Cute Funny Bunny 😘


Jeg vet, det blir mye politikk her. Mye Trash. Så nå får jeg være litt Bunny. Prøve i hvertfall. Var en som sendte kommentar i bloggen min her og kalte meg «Idiot» og signerte med «Moradi». Og jeg er idioten? Greit det, så absolutt helt greit. Når man ser på smartingene på Stortinget så har jeg ikke noe ønske om å være med i «smarting-gjengen» liksom. Og når jeg ser folk rundt, som har så smarte uttalelser som «idiot» og «moradi» 😂

Takk uansett for at dere følger meg, uansett om det blir mye Trash og lite Bunny eller vice versa. Bunny Trash er Bunny Trash uansett. Jeg er meg. Ser jeg deg falle, så hjelper jeg deg opp igjen. Det er dét samfunnet jeg ønsker meg.

I morgen er snuppen min og jeg invitert til hjemmelaget indisk mat hos et vennepar. Det med afterdrinks og moro etterpå. Jentene våre er også invitert og vi skal overnatte alle fire. Så da blir det bare koselig og ikke noe stress. En lørdag som passer Bunnyen perfekt 🥰

Natta alle sammen 😘


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#lørdagskos #indiskmat #venner #drinker #familie #sommer #glede

8 kommentarer
    1. Det høres kjempekoselig ut med middag med overnatting. Da blir det mer avslappet, helt klart. Og det å våkne der, spise frokost sammen osv. Sånt er kos! 😊 Og indisk da, sååå deilig 😊 Jeg har sendt deg utfordringen i posten 😉

      1. Gleder meg psykt til hjemmelaget indisk, er spennende å smake hva dem har fått til. Vet enkelte er litt on edge siden jeg er utdannet kokk selv, hahaha.. er sikkert deilig, og blir moro også da etterpå. Spennende med utfordring, da gjenstår det bare å se om resultatet av utfordringen kvalifiserer 😜😂😂

    2. Koser meg med Bunny Trash jeg altså,uansett mye trash eller bunny.. 😉👍
      Alltid interessant lesning 👏
      Koze dere med Indisk . 😉❤
      Hilse jentene og snuppen 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg