Blir så glad av disse blinkefargene 🤩

Da har det begynt å skje ting i heimen her. Fredag fikk jeg vasket og shinet balkongen og hengt opp masse blinkende julelys der. Skulle gjerne hatt mer, så det kan hende jeg stikker på Rusta i morgen når jeg likevel skal ned til sentrum for å poste julekort med flaxlodd til vinnerne av de første dagene med julekalender for bloggere 😜

Sjekk vinnerne her:

«Luke 1»

«Luke 2»

«Luke 3»

«Luke 4»

«Luke 5»

I går hadde snuppen min og jeg da selvfølgelig en liten fest for oss selv med musikk, spekemat, potetgull, kjeks, dipp, drinker og hjemmelagede (av snuppen) Jelly-Shots!

Sjekk oppskrift og moro 😜

Og i dag har jeg hatt min tradisjonelle søndag på sofaen her med unntak av at jeg laget frokost. Eggehakk med røykalaks, spekemat, gorgonzola og ferske rundstykker. Også har jeg laget middag, en vill levergryte av kyllinglever, champignon og bacon i grønnpeppersaus servert med potetmos.

Hva skal vi ha til kvelds tro?

Snuppen min har vært i kjelleren og hentet juletre og julepynt som han har holdt på å styre med her. Det var skikkelig digg å få opp juletreet. Jeg blir så glad av alle alle de friske fine fargene som blinker så vakkert.

Som dere ser på det øverste bildet så er lysene i kandelaberne brent ned. Så det blir også gjøremål i morgen, å kjøpe nye lys. Vi bruker vanligvis å ha grå lys der, men jeg tenker at nå i disse juletider burde de være røde. Hva mener dere?

Har dere begynt å pynte til jul? 😜

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#julepynt #juletre #julelys #blinkelys #fest #julekalender #moro #julegøy #snacks #jellyshots #helg #adventskalender #bloggflax #jul #advent #flax #bunnytrash

4 kommentarer
    1. Så flott det er hos dere! Liker fargerike lys selv jeg. Pleier å ha blå lys på mitt tre, men de begynner å bli slitne så skal kjøpe noen nye tenker jeg.
      Flotte lysestaker, tror kanskje jeg hadde valgt hvite for det er mange lys og kan kanskje bli litt mye rødt, spørs hva dere liker.
      Flott frokost og middag! Herlig at dere koser dere slik. Ha en fin kveld.

      1. Min kjære ved min side her ymtet også frampå om hvite. Kanskje en uke hvite en uke røde etc… jeg liker farger bedre enn hvitt, stort sett. Ja denne helga har vi koset oss masse, også er man jo så fysen dagen derpå 😜😂 fin fin kveld til deg Solliv 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg