbrudd på cruisebåter, her og der og overalt, så da er det bare å holde seg hjemme med gløgg, og de som tåler kulda kan gå seg turer og utforske litt nytt. Må bare holde hodet kaldt og hjertet varmt, og heller være litt sosial på SoMe. Kos deg så godt du kan du også Solliv 🥰

      1. Takk for det, men det er mange inne på blogg som fortjener en sådan award før meg. Hadde Gry tatt imot nominasjoner før hun satte seg ned som dommer og jury så vet jeg om flere jeg ville nominert i den «sjangeren», deriblant hun selv.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg