Bloggmysteriet med over 1000 delinger!

I går postet jeg et blogginnlegg som ble delt over tusen (!!) ganger. Jeg fikk med meg at det ble delt hist og her, og inne på innlegget viser det at akkurat det innlegget ble delt over tusen ganger bare i går. Samtidig la jeg merke til et eldre innlegg som folk begynte å dele, og kunne da se inne på innlegget at det i løpet av dagen var blitt delt passerte hundre ganger. Disse to innleggene var årsak til mange diskusjoner i sosiale media, og en tenker jo at folk faktisk har lest innleggene de diskuterer. Ihvertfall tenker jeg at folk leser innlegg før man deler dem selv.

I dag klikket jeg meg inn på Topplisten og så at antall sidevisninger var ganske mye lavere enn dagen før. I underkant av tusen. Ikke at det betyr så mye, jeg bare synes det er rart. Dagen før postet jeg tre innlegg som knapt fikk oppmerksomhet, ingen diskusjoner og bare noen få delinger. Siste tiden har jeg noen ganger postet bare et og to innlegg i løpet av en dag og fått med meg at der var da langt flere sidevisninger enn etter i går, til og med etter dager uten å ha postet innlegg i det hele tatt så har tallene vært bedre enn etter i går hvor det tok absolutt helt av med delinger og diskusjoner.

Som skrevet, jeg syntes dette var merkelig og klikket meg nå for litt siden inn på kontrollpanelet inne på bloggen. Der er noe som heter Google Analytics hvor man kan sjekke hvor mange som er inne på bloggen akkurat nå, siste døgnet, siste uken, siste måneden og siste året faktisk. Men neida, nå er plutselig den funksjonen vanished, borte, forduftet. Poff!!

Besynderlig.

Etter jeg kom hjem fra ferie har jeg også merket at mange av de koselige bloggerne jeg har kontakt med er nesten borte de også. Inaktivitet all the way, det er bare noen få reelle blogger som virkelig er aktive. Et par av dem skal jeg ha godt betalt for å klikke meg inn på, for det fortjener man virkelig kompensasjon for. Men poenget mitt, og joda, jeg vet det er sol, sommer, ferie, men dette er drøyt.. her er jo alt helt føkka, virker som om alle har gitt opp bloggverdenen, både Egmont/blogg.no og bloggerne på plattformen.

Er dette siste verset? Er det over nå? Våkner jeg i morgen og alle bloggerne, oppdateringssiden og i det hele tatt til at alt borte? No more Bunny liksom? Hellige kaninmåne, hvordan blir hverdagen til folk uten bunny.blogg.no? Beklager folkens hvis dette skjer, må bare si til slutt at jeg er her till’ the bitter end, det skal ikke stå på meg. Jeg er her for dere!

Riktig god helg alle sammen 🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#blogg #bunny #bunnytrash

15 kommentarer
    1. Google Statistics har ikke fungert på over ei uke… Da jeg tok kontakt med support fikk jeg dette svaret: Det er problemer fra leverandøren sin side så vi venter på at det skal gå i orden.

      1. Okei, såpass.. ja det er alltid fra leverandøren sin side, og du sier det er gått over ei uke. Her forfaller ting virkelig.. jaja, jeg blir vel last Bunny standing 😜

    2. I’m back!! 😂Nå er det sommerferie, og det er da JEG blogger. Her blir det Salt og Pepper, ferieturer, photoshoots og mye annet fjas. Tenker du gleder deg jeg. 😂Nye huldre -bilder må tas også 😉

    3. Jeg er jo her….. “for alltid”, jeg å! Kjedelig når statistikken ikke virker, kommer den tilbake? Jec har også merka at det er færre her nå…… ferie fra blogg blir feil for meg – det er jo da jeg opplever nye ting å dele!

    4. Eg veit ikkje heilt korleis det fungerer dei greiene der, men eitt av innlegga du hadde for nokre dagar sidan, delte eg fleire plasser.
      Når eg ser på MeWe, så er det oppført med to delingar.
      Eg kopierte lenka, og trykka på lim inn, på dei forskjellige plassene. Kanskje eg må kopiere lenka for kvar gong, for at delinga skal verta registrert 🤔, i staden for å kopiere den ein gong, og lime inn fleire plasser med same kopien.
      Har registrert det fleire gonger, og undra meg på det.

    5. Utrolig stille på bloggen om dagen..Ikke mange som gidder å lage innlegg..De samme gamle…Men jeg holder ut for jeg liker dele bilder! 🙂
      Håper statistikken vår snart er tilbake! Kjedelig når den ikke funker altså…

    6. For min del, blir det selvsagt ikke tid til typ 3 innlegg daglig nå som jeg er tilbake i full jobb (så lenge det varer). Men non the less, er det som sagt en midlertidig redusering av aktivitet grunnet den pågående opptreningen i å finne info på dark/deep-web. Dette gjøres jo i bunn og grunn med bloggen for øye, i det jeg har sett meg nødt til å utvide rekkevidden min for hvor jeg kan få innhentet info nå som sensuren råder i ubegrenset skala i de åpne gemakker.. ;).

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg