Buffét, söta bror og skummel klovn.

Dette ble altså frokosten i dag 😊

Dessert etter frokost var ikke å forakte 😊

Møtte Gresskartrollet i Sverige!

Og skjelettet 🤪

Klovner er gufne!!

Godis må man ha 😜

Snuppen min er veldig glad i dette stedet 😂

Det er ganske sinnsykt!! 🤪

Ikke plass til mer nå, så da er vi på vei hjem.

Vi koser oss, riktig fin dag alle sammen!!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#fjordline #sandefjord #frokost #harrytur #strømstad #svinesund #sverige #bunny #bunnytrash

10 kommentarer
    1. Skikkeleg svensk frokost?
      Det minner om tida eg køyrde på Sverige og Finland 😊.
      Godishuset ja, der må man jo innom 🤣.
      Såg der var ei som meinte det var godt me ikkje har slike i Noreg 🤣. Hu har ikkje vore i Stavanger, for der er der to slike butikker, begge i Kongsgata.
      Det er standard å vitja dei når eg er i Stavanger. Spesielt den eine, der det er to etasjer, berre med snop. Der hadde nok snuppen din likt seg 😜. Over 100 m2 golvflate, med berre godis.

      1. Jeg liker alle fargene, ellers synes jeg såkalte gotterier er oppskrytt 😂 men havner jeg i Stavanger skal jeg ta en titt. Har ikke noe sånt noe her..

        1. He he, godteri er eitt must 😜.
          Vel, frå spøk til alvor, stort sett alle tidlegare rusmisbrukerar har eitt eller anna dei har hang til. Dei fleste får det på mjølk, softis og bananer. Eg har det på sjokolade og godis (sukker).
          Sannsynlegvis kjem det av manglar i kroppen, men forskninga er ikkje komen så longt enda, at dei er sikre på kva det er.
          Det verte på ein måte ein slags avhengegheit det og.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg