Alle kvinner vil ha det samme!

En artikkel i Romerikets Blad var litt morsom, det handler om kvinner i jakt på menn, og hva de ser etter når de søker en mann. Grunnen til at jeg finner saken morsom er at om en leser mellom linjene så sier disse kvinnene litt mot seg selv. For eksempel sier de at de forventer ikke at mannen skal ha høy inntekt, men at han skal ha ordnet økonomi, og spandere. Hehe… javel ja *humrer*

Disse kvinnene ønsker å fremheve at de ønsker en mann som er oppmerksom. De vil bli sett og hørt. De kommer til og med med gode råd til single menn.

«Lytt til kvinnen, og tørr å utfordre deg selv på å gå inn i de litt dypere samtalene. Det viser at du er trygg på deg selv, og da vil også kvinnen føle seg trygg med deg», er et av rådene.

Morsom var også uttalelsen der en av de intervjuede kvinnene sier at hun har aldri vært opptatt av status, men det er viktig for henne at henne og mannen har like verdier og noe å prate om. Hun er veldig klar på at hun aldri kom til å dele seng med en som stemmer Fremskrittspartiet.

Ja, jeg synes det er en morsom uttalelse, rett og slett fordi hun krever at mannen skal mene det samme som henne. Skal ikke ha noen utfordring der liksom.. Og jeg ser for meg scenarioet på en eventuelt første date eller noe, hvor hun spør «stemmer du Fremskrittspartiet, jeg ligger ikke med deg hvis du gjør?!» Hahaha..

Jeg la også merke til en ytring i kommentarfeltet hvor en mann, cirka i 40-årene og i fast forhold skriver følgende:

«En ting som bare MÅ bemerkes: Mens kvinner, som gruppe, velger så hierarkisk de bare kan privat, er de «egalitære» politisk. Som i realiteten betyr at det drives et dobbeltspill som aldri noensinne kommer til å gå opp, aller minst økonomisk og demografisk. Kvinner er de mest ivrige på innvandring og asyl især. Som betyr at de får inn store demografiske, kulturelle og økonomiske ut-grupper som de selv ALDRI kommer til å gifte seg eller få familie med.

Så det som skjer og må skje, er nøyaktig hva vi kan se med egne øyne: At stadig flere menn faller utenfor i takt med deres dårlige utsikter til ekteskap og familie, gjengformasjoner, økt rivalisering, kriminalitet og økte konflikt- og voldsnivåer som er NØYAKTIG LIKE «ETNISKE» som kvinners egne sosioøkonomiske preferanser.

Eat shit, blodrødgrønne feminister. Det finnes knapt verre hyklere enn dere på denne planeten».

Tja, hva kan man si?

La meg spørre kvinnene som leser dette innlegget, hva dere ser etter hos en mann, og hva dere tenker uttalelsene til kvinnene her og hva dere tenker om denne mannen jeg refererer til og hans ytringer?

Noen som tør smelle til med noen kommentarer?

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#kvinner #menn #forhold #bunnytrash #bunny

12 kommentarer
    1. jeg må le🤣🤣🤣 Er singel og nysgjerrig på livet og det må være lov.
      For å være helt ærlig ikke de store forventningene for å finne den “perfekte ” da det finnes ikke.
      Vi får se hva som skjer. 😝
      Tenker det er viktig å være trygg på seg selv og slutte å ha liste over hvordan potensiell partner skal være eller ikke være.
      Bli kjent med menneskene …

    2. Jeg har funnet manne. i mitt liv hvilke kriterier han fyller har jeg ikke vurdert. Men for meg spiller utseende ,status lite. Men det at han så hvilke knekkebrød jeg likte ,og hvilke filmer jeg liktemer enn blomster vin og diamanter. (selvom ingen feil i det( Kjærlighet er ferskvare noe man må jobbe med. Men at noen tilgir deg de verste feil du har gjort og gir deg en ny sjanse, Der er kjørlighet❤️❤️❤️

    3. Jeg fant min mann på nettet, og hva jeg falt for var hvor god kontakt vi fikk. Vi kunne kommunisere om alt. Og kunne le mye sammen. Veldig lik humor. Og det og kunne være både voksne og barnslige sammen er et pluss. Jeg har aldri til dags dato brydd meg om hva menn har i lommeboka. Det har vært frustrerende for min Mor, men det rette for meg. Og min søster, og følge hjertene våre.

      Jeg følger ikke status symbol, og har aldri brydd meg om å følge strømmen. Jeg har funnet meg en flott mann som tar vare på meg, og mine behov. Ved, og la meg være meg. Jeg har forandret meg mye i løpet av våre 13år+ sammen. Både i forhold til hvem jeg er, og hvordan jeg ser ut. Han har tatt alt på strak arm. Og det står det stor respekt av.
      Vi har kun øyne for hverandre og står støtt i hverandre, og vokser sammen. Til tross våre ulikheter. Vi viser hverandre respekt, og står sammen i oppdragelsen av våre barn. Det og starte med 1 års chatt/tlf vennskap gjorde at vi fikk pratet om mye, og mangt. Før vi møttes i real life.

    4. Status og økonomi har aldri vært hovedfokuset mitt. Heller det at man kan stole på mennesket og være seg selv.

      Om man har noe til felles er jo et plus det, men at man skal være helt like, nei takk.

      1. Helt enig, men samtidig, det å stole på, hvordan vet man at man kan stole på noen når en begynner date eller innleder et forhold. Det finnes jo mennesker som har vært sammen og gifte i flere år, tiår faktisk, og det har vist seg at de faktisk aldri var til å stole på 🐰

        1. Man kan vel aldri helt det, kjærlighet er på mange måter en risikosport.

          Man må gi alt eller rett og slett la være. Og da mener jeg fra begge parter, it takes two to tango, som man sier 👍🏻.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg