Bunny i kjole eller stringtruse og BH!?

I dag ble jeg kontaktet av en casting-agent som holder på med å finne oppdragstakere til en reklamefilm som består av flere forskjellige scener med forskjellige situasjoner og mennesker.

Så det morsomme, hvorfor nettopp jeg ble kontaktet. Det har seg slik at en av personene de ser etter er en pen mann som har bart og skjegg (typisk mann), som i denne reklamen skal være med i en scene som er en «photoshoot» hvor denne denne mannen går i kvinneplagg. Så skal der være en scene av det vi tydelig ser er en mann i dameklær / sminket. Dette skal liksom handle om at vakkerhet er veldig individuelt og kan sees fra flere sider.

Jeg ble kontaktet fordi jeg er vakker.
Jeg sa ja jeg, så da er jeg sendt til regi for avgjørelse om jeg skal være denne personen i disse scenene. Med det ville casting-agenten ha et nytt bilde av meg, og da fikk hun et bilde av snuppen min og meg sammen hvor jeg skrev, «meg til høyre», noe hun visste da jeg har jobbet med denne gjengen før. Men det som da skjedde var at hun spurte om snuppen min kunne tenke seg å være med på dette fordi det er en scene til, og i den scenen er det en «fotograf» som tar bilder av to menn i dameklær.
Snuppen min sa også ja.
Da jeg først ble kontaktet av casting-agenten og spurt om jeg var interessert, og svarte ja, så sendte hun meg en email med beskrivelse av scenene, hva oppdraget går ut på. I denne teksten var dette bildet som jeg har vedlagt øverst i innlegget her. En mann i kjole. Og med det har jeg hele tiden tenkt at dette oppdraget innebærer å gå i kjole. Så etter at våre navn og bilder er blitt sendt til regi, etter jeg har avsluttet samtalen med casting-agenten så leser jeg gjennom hele emailen jeg fikk, på nytt. Det er da jeg merker meg at gjennom det hele så står det ikke ‘kjole’ nevnt en eneste gang, derimot står det to ganger ‘kvinneplagg’ og én gang ‘dameklær’ og sminke. Det er da jeg blir sittende å undre meg, skal jeg på TV i kjole, eller stringtruse og BH? 😳
Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!
Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#oppdrag #casting #photoshoot #reklame #bunny #bunnytrash

9 kommentarer

Siste innlegg