Blokkert av Facebook pga liten penis!

Egentlig burde overskriften vært at jeg ble blokkert av Facebook på grunn av ingen penis. For fakta er at der var faktisk ingen penis, dere kan klikke dere inn HER og se selv. Altså, jeg ser INGEN penis der, og jeg har på meg helt nye briller til 10000 kroner, så hvis jeg ikke ser den penisen nå, som kommer den aldri til å stå eller dukke opp. Klikket inn selv nå igjen, men der er altså NULL penis!!

Det har seg nemlig slik at for tre døgn siden så postet jeg blogginnlegget «Dette er definisjonen på mikropenis», så skulle jeg poste innlegget i Facebookgruppen min hvor jeg har 1400 følgere snart. Med en gang det var gjort så fikk jeg «rødt kort» av Facebook. De fjernet innlegget og sendte meg et varsel. Flere varsel faktisk. På varslene stod det at jeg er blokkert fra å poste og kommentere i 2 døgn på grunn av regelbrudd. Det kom også opp hvilken regel jeg skulle brutt, det er som følgende, det er ikke lov å poste kjønnsorganer, kvinnebryster eller bilder av seksuell karakter.

For det første er bildet i innlegget mitt av en mann, så han kan vel umulig ha kvinnebryster. Eller det er så mye rart i dag, så det kan jo hende at Facebook mener han har kvinnebryster. Men for meg ser det ut som en flott, kraftig, trent solbrun manns brystkasse! Dere kan jo se selv. Kan dette være kvinnebryster? Min konklusjon er at dette er en mann uansett hva andre måtte mene! Så hvis noen ønsker å diskutere akkurat dét, så blir ikke den diskusjonen med meg!

Ikke kan jeg se at dette skulle bli oppfattet som et seksuelt bilde heller. Dette er «bodyart», en som har trent opp kroppen sin til å se slik ut. Solbrun og i det hele tatt. Finnes ikke noe seksuelt med dette. At mannen ikke har klær på seg er fordi han er nakenmodell, en aktmodell, det er faktisk et yrke, og det er ingenting seksuelt med det. Kropp er kropp, alle har en.

Joda mannen er naken, men det er ingen penis der. Innlegget mitt handlet om ‘mikropenis’ og bildet ble brukt som illustrasjonsbilde fordi mannen har en liten mikropenis. Den sensurerte jeg med en liten prikk, så ingen ser at han har en mikropenis, men man skjønner det, fordi prikken er så liten. Men ingen ser noen penis. Ser du/dere noen penis?

Tre dagers blokkering for å ikke ha vist fram noen penis. Hehe.. mon tro om noen i redaksjonen ble furtne fordi jeg bragte tema på bane? Kanskje Mark Zuckerberg har en mikropenis? Faen veit, jeg ønsket i bunn og grunn egentlig bare å ta opp noe som få snakker om, at det faktisk finnes mikropeniser, og det er helt greit liksom. Altså, jeg ser ikke at jeg har gjort noe galt!

Så med det sendte jeg inn klage til Facebook, og fikk beskjed at på grunn av covid har de ikke anledning til å behandle klagen, men jeg kan sende en anke til Tilsynsrådet. Hellige måne så barnslig.

Etter 24 timer så fikk jeg opp at det gjensto 48 timer av blokkeringen. Det er helt sikkert, disse Facebookgreiene har ikke begreper på hvor mange timer et døgn varer. Hvis en får beskjed om at en blir blokkert i 2 døgn, og etter 24 timer gjenstår 48 timer hallo!! Så de lyver!! Og de bryter egne regler, det er ikke lov å spamme, men de er de verste spammerne av alle. Det er mange brukere som blir fullstendig nedspammet.

Nå er altså blokkeringen borte, men det er fremdeles begrensinger på Facebookgruppen min. Det står innleggene mine vil bli flyttet lengre ned i feeden i 27 dager. Det vil si at de har gjort slik at færrest mulig skal se innleggene mine. Disse tre dagene har bloggen min falt som en murstein fra et hustak. Når mine følgere ikke ser at jeg poster innlegg, når jeg ikke får postet i Facebookgruppen min, så synker jeg, blir druknet. Regner med det blir litt bedre nå, men når de har satt meg på begrensing, så håper jeg dere som leser er flinke å klikke liker på innleggene i gruppa, for da går innlegget opp på feeden uansett om den er begrenset 😜☝🏾

Så skal jeg for framtiden huske på at Facebook ikke liker pikk, ihvertfall ikke pikker dem ikke kan se!

Link: «Dette er definisjonen på mikropenis»

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#mikropenis #pikk #penis #bunny #bunnytrash

28 kommentarer

Siste innlegg