Brevet fra 84-årige Edna på eldrehjem.

Dette er et illustrasjonsfoto og er IKKE damen i historien!!

For de av dere som ikke har fått dette med dere så har det seg slik at jeg siste uka har lagt ut noen historier her i bloggen som gikk viralt på internettet for en tid, gjerne for en del år tilbake siden. Dette var den gang nyheter, i dag er historier som den gang (og i dag) gjerne oppfattes som litt absurde, morsomme og noe man ikke helt venter seg.

Tidligere har jeg postet to slike innlegg, og det første som heter «Hvordan dytte høne og stampe saft» handler om et ektepar som ønsket seg barn, og som sagt, historien er annerledes enn andre historier en hører om par som ønsker seg barn. Hvis dere ikke har lest historien før, så er det bare å klikke på tittelen over, for den er direkte link til den historien.

Det andre innlegget om virale historier heter «Når man blir FOR tøff i trynet» og handler om en hotshot advokat som begår forsikringssvindel. Dere tror det ikke før dere leser det selv, så har dere ikke fått med dere den historien heller, så er det bare å klikke på tittelen over som er en direkte link.

Og nå over til dagens historie, som på en måte handler om Karma som kan beskrives som læren om at handlinger gjort mot andre har konsekvenser for en selv i dette eller senere liv.

Denne historien startet med noen som underviste ved en ungdomsskole i Safety Harbor i Florida som videresendte dette brevet fra en eldre dame. Brevet hadde blitt sendt til skolen og rektors kontor etter at denne skolen hadde hatt og utført et arrangement for å bidra til en bedre hverdag for eldre. Dette arrangementet besto av sponset lunsj for eldre i skolens kantine. Alle disse som deltok på skolens sponsede lunsj fikk da lodd og kunne da vinne diverse premier. Og sådan ble det at en eldre dame mottok en ny radio da hun vant på arrangementet, og hun skrev da til skolen for å si takk.

«Kjære dere ved Safety Harbor Middle School; Gud velsigne dere for den flotte radioen jeg vant på den siste lunsjen for eldre borgere hos dere. Jeg er 84 år gammel og bor på Safety Harbor Assisted Home (bo- og service senter) for eldre. Hele familien min har gått bort, jeg er helt alene nå, og det er godt å vite at noen tenker på meg og bryr seg. Gud velsigne dere for deres godhet mot en gammel glemt dame. Her på hjemmet deler jeg rom med en annen dame, hun er 95 år og har i alle de årene vi har bodd her hatt sin egen radio, men før jeg fikk en, ville hun aldri la meg høre på hennes, selv når hun sov. Her om dagen falt radioen hennes av nattbordet og i stykker. Den ble helt ødelagt, knust i biter. Det var forferdelig og hun gråt. Hun spurte om hun kunne høre på min radio, og jeg sa: «Fuck You!»

Livet er bra. Med vennlig hilsen Edna 😊 ».

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#viralehistorier #virale #historier #karma #bunny #bunnytrash

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg