Å suge, suger, sugde, har sugd! Hahaha..

Bildet under er fra i går kveld før vi dro ut på byen. Ble en herlig kveld. Det går veldig mye i Strawberry Daiquiri her nå, altså det har vært oppe i 42 grader her, akkurat nå er det 32, så det er jo betydelig forskjell. Anyways, det er dritdigg uansett, og når det er deilig varmt så smaker cocktailsene enda bedre!

Jeg har forøvrig vært å kjøpt sugerør for å ta med hjem til Norge. Det er blitt sånn fast greie etter Norge valgte forbud mot vanlige plastsugerør. Snakker om idiotipolitikk. Hvis dere ser nøye på øverste bildet, så ser dere at det er to sugerør i drinken. Det er det alltid, noen ganger er det tre og fire også, og man får nye for hver drink. Spiste en bananasplittdessert hvor de hadde stikket et sugerør oppi, bare sånn til pynt. Og hvis dere ser på bildet under, ikke bare er sugerørene pakket inn i en plastpose, men dere ser også at hvert enkelt sugerør er også pakket i plast. Hahaha.. så denne klimapolitikken Norge fører, haha, fy faen verden ler av oss!! Er det noen som tror at sugerørforbud I NORGE har noe for seg?!!

Jeg tør tippe at bare jeg, her vi er nå, er forbruker av cirka 100 sugerør daglig. Jeg suger som faen skal jeg si dere, og nå må jeg stikke, for jeg skal ut å suge mer, hehe.. lekkert altså! Ha en nydelig kveld alle sammen!! 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#ferie #sol #varme #drinker #sugerør #bunnytrash #bunny

3 kommentarer
    1. helt ærlig syns jeg det er helt idiotisk å måtte drikke med papirsugetør. metallsugerør smaker heller ikke noe godt. så jeg kjøpte med gjenbrukbare PLASTsugerør. folk kan se så stygt dem vil på meg og mine plastsugerør, men vi redder ikke planeten ved å drikke av papirsugerør og spise is med treskjeer. 😮‍💨

    2. Jeg er så lei sugerør laget av papir, som går i oppløsning før man rekker å drikke opp hva det nå er man skal drikke opp… Har gått over til metall her hjemme 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg