Bunnys strikkeblogg! Smarte gaver til dine venner!

Jeg tenker at bloggen jeg drifter bør være variert med forskjellig innhold for å kunne være en blogg som er litt for alle, da samtidig som det selvfølgelig alltid vil være en gjennomgående ‘rød tråd’ av samfunnsaktuelle temaer, som for eksempel politikk, ideologier, religion, dyrevern, seksuell legning og den slags, med en dæsj av opplevelser og historier fra eget liv og litt ‘Bunny fun’.

Snakker om ‘rød tråd’ så ønsker jeg i dag å presentere litt strikking og dill. Nei, jeg har ikke strikket noen av disse, men kanskje dere har lyst? Jeg synes disse er riktig fine ideér som jeg ikke har sett i de populære handarbeidsbloggene «Strikkekjerring» og «Vibbedille».

Smarte og hendige gaveidéer 😜

Øverst ser dere to fine kaniner dere kan strikke, jeg vet jeg hadde likt å få slike i gave, da særlig hvis de ble strikket i mer fantasifulle farger, som lilla, rosa eller kanskje regnbuestriper. Dette bilde nummer to er epleholdere, som er en absolutt en nødvendighet i alle hjem, for epler trenger å holde seg varme. Men også her ville jeg benyttet andre farger.

Her på bilde nummer tre ser dere en hjemmestrikket toalettrull som helt sikkert er kjekk å ha hvis det skulle bryte ut en ny pandemi. Da er jo toalettruller det viktigste en kan ha i husholdningen. Så enhver ville nok satt pris på en slik som denne i gave, da spesielt med tanke på at den kan brukes igjen og igjen og igjen. Sparer plass, og er økonomisk også!

Slike håndtaksbeskyttere til stekepanner og kasseroller er jo også en absolutt nødvendighet. Ikke bare beskytter de håndtakene, men de er myke og gode både og holde i og deilige og tre av og på. Kan også brukes på skaft!

Her ser dere enda flere slike håndtaksbeskyttere i litt friskere farger, og bildet kan gi ideer til annet bruk enn håndtak og skaft. De er veldig lette å håndtere, bare å jukke dem på og av der dere måtte ønske!

Sist men ikke minst, her er noen ideer til å lage deres egne leketøy. Eller gaver til venner selvfølgelig. Tenker disse må jo absolutt være kjekke for enhver å ha, de er unisex og blir nok populære hos både kvinner og menn. Husk å vaske dem etter bruk før dere legger dem i nattbordskuffen igjen!

Håper dere ble inspirert, ha en fin dag 😜

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#strikking #garn #strikketøy #ideer #inspirasjon #handarbeide #bunny #bunnytrash

 

15 kommentarer

Siste innlegg