Covid test og Bergensk brystbalsam.

Symptomene begynte å endre seg litt her, plutselig kom hosten og sår ned halsen og litt til. Smertefullt når en hoster, også i hodet. Så da ble det til at jeg tok en covid-test. Den var negativ. Hadde liten lyst å lage middag i dag, og i det jeg skulle hente koteletter opp av fryseren fikk jeg melding fra snuppen min. Han skulle ta med mat, så det var jo digg. Snille vennen min hadde med seg flere kyllingwraps, noen med mango og noen med curry. Så hadde han kjøpt ekstra med melk, så da kan jeg lage honningmelk med pepper i (gammalt kjerringråd) også hadde han med Bergensk brystbalsam, og det var også digg. Den smaker ordentlig god lakris-shots, og det liker jeg jo, hehe..

Ellers har ikke jeg så mye å meddele denne ettermiddagen, lyspunkt er jo fine lille familien min, jentene mine og snuppen. Alle skulle hatt noen å være glad i, elske og bli elsket av. I dag sitter jeg med tanken på disse menneskene som lever i kjærlighetsløse forhold. Det virker ihvertfall slik, mennesker som har kjærlighet i livet sitt bruker ikke all sin tid på å tråkke på andre.

Men men.. jeg er ikke redd hverken for å bli stikket med nåler eller ikke få noen krans i begravelsen min. Blodprøver må jeg jo ta hele tiden iht sykdommer, og jeg har jo vært sprøytenarkoman, og tatt masse vaksiner for alt mulig rart… og begravelsen min ble planlagt for mange år siden. Langt tilbake i bloggen min står en del detaljer om akkurat det. «Live to tell» av Madonna skal spilles og «Ein får elska mens ein kan» av Bjørn Eidsvåg. Jeg skal ha en kartong Prince-sigaretter og en lighter med meg på ferden, og slik er det med det. Blir ikke mine krav innfridd så kommer jeg til å hjemsøke noen.

Nå skal snuppen min og jeg kose oss med en film, ja til livet og kjærligheten 😘

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#feber #covidnegativ #bunnytrash

25 kommentarer
    1. Kjedelig å bli syk nå. Godt å høre at det ikke var covid-19 da. Var selv forkjølt i midten av september. Uka før meg var det mannen min som var forkjølt. Han tok en hjemmetest som var negativ. Jeg ble forkjølt uka etter. Tok også en hjemmetest som var negativ som forventet.

      Vi glemmer jo det i disse tider at noe heter sesongforkjølelse. Hadde vi ikke hatt korona hadde vi ikke tenkt over saken på en forkjølelse.

      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    2. Helt forferdelig. Hvordan får dem til å skrive noe sånt ??! Det er såå sinnsykt ! Hun der kjerringtanker eller hva hun kaller seg er søren ikke normal. Burde legge ned hele bloggen sin, ser ikke så oppegående ut for å si det sånn.

    3. Kjerringtanker har en giftig penn,kan ikke skjønne at noen kan ha glede av å være så slem med andre.
      Ønsker deg god bedring og kos deg med snuppen og jentene.Drit i kjerringa😊

        1. Ja du kan så si,sånn tenkte jeg også men jeg orker ikke å ha synd på henne.Hun sier og skriver at hun har blitt mobbet mye i barne og ungdomsår,men det er jo det hun bedriver selv nå.Jeg mener dersom en har glede av tråkke på andre så fortjener de ikke min medlidenhet❤️

    4. I N G E F Æ R ! Det er noe som gjør godt for kroppen det 🙂 Melk og honning er digge di digg og kos å drikke, ja jo det gjør godt også, men Ingefær hver dag? Da blir du ikkje snufs og syk, hjelpe for mye i grunnen 🙂 Bortsett fra det “som feiler meg” er eg aldri syk faktisk *Bank i bordet*. Pga “det som feiler meg” har eg vært kronisk spykvalm i snart 20 år…jadda, slitsomt. Han går fast på Afipran (<–Sterk kvalmedempende) men vettu? Eg begynte å drikke Ingefær morgen og kwell og har de 3 siste årene ikkje rørt Afipran 🙂 Oppskrift på en god ingefærshot finner ny on my blog!
      Men ellers? Gudd bedrings <3

      Vibbedille 😀

      1. Ingefær spiser jeg relativt ofte, you know I’m a sushi lover. I går fikk jeg jo også brystbalsam som er lakris, ingefær, kamfer, alkohol mm, så var det honningmelk med pepper. Alt dette fungerer. I dag våknet jeg med åpne pusteveier, bare enda litt sår i halsen og sånn. Bruker heller ikke bli syk av smittesykdommer, jeg er nøye med vitaminer og sånn, det er kroniske sykdommer som du skriver som er mitt problem, så nå var det deilig å få åpnet pusteveiene igjen, hjelper jo ikke med pustemaskin hvis rørene er tette uansett.. 😂 takk for omtanke Vibbe 🥰

    5. God bedring, vet det går mye “sinna” forkjølelse rundt omkring 😨 Folk på jobb syke over en uke osv. Håper du er fort frisk igjen 😊

      1. Alle er sjuke for tiden, det er alt alle snakker om, snuppen min fikk noe bronkittgreier rett før jeg fikk mine symptomer. Verden er bare et eneste stort virus for tiden, stadige påminnelser om at vi er her på lånt tid og må kose oss og glede oss så mye vi kan. Fin fin dag til deg Frodith 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg