Bli med å se mitt LILLA hjem!

Da var siste dag kommet hva «Frodiths Fargeutfordring» angår. Utfordringen har gått ut på å dele et innlegg med bilder av en bestemt farge for hver dag, og samsvarende tema. Første dag var det fargen GRØNN det handlet om, andre dag var det fargen ROSA, tredje dag TURKIS, fjerde dag GUL, femte dag BLÅ, i går var det ORANGE og i dag endelig LILLAHvis dere klikker på fargene så kommer dere direkte til de aktuelle innleggene.

Lilla er min yndlingsfarge. Som dere ser så bærer bloggen preg av lilla. Beste lillabloggen i hele Norge!

Lilla går igjen hos meg, det er ikke slik at alt er lilla, men lilla innslag gir velvære. Har noen eksempler å vise til. Øverst ser dere et av mine Dolce & Gabbana Madonna-designede solbriller. Dette er paret jeg bruker mest, det har lilla bøyler.

Det er liksom detaljer med lilla som gir det lille ekstra som skaper vårt hjem.

Se på TV-veggen. Over henger det fire originale bilder med Madonnatrykk. Alle disse bildene har detaljer med lilla. De er fucking awesome! Synes jeg da, hehe.. jeg fikk dem i bursdagsgave fra noen venner for fem år siden, og det var fullstendig innertier, er bare 500 eksemplarer av dem, så jeg har aldri sett dem noen andre steder.

Anyways, dere ser detaljene av lilla i alle bildene, hvordan akkurat den fargen representerer velværet og roen i bildene, i kontrast til de «rebelske» fargene som ellers brukes.

Så ser dere sittegruppen, sofaen. Slik er leiligheten vår. Enkel stil der hovedfargene er grått/hvitt/sort på de store tingene, gulv, vegger, tak og møbler. Så kommer innslagene, detaljene, med farger. Det er ikke bare lilla, men som dere ser er det fargen som går igjen.

Grå sofa, lilla puter, to mops, perfekt!!

Det var det jeg hadde å by på, jeg kunne laget et innlegg om lilla en hel dag, altså det er lilla blomsterlys på balkongen, har lilla underbukser og lilla kilt, lilla sengetøy.. hehe.. her er så fint atte, synes dere ikke? 😜

Fin fin kveld alle sammen!!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#lilla #frodith #purple #hus #hjem #interiør #helg #mops #søndag #bunny #bunnytrash

33 kommentarer
    1. Dere har et vakker hjem og Madonna bildene var herlige, nesten litt Andy Warhol. Og så mopse-jentene da, de passa helt perfekt. Well done, dette løste du så bra :).

    2. Ja, det er fint hos dere ♥ Og de Madonna uttrykkene, der går lilla tydelig igjen ja, uten å dominere og ødelegge.
      Jeg er veldig glad i lilla selv. Og i flere år hadde jeg en av kontrastveggene i stuen min lilla. På toppen av det hele fikk jeg trukket om spisestuestolene også til lilla. Så det var en del lilla her. Nå er det mindre lilla, men litt mer av forskjellig 🙂

    3. Lilla er en nydelig farge og du har et vakkert hjem! Veldig fint med lilla som går igjen hos deg. .
      Jeg er glad i lilla jeg, men ikke vært noe flink til å ta det med inn her!

    4. Ja, eg kunne godt tenke meg å besøke Bunny Trash, og plutseleg ein dag står eg kanskje og ringer på 😜.
      Lilla er ein flott farge. Har ikkje så mykje som er lilla, men ei skjorte har eg iallefall.

    5. Eeegentlig er eg ikkje så glad i lilla….Men, det er en farge som gir rom for ro faktisk. Vanvittig stilige bilder, og du? Den skjenken dere har Tv på? Råstilig!

      Egentlig skulle eg bare droppe innom for å ønske deg en flott uke!

      Vibbe 😀

      1. Takk den benken sammen med barskap og spisebord er veldig gamle og arvet fra min venninne som døde av kreft rett før pandemien. Det er solide greier og synes de er dritstilige selv. Tror disse møblene er noe vi kommer til å ha til the end. Riktig fin uke til deg også, blir glad når navnet ditt dukker opp.

      1. Tusen takk. Er veldig enkelt, men vi er veldig fornøyde. Da vi kjøpte her så kastet vi alt av små duppedingser og går for størrelse og solide ting. Småting gjør at det blir rotete, og det skaper rot inni hodet mitt også. Jeg liker ryddig. Det får holde med alle de bamsene som ligger strødd utover gulvet i løpet av dagen. Men du.. SÅÅ kos å se navnet ditt her igjen!!

        1. Det aller viktigste er jo at DERE er fornøyde og jeg skjønner godt hva du mener med små duppedingser. De hører til inni et skap hehe. Ryddig er godt for kropp og sjel, men kanskje best for mindsettet.

          Så hyggelig å høre!❤

                      1. Maskeringstape har jeg i verktøyskrinet, batterier og lyspærer har et sted for seg selv i skapet over kjøleskapet, tusjer og penner står i egen beholder i barskapet, der er også et eget rom for sigaretter, fyrstikker, sigarettpapir og lightere. Tobakker ligger i nederste skuff i fryseren. Småpenger har jeg i mops-sparebøssen på balkongen, og håndkrem er i et badskap sammen med andre bad-ting 😜👍🏾

    6. Steike så fint dere har det.💜
      Min favorittfarge er også lilla.💜
      De Madonnabildene er knallfine. Lucky you.🤗

    7. Sånn reint egentlig så er det nettopp slik jeg BRUKER å ha det også, liker det sånn best. Men, nå har alt flyti rundt her i lang tid, så jeg skal gå til innkjøp av litt bokser og få skikkelig orden i skuffer og skap jeg også (kjente jeg ble litt misunnelig nå). Orden i huset orden i hjernen!🥰

      1. Det er noe med det. Var litt moro at vi kom inn på dette. Hele livet har det alltid vært en roteskuff. Først når du og jeg begynte å skrive gikk det opp for meg at vi faktisk ikke har sådan skuff lengre. Nærmeste jeg kommer er den jævla krydderskuffen. Den blir aldri slik jeg vil ha den, den er uoversiktlig med glass og bokser i alle mulige forskjellige former og størrelser.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg