Annebe, Frodith, bobler og champagneglass!

Vel, da er siste kortet etter bloggens jul- og romjulskalender på vei til den aller siste av alle vinnerne. Det må jeg si at jeg synes det bar dritkult at det ble nettopp «Annebe» som skal motta dette kortet.

Av så mange kort som er blitt sendt rundt om til hele landet, helt opp til Finnmark, og ut av landet til Malaga i Spania, så synes jeg det var på sin plass, og riktig morsomt at dette siste kortet skal bare like i nærheten, bare et steinkast unna. Kanskje får vi en ny flaxmillionær i området, hahaha, dét hadde vært dritkult!

«Annebe» postet et innlegg etter hun hadde fått med seg at hun var den heldige siste vinner. Det innlegget kan dere lese her: Julekalender hos Bunny Trash..

Lurer på om det er noen som har vunnet mer enn 250 kroner egentlig, for det har jo blitt en del lodd etterhvert, og noen er merkverdig stille, ikke en lyd, og det kan tyde på jackpot, jeg håper det i hvertfall. Håper i alle fall at vinnerne som har sendt meg adressen sin sier fra om loddene ikke skulle dukke opp, for denne Bunnyen holder det han lover, og ingen skal måtte tro noe annet.

Det har ikke sluttet å dukke opp innlegg om jul- og romjulskalenderen min. Og så hyggelig som det enn er så må jeg bare dra fram dette som «Frodith» postet: «Noen kaniner er bedre enn andre kaniner». I love it, digger den dama!!

Bildene som er postet her er av spisebordet vårt, synes de ble litt lystige, så tenkte det var en fin ting å poste her, lag dere og ha en riktig fin dag! 🥂

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#annebe #frodith #bloggflax #bobler #champagne #glass #drammen #bunnytrash

11 kommentarer
    1. En herlig jul og romjuls-kalender hos deg 😀
      Det blei med hele FEMTI kroner her på huset – men spenningen var jo der i to NYE lodd som gav null 😀 En artig vri 😀 Og litt av en jobb du har lagt i alle julekorta du har sendt ut – med skrapelodd og vinnersjanser 🙂 Tusen takk, Bunnytrash !!

    2. Ja ikke sant! 😀 Tenk å fått det rette loddet 😀 Da hadde både du og jeg blitt millionerer!! Iallefall i mine øyne 😀 lag deg en fin dag!

    3. Ja, det var så gøy med gevinst i posten i form av et lodd, men mer penger ble det ikke av det. Jeg er superstolt av det du skrev til meg i kortet, for det er gull!!!! Ha en finfin dag 🙂

    4. Så artig at Annebe også vant. Du har virkelig trukket mange av mine favoritter på blogg.no 😊
      Og nå er du også en av dem 😉
      Fikk mitt lodd i dag, og blogginnlegg postet om det. Ha en fin kveld 🙂❤

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg