Avkledd og ranet, truet med machete. Ikke alle kjenner ‘no go-sonene’ i Oslo!


Det er mange år siden nå jeg i Oslo på Grunerløkka ble overfalt av fem unge karer med kniv. Jeg reagerte instinktivt og handlet raskt og kom meg dermed hel unna med livet i behold. Det ble aldri noe oppslag i noen avis av dét, det ble heller ikke levert noen anmeldelse. Beskjeden jeg fikk var å komme til politiet på Grønland, like ved der dette hendte. Jeg bodde ikke i Oslo, jeg var bare innom med venner som hadde en intimkonsert og høytlesning på et utested. Jeg skulle da ikke frivillig bevege meg i nærheten av et sted som dette nettopp hadde skjedd. Dessuten hadde jeg ingen å anmelde, bare «fem unge utenlandske med kniv», det er jo ikke mye å gå på i Oslo, terroristers Mekka!

Foresstill dere oppslagene dersom unge norske gutter ganske systematisk hadde ranet, truet og banket opp innvandrere. Det ville blitt sett på som grovt rasistisk og blitt slått svært hardt ned på. Bakgrunnen til gjerningspersoner og ofre ville kommet tydelig frem i mediene. og politiet ville lagt inn mye mer ressurser for å finne den enkelte. De hadde vel dratt på hjemmebesøk til de stakkars ofrene og tatt avhør der, fremfor å be de dra alene fra Lysaker til Grønland for å forklare seg slik mange av ‘dagens’ ofre må gjøre, eller som de ba meg om den gang.

Motsatt skjer det hele tiden, innvandrere angriper etnisk norske. Slik er det hele tiden. I helga opplevde min samboer dette, her i Drammen, en innvandrer som ropte stygge ting og oppførte seg truende. Det gikk bra da denne personen var alene og det oppsto vitner rundt, så med det forsvant han. Men vanligvis opptrer de som virkelig er farlige i gjenger, og handlingene de begår er ikke hva mediene opplyser om. Skrives det en liten sak om det så fremstilles det som om det er vanlig norsk ungdom, når sannheten er at gjerningspersonene i en del tilfeller ikke kan norsk engang. Vi får ikke vite hva som skjer rundt oss, de av oss som er bevisste kan bare anta. Men de fleste lever i uvitenhet og hiver seg på bølgen i å kalle den som sier noe høyt for rasist.

Men det sier jeg dere, og det kan dere faktisk være ganske trygge på, gutta i denne saken som faktisk har fått litt oppmerksomhet nå heter ikke Harald og Torstein. Men dullingen med farlige voldelige kriminelle, potensielle drapsmenn i Oslo som det blir stadig flere av fortsetter. Det har helt klart pågått lenge nok, men det får bare fortsette og fortsette. Jeg selv vet om flere steder hvor man ikke kan gå alene på kveldstid for å for eksempel rekke et tog. Jeg snakker av egne erfaringer. Vi nordmenn må gå omveier. I Sverige kaller vi det ‘no-go soner’.

Les her om disse to som knyttet et belte rundt halsen på en voksen man, avkledde han og truet han med machete. Les om all faenskapen de har gjort her til lands, hvordan de, kriminelle farlige ungdommer får holde på uten at det egentlig får noen konsekvenser eller blir gjort noe med.

Link: Kledde av mann og ranet han med machete: «Du skal ikke hjem i natt» (TV2)



Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#innvandrere #vold #kniv #machete #oslo #drammen #grønland #grunerløkka #tollbugata #innvandrerungdom #farlige #kriminelle #potensielledrapsmenn #politi #nogosoner #norge

2 kommentarer
    1. Det var som politiet sa til min kone når jeg var ute på sjøen når en Pakistansk mor sa at vår sønn hadde tatt på hennes satte, min som var da ca 4 – 5 år gammel dette var ca i 1978 og moren hadde gått opp på lekeplassen og slått vår sønn slik at hele hånden hennes sto igjen på kinnet hans og han kom gråtende hjem og i det kona mi kommer ut står hun og kaster en flere kilos stein mot vår sønn heldigvis ser han dette og snur seg unne og hun tar en ny stein og det ser min kone og hun klarer brøle STOPPPPPPPPP. Vi hadde ikke telefon den gang men vi ventet på det. Hun gikk til en nabo hun viste hadde telefon og ringte politiet i Sandens, hva F sa de den gang, ja som nå, vis du føler dere urettferdig behandlet kan du komme ned over helgen å anmelde saken, men den vil sikkert bli henlagt, hva gjør en da, hun orket ikke å gå ned å anmelde saken.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg