Bunnys julekalenderpakke dag 6 går til 😜

Ingen ler av vitsene mine, så i dag er det ingen vits, hahaha.. tenker det er mange som skumleser og bare svarer for å svare, altså når svaret ligger rett fremfor nesa på en, og en likevel svarer feil, hehe.. men hyggelig dere var innom lissom, dere vet jeg setter pris på det 😜👍🏾

I dag ble det ikke noen forsinkelser på julekalender innleggene. Hvert sitt har blitt postet klokken åtte morgen og kveld. Beklager igjen folkens for forsinkelsen med innlegget i går kveld, jeg var på Oslo-tur, kosa meg masse, derfor ble det litt surr her. Jeg er sånn type som holder avtaler, skal jeg møte noen kommer jeg heller noen minutter før, er jeg invitert noen steder så kommer jeg til tiden, jeg avlyser ikke, bedriver ikke masse-fram-og-tilbake-greier. Selvfølgelig har slike ting skjedd med meg også, altså sist, da hadde jeg avtale med snuppen om at jeg skulle komme hjem da og da, plutselig stod jeg i en annen by hvor tog ble kansellerte, busser kom ikke, folk sprang som hodeløse høns fram og tilbake for å finne ut av ting. Vy måtte betale drosje for meg, og en hjemreise som skulle ta 28 minutter med tog og 20 minutter med buss, tok plutselig 4 timer.. jippi, superblid kanin kan dere skjønne!

Men nå kjører vi julekalender. Det foregår enkelt og greit slik at hver morgen og kveld fram til og med julaften postes det innlegg her i bloggen med 3 julekalenderspørsmål. For hver gang en får 3 riktige er en med i trekning om julekalenderpakke. En mer utfyllende (for noen atspredende) forklaring finner dere her: Bunnys Julekalender.

Spørsmålene på morgeninnlegget må besvares innen klokken 19:30 samme dag. Spørsmålene på kveldsinnlegget (dette) må besvares innen klokken 19:30 dagen etter!! Haha.. Om dette er forvirrende, bare klikk innom Bunnys Julekalender klokken åtte hver morgen og kveld og svar på noen korte superenkle spørsmål. Jo mer du deltar, desto større sjanse for å få kalenderpakke(r)!

I kveldsinnleggene ser dere hvem som er den heldige som ble trukket til å motta neste julekalenderpakke 😜👍🏾

Med det sagt så er det nå tid å avsløre hvem som får tilsendt dagens julekalenderpakke. Alle som har svart alternativer 1a, 2a og 3a på kveldsinnlegget i går og alle som svarte 1b, 2b og 3b på morgeninnlegget i dag var med i trekningen. Den som ble trukket i dag 6 desember av 28 stykker (oi oi oi, nå har det gått enda mer ned) til å motta dagens julekalenderpakke ble etter en ikke-blogger ble trukket i går, igjen en medblogger i dag:

Gratulerer!!

Og nå til kveldens tre spørsmål for ekstra mulighet til å bli den som får kalenderpakke i morgen:

01). Hvilken medblogger har strikket meg gode og fine ullsokker som jeg fikk til påske?

a) Strikkekjerring

b) Gryende

c) Geriatriks

02). Hvilken farge har Snuppen min og jeg på juletreet vårt?

a) Svart

b) Hvitt

c) Grønt

03). Hva betyr det latinske ordet advent?

a) Lucias ankomst

b) Muhammeds ankomst

c) Frelserens ankomst

Lykke til!

Og forresten, i noen av kalendergavene er det kanskje flaxlodd – vinner dere på lodd, så del gjerne med noen 🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#julekalender #moro #julegøy #snømann #ladygaga #christmastree #adventskalender #bloggflax #jul #flax #bunny #bunnytrash

27 kommentarer

Siste innlegg