Britney Spears & Elton John: «Hold me closer»!

Ventetiden er over! Det har i en tid nå vært summing om et comeback fra Britney Spears etter å ha nektet å produsere musikk som følge av at hun i 2008 ble umyndiggjort og fratatt råderetten over sine midler. Hennes far ble da oppnevnt som verge for Britney den gang. Med tiden har dette vist seg at Britney har lidd under dette, blitt misbrukt og utnyttet under dette vergemålet som varte 13 år. Helt til slutten av fjoråret, da ble vergemålet endelig opphevet. I juni i år giftet hun seg med skuespilleren Sam Asghari.

I 2016 ga Britney ut sitt siste album «Glory» som ikke var et helhjertet album og det ble ikke like populært som hennes tidligere utgivelser. Det ble den gang gitt ut to singler fra albumet «Make me» og «Slumber Party». I 2020 ble albumet gitt ut på nytt med bonusspor, og ytterligere tre singler ble gitt ut fra albumet. Disse var «Mood Ring», «Swimming in the Stars» og «Matches» med Backstreet Boys. Samtlige med moderat til halvveis lunken suksess.

Nå har hun altså slått seg sammen med Elton John og laget musikk for første gang på over 6 år. Dette er en nyutgivelse av Elton Johns signaturhit «Tiny Dancer» fra 1971, med oppgradert stil og lydbilde. Låten heter «Hold me Closer».

Elton John og Britney Spears leverer en luftig melodi som passer seg som avslutning på sommeren. Ved første lytting tenkte jeg i begynnelsen av låten at dette blir bra. Etterhvert savnet jeg faktisk synging, ihvertfall fra Britneys side. Jeg tviler ikke på at låten når høyt på listene da dette er det første fra Britney, at låten er populær fra før, og det faktum at Elton John er med her. Han har virkelig vært i siget en stund nå.

Jeg personlig synes denne nye utgivelsen er ‘helt ok’, men blir nok aldri like populær som «Cold Heart» sammen med Dua Lipa, også en nyutgivelse, da av Elton Johns låt «Sacrifice» fra 1989. Den er helt nydelig slik jeg ser det, selv om jeg tenkte ‘helt ok’ første gang jeg hørte den også.

Klikker dere på titlene så kommer dere direkte inn på Spotify og kan høre de respektive låtene. Under her 👇🏽 legger jeg med «videoer» fra YouTube av både Elton & Britneys «Hold me Closer» og Elton & Dua Lipas «Cold Heart». Gi meg gjerne tilbakemelding om hva dere synes om resultatet av Britney Spears og Eltons Johns samarbeid.

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#holdmecloser #britneyspears #eltonjohn #tinydancer #coldheart #dualipa #sacrifice #comeback #freebritney #bunny #bunnytrash

17 kommentarer
    1. Hei igjen 😊🌹👍🇳🇴
      Tiny Dancer er en av mine fire på topp favorittlåter gjennom tidene,men kan ikke si at eg likte denne versjonen så veldig godt.Den blir liksom litt feil for meg.
      Hilsen synskepeggy.

      1. Vel, her i huset går det i samme retning som «Cold Heart», oppover.. blir garantert å spille den på balkongen i morgen kveld 😜 leste forresten nettopp at den gikk rett til nummer 1 på iTunes i både UK og US samme dag som utgivelse.

    2. Den falt ikke i smak hos meg. Hører på Madrugada. Så filmen om Elton John, mye bra musikk i fra han.

    3. En helt grei låt, men slår ikke helt ann hos meg… Ikke den største Brittney fan akkurat. Elton John derimot har jeg vært stor fan av siden tenårene. Favorittlåter: Daniel, Your Song, Someone Saved my life tonight og Pinball Wizzard fra The Who filmen Tommy.

      1. Elsker Elton John, og har sansen fir deler av Britneys arkiv. Vært på konserter med begge, Elton John fikk da terningkast 6 av meg, Britney fikk mye lavere, men vet jo nå at hun ikke hadde det bra. Den nye sangen vokser på meg.

    4. Syns igrunnen ikke den nye låta var så veldig spesiell……! Og er nok mer fan av Elton John enn av Britney….! Elton og Dua Lipas låt derimot, er knallbra syns jeg…! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg