Bunny uten bukser, sjekk leggene!

Ja man kan jo bli ganske så surkat av hele situasjonen med at snuppen fikk påvist covid på tirsdag, man vet jo at her blir det karantene og dritt, sant sånn har det vært hele veien, men at man ikke skal kunne gå ut av huset med jentene engang for lufting, det er jo absurd, for det er jo nok et tiltak som ikke handler om smittevern, og slike tiltak har man sett mer enn nok av siste to årene. Nok om det, saken er at jeg har vært i en emosjonell karusell, surkat, grinat, irritert og forbannet. Djizes!! Og jeg er veldig klar på at det skinner veldig gjennom i innleggene mine, fucking covid ditt og datt.

I dag fikk jeg faktisk tilbakemelding på humøret mitt fra min fargerike og morsomme medblogger «Frodith», jeg ler av henne. Den ene dagen er hun rundt i Oslos gater og leter etter små menn, så lager hun videoer for å lære folk døvespråk, og plutselig har ho photoshoots med tøyrottene Salt og Pepper, og i dag har hun faktisk tegnet meg, haha, hun har tegnet meg for å muntre meg opp.

Sjekk her: «Kaniner og andre rare dyr»

Idet jeg kikket innom innlegget så ble jeg jo selvklart oppmuntret, moro dette da, det er ikke hver dag noen tegner meg liksom. Og jeg ser jo at det er meg da, men jeg kommer ikke over buksevalget, eller mangelen på bukser, altså sjekk de beina!!

Jeg dævver, ha ei nydelig helg 🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#frodith #bunny #bunnytrash

9 kommentarer

Siste innlegg