Alternativ livsstil: bryllupsreise!

Ny uke er påbegynt, og denne uken er spesiell. Både snuppen min og jeg har gledet oss veldig til denne uken. Og nå er tiden endelig her, så utrolig deilig!

Dagen i dag startet så behagelig som den bruker de fleste dager. Snuppen min har kveldsvakt, så da var han hjemme i morges og frem til formiddagen. Han laget deilig eggerøre og dekket bordet med deilige oster, røykalaks og grovt toastet brød. Dere vet, jeg elsker dette. Så var det tid for litt kos på balkongen med tassimo smakfull baileys-kaffe og en sigarett. Med det kunne dagen bare starte.

Snuppen dro avgårde, han skulle innom Power å kjøpe spesial-lyspærer før han skulle på jobb. Rett etter ringte det på dørklokken, jeg åpnet, og der stod det en kjekk ung mann. Han kom inn og gjorde det han skulle, det han hadde fått beskjed om, så fikk han dra igjen. Takk for besøket, hehe..

Så etter det har jeg brukt mesteparten av dagen til å gjøre litt research for bloggen. Det har seg slik at disse korte krimhistoriene på morgenen kommer til å vedvare en stund fremover, så da må jeg ha materiale for å kunne fortsette. Jeg har funnet frem hvem hvert innlegg skal handle om denne uken, så skal jeg planlegge for neste uke også. Noen synes kanskje jeg startet litt hardt med slike som Ted Bundy, Jack the Ripper og Ed Gein. Grusomme serie- og massemordere. Men det var slik det ble, sel har jeg lært mye.

Fremover nå lover jeg at det blir litt annerledes, altså disse grusomme morderne forsvinner ikke, men det er mange absurde måter å være kriminell på. Jeg skjønner ikke hvordan disse menneskene greier å tenke seg fram til egne handlinger. Så jeg har ledd meg selv til tårer og ristet på hodet i vantro i dag. Men så er det jo jobben med å korte ned og gjenfortelle historiene til dere, og essensen av det hele må jo være igjen, det som gjør den enkelte kriminelle unik. Dere har noe å glede dere til hvis dere følger med. Dere som ikke har fått med dere mine «krimhistorier fra virkeligheten» <—— kan jo bare klikke på linken så kommer alle historiene hittil.

Hvorfor jeg driver med research og setter sammen historier nå? Jo fordi jeg ønsker at dere som leser bloggen her skal kunne klikke innom og se at her kommer noe nytt hver dag selv om jeg er bortreist. Yupp, disse første dagene denne uken skal jentene dusjes, såpes og vaskes, noe som er mer jobb enn de fleste vil tro. Leiligheten må stelles. Innkjøp må gjøres. Trillekofferter må hentes fra kjellerboden. Jeg må til frisøren, jeg kan ikke ha blått hår lengre. Kortbukser, badebukser og shorts skal pakkes. Solkrem og solbriller. Pass, billetter og singleter.

Jada, denne uka reiser snuppen min og jeg på bryllupsreise. Altså vi skal ikke bare et svipp-besøk til nabobyen eller til Stavanger, Ålesund, Dokka eller Lillestrøm. Nei, vi skal reise i ordets rette forstand. Jeg nevnte pass ja, vi må huske pass. Kjenner sommerfuglene når jeg skriver dette, jeg ser palmene, og jeg føler havet opp til leggene. Spise blekksprut og masse deilig mat, drikke bobler og nyte desserter. Sola på kroppen og lukten fra sommerens flotte roser. Ja til livet og kjærligheten ❤️

Natta!!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#ferie #reise #sol #sommer #mat #kos #bunny #bunnytrash

24 kommentarer

Siste innlegg