5 på topp akkurat nå!!

Hvert år ved årets start lager jeg meg en spilleliste på Spotify hvor jeg legger til nye låter, ny musikk som jeg liker, som dukker opp i løpet av året. Her kommer de fem mest spilte nye låtene her hos meg akkurat nå.

05). Bets On Us – Cheat Codes & Dolly Parton.

Jeg har aldri hørt om Cheat Codes før, men Dolly Parton har jeg likt helt fra barndommen. Hun er svært aktiv enda og blant de 500 mest populære artister eller band i verden på Spotify. Det er faktisk helt rått. Akkurat nå driver hun og spiller inn et rockealbum faktisk, og dét ser jeg faktisk veldig fram til. Rockealbum med Dolly Parton, det er jo bare en begivenhet i seg selv å tenke på. Anyways, «Bets On Us» som hun synger med Cheat Codes er country, og den er fin. Likte den umiddelbart og la den rett inn på spillelisten min.


04). Back That Up To The Beat – Madonna.

Madonnas album «Rebel Heart» ble hasteutgitt i 2015 etter at alt materialet hun hadde jobbet med, alle sangene ble hacket og lekket ut på nettet ulovlig. Hun satte seg i studio og gjorde noen endringer på låter og måtte gjøre vanskelige valg, sette sammen albumet og få det ut på markedet før ødeleggelsene ble for store. Albumet greide å toppe listene, men da folket hadde hørt demoversjoner og andre låter som ikke ble valgt til å være med på albumet, og det faktum at alt lå ute på nett, så sier det selv at det ble ikke den vanlige Madonna hypen. Selv om noen av Madonnas beste låter, deriblant «Ghosttown» er på nettopp det albumet. Plutselig nå i 2023 ble låten «Back That Up To The Beat» superpopulær på TikTok. Dette er en av låtene som ikke ble med på albumet i 2015. Men igjen, Madonna satte seg i studio og fikset lyden på denne demolåten og ga den nylig ut som singel. Og den setter seg fast i hodet. Den er virkelig all over TikTok, og nå på Spotify.

03). Queen of Me – Shania Twain.

Shania har kommet ut med nytt album etter 5-6 års opphold. Hun hadde noen låter før i tiden som jeg likte, men jeg har ikke vært noen megafan. Men det nye albumet som heter «Queen of me» hørte jeg nylig, og nettopp tittelsporet fikk jeg et oppheng i. Det er noe med hvordan hun synger refregnet som fanger meg. Kul countrylåt, og et bra comeback av Shania Twain.

02). TRUSTFALL – P!nk.

Jeg digger P!nk! Man må jo bare digge P!nk! Råkul dame! Har alle albumene hennes og digger stort sett alt hun har gitt ut, og vært på tre helt forskjellige konserter med henne. Hun er rå, derom ingen tvil. Snart kommer det nytt album med henne. Første singel fra det kommende albumet heter «Never gonna not dance again» og var helt ok. Nå er singel nummer to ute, og det er selve tittelsporet, og oh yes, dette rocker og vi kan ikke vente til hele albumet slippes. Men det må vi jo, haha..

01). Flowers – Miley Cyrus.

Alle har vel fått med seg denne låten nå, Miley Cyrus’ sin sang til sin eksmann. Veldig bra tekst som er liksom en power-låt til kvinner, men den funker for oss gutta også. Bra tekst og catchy som få, har faktisk satt rekorder verden over. Og nytt album fra Miley Cyrus er også rett rundt hjørnet.


Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#spotify #youtube #musikk #bunnytrash #bunny

4 kommentarer
    1. Likte godt både Madonna og Miley Cyrus her. Fint med spillelister en liker. Tror mine er blitt gamle, så burde nok lagd meg nye.

      1. Jeg har mange spillelister, men som skrevet, hvert år lager jeg en liste med årets nye låter som jeg liker. Årets heter ‘Roger 2023’ og det er blitt hittil 9 låter på den lista.

      1. Helt sikkert bare deg, den er smart:

        I can buy myself flowers
        Write my name in the sand
        Talk to myself for hours
        Say things you don’t understand
        I can take myself dancing
        And I can hold my own hand
        Yeah, I can love me better than you can

        😜

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg