Bloggen er blokkert: Banned by Facebook!


Da har det altså skjedd igjen. Skrev et innlegg tidligere i dag og skulle publisere det i bloggrupper på Facebook, så kom «overvåkerne» og blokkerte. Så nå får jeg ikke publisere eller kommentere i grupper.

Forrige gang dette skjedde, faktisk nøyaktig to måneder siden i dag, da ble jeg fullstendig blokkert og fikk ikke engang publisere på egen vegg. Denne gang får jeg publisere på egen vegg og i grupper jeg administrerer selv, men ellers er det bom stopp. Ikke får jeg vite hvor lenge denne utestengelsen varer, så en kan trygt si at det er på ubestemt tid.

Her er innlegget som medførte blokkering:

Kjærlighet og Mutanter.

Les innlegget. Hva synes dere? Er dette noe å bli utestengt for? Sleng inn hva du mener i kommentarfeltet nedenfor. Del gjerne innlegget hvis du mener at det ikke er innafor av Facebook å blokkere meg for dette.

Takk for at du leser. Ønsker du å følge bloggen og lese andre innlegg så ligger det link til mine bloggrupper på FB og MeWe lengre ned. Del, del, del!!

Riktig god aften til dere!


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#fb #facebook #blokkering #utestengelse

4 kommentarer
    1. 🐽 Boka kan da ikke blokkere sånn helt uten videre??? Og Facebook reklamere for dænna filmen og

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg