3 syke, 2 covid, 1 vaksine!


Hvordan blir det framover nå da det har seg slik at her i Norge har vi nå flere som har meldt alvorlige bivirkninger av vaksiner enn antall døde av covid? De som har gått bort av covid har en gjennomsnittsalder på 85 år. De som melder alvorlige bivirkninger er meget yngre, helt ned til 19 år er det meldt om. Det har også vært dødsfall etter vaksinering på unge mennesker i 30-årene. Sist jeg leste om antall døde etter vaksinering var tallet 133 døde. Jeg orker ikke sjekke nå hva de oppdaterte tallene er nå, jeg tror ikke noe på at de er riktig oppdatert heller. Husk at vaksinering har bare pågått få måneder.

Jeg undres hvordan det skal gå fremover nå med 480 000 vaksinerte. Det er nå det begynner å skje ting. På tre timer kom det inn tre covidrelaterte syke på akutten. To av tre syke av viruset, en av tre syk av bivirkninger fra vaksine. Den som var sykest var sistnevnte. Det har lenge blitt snakket om kapasitet. Hvordan blir det med kapasiteten nå?

Må være grusomt for helsearbeidere å oppleve dette. Selvfølgelig de har sett og opplevd litt av hvert, det er mye grusomt som skjer. Men nå tenker jeg på alle de som har latt seg vaksinere, da spesielt de som har mottatt Astra Zeneca vaksinen, og da ta imot pasienter som får blodpropper, hjerneblødning og faen vet av dette dritet som de selv har latt seg overtale til å bli injisert med.

Jeg har vært så bekymret for snuppen min fordi han valgte å la seg vaksinere. Nå ser jeg at det valget har begynt å tære. Han sier det ikke, jeg ser det.

Nei, vi får holde hodet kaldt og hjertet varmt, ta vare på hverandre og verdsette det vi enda har ❤️


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#covid #vaksine

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg