Å være søt er ikke like lett for alle.


Da ble det slik at jeg fikk disse to jentene mine med meg på en litt lengre tur enn vanlig. Så lykkelige først, med store øyne og trippende som om de er på vei til pølseland. Sniffet på og undersøkt hvert et gjerde og lyktestolpe, små steiner, store steiner, gresstuster og hva det måtte være. Og på alle disse stedene må det slippes to tre tissedråper for å fortelle alle gutta at her har de flotteste jentene i Drammen vært. Vi gikk helt ned til sentrum og enda var der dråper igjen som skulle legges igjen for gutta å snafse på når vi hadde forlatt. Så slik har det seg at en grei tur ble en laaang tur.

Vel nede i sentrum var det innom butikken og få handlet det jævla brødet, den jævla melken og den jævla suttekluten. Så skulle vi hjem igjen, disse storøyde velvillige tuppene var ikke så storøyde og velvillige lengre. Neida, de ble hengende etter meg i tempo med NRK hurtigruten minutt for minutt. Men det var greit, de hadde vært flinke, og min egen form har jo som nevnt tidligere ikke vært helt som den skal være noen dager.

Vi tok bussen hjem, og da ble jeg jo selvfølgelig kvalm i tillegg. Så nå har jeg fått samlet opp masse greier å sutre om. Sutre, sutre, sutre.. egentlig det verste jeg vet er sutring, men der har jeg ikke fått brukt min del av kvoten, så det kan jo hende at det kommer mer sutring etterhvert. Når jeg først er i gang med noe, så har jeg vanskelig for å gi slipp. Jeg er så sta at jeg til og med tviholder på dårlig form. Skal man være i dårlig form så må man være i perfekt dårlig form!! OCD?

Tipper jeg mistet noen lesere i dag, kommer til å savne dere ❤️

I dag skulle jeg egentlig ønske jeg var en panda eller en pingvin. De er så søte. Hadde vært stas å bare være søt en hel dag. Det tror jeg ikke jeg har vært siden jeg var tre år, og det er jo hundre år siden, så fort gikk det. Plutselig er man etablert, skrukkete og må gå med munnbind. Som pingvin kunne jeg bare stått til utstilling, solt meg og vist alle hvor flott jeg er. Keiserpingvinene gjør gjerne det, de kan stå helt stille i timesvis og bare nyte sola. Og pandaene bare tygger på bambuspinner og er så fornøyde. Og søte og vakre og fine og bedårende.

Mops er også et veldig bra alternativ hvis man bare har lyst å være søt. Ingen er jo søtere enn de to småtrolla mine, og den kjærligheten er så uforbeholden, uendelig og ekte. De er helt amazing. Nå har de fylt opp tissetaskene sine allerede, klare for å markere sine skjønneste dufter på alle nye humper og hjørner de måtte finne i morgen 😜

Tenker vi takker for oss for i dag og ønsker dere alle der ute en god avslutning på denne kvelden. Nå skal jeg ta tempen, deliriumsymptomer, føler jeg bare vaser mainnskit..😆 Klem til alle 🥰


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#nudler

4 kommentarer
    1. Du er jo åpenbart søt nok for ‘Snuppen’, beste pappa’n til jentene, og i tillegg så liker jeg deg, jeg, og da får det vel faen meg være greit (hahaha) 😀 😀 😀

    2. Hei igjen 😊👍🏻🌺

      De der turene kjenner eg til😊Mine hunder er overivrige på oppoverturen i skog og mark,på hjemturen går det tregt,eg må motivere dem hele veien,drar dem etter meg og de må nesten bæres,de er helt tomme for energi.Det gjentar seg på hver eneste tur❤Men det er nå herligt da,kan ikke si annet😊
      Hilsen synskepeggy.

      1. Hahaha.. ja. Det er mest Ella som er slik. Hun eldste, som er mamman til hun yngste. Ella ble 9 år tidligere i år. Hun liker best å bare ligge i rare stillinger overalt og sløve 😂❤️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg