Bunny er ingen koseblogg, men blanda drops værsågod!

Små stikk og hint til side om hvor krenket noen skulle bli av et par innlegg jeg postet for noen dager siden kom det også tydelig fram at Bunny er ingen koseblogg. Dét er helt greit, for denne bloggen var aldri ment å være noen koseblogg. Allerede da jeg begynte å blogge for mer enn 12 år siden var det ikke noe mål å drifte noen koseblogg. De som vil drive koseblogg får gjøre det, det er uansett ikke opp til meg. Men jeg reagerer på at begrepet er satt til å være bestemt.

Altså i dét en tar opp seriøse tema, samfunnskritikk, politikk og et cetera, så er det ingen koseblogg. Samtidig ser man at sykdom og diagnoser, medisiner, dosetter, munnbind, veneflon og hva det måtte være er innafor. Rart det der, for jeg koser meg ikke når jeg ser blogginnlegg der det deles selfies med veneflon og munnbind. Kvalmt. Veldig få ting gjør meg mer kvalm faktisk. Ei heller synes jeg det er kos å lese om hvor syke andre er, det finnes ikke koselig i det hele tatt. Tigging etter penger synes jeg heller ikke er noe som appellerer. Derimot synes jeg disse siste tingene er viktige å ta opp. Spesielt viktig dette med psykiske lidelser, fattigdom og dette med hvordan systemet fungerer, eller ikke fungerer, når en er blitt rammet av alvorlig sykdom.

Dette er jo også samfunnsaktuelt og politikk, på lik linje med innvandringspolitikk, økonomi og whatever. Eneste er at dagens uvettige innvandringspolitikk påvirker og går utover god helsepolitikk, økonomi og så videre. Men det til side, poenget mitt er at det er underlig at noen har satt rammer rundt, definerer og setter i bås noe som en blogg.

At Bunny ikke er noen koseblogg får bare være, kritikerne må bare la seg bli harmdirrende provosert. Jeg vil fremdeles påstå at å utelukkende holde seg inne i en koseboble ikke gagner noen. Å drifte en blogg som et fristed er greit nok, men et fristed kan være så mye mer enn et sted for tant og fjas, skogsturer og dans, (veneflon og munnbind), strikketøy, hverdagsliv og matoppskrifter. Et fristed kan også være et sted man bruker som tenketank, eller deler betraktninger, også om alvorlige ting.

Så hva er greia? Kritikken er uberettiget, men mottatt. At noen vil føre dagbøker på blogg, holde syklubb hvor klikken kan møtes og være enige, og utelukkende enige om alt, snakke hverandre etter munnen, så tror jeg nok mange likevel kan kose seg med bloggen Bunny, være uenig, diskutere politikk, lese religionskritikk, fordømme farlige ideologier, delta på julekalender og utfordringer, få glimt fra livet til et homofilt par (og to herlige mopsejenter), lese om blomster og bier, og mye annen blanda drops. Her er action og drama, og drama liker de fleste som vil ha ‘kos’, da er det fram med popcornet når harselering og denslags pågår, så hold gebisset på plass folkens, glufsa, slufsa og vibratoren i trusa, og ikke få kaffen i vrangstrupen, hos Bunny vil det komme mye mer!

Ha en tilfredsstillende kveld 😜

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#blogg #bunny #bunnytrash

16 kommentarer
    1. Hehehe…😂😅
      (Ler altså av alt vi må holde på plass her)
      Godt å høre at engasjementet er på plass og det er akkurat sånn bloggen din skal være!👌🏻👍🏻🤩
      Ha en fantastisk kveld!🤗👊🏻💪🏻

    2. Dei som påstår at Bunnyblogg ikkje er ein koseblogg, kan umogleg ha fylgt deg.
      Her får me jo både om folk, fe, og planter 😊, og litt konkuransar/kalenderar i ny og ne. Det er jo eitt hav av koselege innlegg å plukka av. Ja, det kjem jo litt ann på definisjonen av kva som er koseblogg då, og der er me nok forskjellige, men eg synes der er mykje koselege innlegg.
      Eg gløymde innlegga om musikk og reiser, det er jo og koselege innlegg.
      At det er ispedd ein del alvorlege og samfunnsaktuelle innlegg, gjer jo bloggen berre meir interresant.

        1. 🤣🤣🤣 Ja, eg koser meg når eg les bloggen din 😊, og den får fram alle spektera av kjendsler, over ein periode.
          Å kjenne på kjendslene, gjer at ein kjenner at ein lever 😊.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg