27 typer du aldri bør være kjæreste med!

Det forrige innlegget mitt skulle egentlig ikke handle om karakteristikker og rasisme, men når jeg var i gang med tastaturet så tok handlingen en helt naturlig vending dithen, og det ble som det ble. Jeg hadde lest en artikkel om forhold, altså noen hadde skrevet en artikkel med utallige «typer» personer, menn og kvinner en aldri bør være sammen med.

Altså når en leser disse grunnene så nikker sikkert de fleste av oss seg enig i at en slik person, og en slik person, og en slik person bør man ikke være sammen med. Men samtidig så ble jeg litt oppgitt av hele artikkelen.

Jeg tenker, altså ut fra mine egne erfaringer, så har jo jeg hatt det slik at de jeg har vært i et forhold med i mitt liv, da vi ble sammen, ble kjærester, inngikk et forhold, så kjente vi hverandre ikke særlig godt. Vi hadde en kjemi som gjorde at vi ble interesserte i hverandre, vi hadde tiltrekning og bestemte oss for å forsøke. Jeg tenker det er den vanligste prosessen for oss alle. Så da kan en jo umulig vite om vedkommende har noen av alle disse egenskapene, om vedkommende er en (eller flere) av «typene» som omtales i artikkelen som personer en ikke bør være sammen med. Altså man må jo bli kjent, det er én ting, en annen ting er at kjærlighet gjør som oftes blind, og da ser man mest sannsynlig ikke disse dårlige egenskapene hos hverandre uansett. Det er jo slikt som man finner ut av med tiden, og en trenger da vitterlig ikke slike artikler å lese for å finne ut om noen er en å være sammen med eller ei.

Så mye som jeg er enig i ganske mange av punktene så synes jeg at dette er dårlig litteratur og bortkastet av media å publisere. Det er jo bare tull. Følte meg helt «idiot» som leste hele greia, det er jo ikke nevenyttig i det hele tatt whatsoever. Slik jeg ser det. Hehe.. dette er altså hva jeg driver å surrer med på en søndag alene hjemme, «dagen derpå» etter en helaften sammen med snuppen min og et par venninner.

Yupp, vi hadde det veldig moro i går. Venninnene våre hadde handlet masse mat for å lage salat. Jeg har aldri sett makan. Hele spisebordet vårt ble tildekket med små skåler med ingredienser. Vi har stort spisebord altså. Der var hvitløksbrød, oliven, fetaost, diverse tomater, merkelige frø og kjerner, brødsticks, vannkastanjer, paprika, småkjeks, flere dressinger, jalapeños, hvitløk, løk, rødløk, typer salatkjeks, skinke, kikerter, grønnsalat, avokado, agurk, mango, papaya, selleri, ananas, suragurk, babygulrøtter, ost, spekemat, kylling.. og masse mer, vi snakker, 40-50 greier å velge mellom. Og vi var fire personer, hehe.. men det var kjempehyggelig. Vi hadde balkongfest vi fire før vi dro ned til sentrum på «StreetFood Drammen» det nye store utestedet i byen her. Snuppen og jeg hadde ikke vært ute i Drammen på, ja det blir vel et par år. Hellige kaninmåne. Det skjedde mye rart, vi møtte mange «raringer», og det ble mye latter. Snakker om latter..

For de av dere som har interesse å lese om disse punktene, disse «typene» personer en ikke bør inngå et forhold/være sammen med, dere vet den artikkelen jeg nevnte lengre opp her som jeg anser som en verdiløs artikkel, hehe.. for de av dere som har interesse så har jeg lagt ved alle de 27 typene punktvis nedover i innlegget her. Så hvis dere ikke har noe bedre å bruke tiden deres på, værsågod!!

Du bør aldri være sammen med:

01. Du bør aldri være sammen med noen som får deg til å føle deg usikker på latteren din, vekten din eller personligheten din.

02. Du bør aldri være sammen med noen som forteller små hvite løgner og noen som skjuler detaljer fra det de forteller deg bare så du ikke blir sint på dem.

03. Du bør aldri være sammen med noen som bare når ut til deg når det er praktisk for dem eller når de vil ha noe fra deg.

04. Du bør aldri være sammen med noen som er flau over å bli sett med deg i offentligheten, eller flau over å legge ut bilder av deg på sosiale medier.

05. Du bør aldri være sammen med noen som sier at du overreagerer når du uttrykker en følelse foran dem.

06. Du bør aldri være sammen med noen som vrir på ordene dine for å gjøre deg til den dårlige personen, siden det var du som var sint på dem.

07. Du bør aldri være sammen med noen som syns at det å være sammen med deg er plagsomt.

08. Du bør aldri være sammen med noen som sammenligner deg med eksene deres, personer de var forelsket i eller deres venners kjærester.

09. Du bør aldri være sammen med noen som stadig bruker sine egne problemer som en unnskyldning for å behandle deg som dritt.

10. Du bør aldri være sammen med noen som nekter å gjøre forholdet deres offentlig fordi de vil holde andre alternativer åpne.

11. Du bør aldri være sammen med noen som har null interesse i å møte dine venner og familie.

12. Du bør aldri være sammen noen som snur hver enkel samtale rundt for å snakke om sex.

13. Du bør aldri være sammen med noen som ikke en gang prøver å gi deg orgasme, fordi de er for opptatte med å få sin egen glede.

14. Du bør aldri være sammen med noen som forventer at du skal sette i gang hver tekstmelding, date og kyss, uten at de skal gjøre noe selv.

15. Du bør aldri være sammen med noen som er for opptatt til å svare på meldingene dine, selv om de har tid til å legge ut på bilder på sosiale medier.

16. Du bør aldri være sammen med noen som er utro mot deg (følelsesmessig eller fysisk), selv om de sverger at det aldri kommer til å skje igjen.

17. Du bør aldri være sammen med noen som nekter å lage kompromisser med deg fordi alt må være slik de vil ha det.

18. Du bør aldri være sammen med noen som prøver å kontrollere livet ditt, som for eksempel hva du har på deg, hva du spiser eller hva du gjør med karrieren din.

19. Du bør aldri være sammen med noen som alltid legger skylden på noen andre når ting går galt i stedet for å ta ansvar for sine egne handlinger.

20. Du bør aldri være sammen med noen som gir løfter og bryter løfter på en jevn basis.

21. Du bør aldri være sammen med noen som aldri spør om din mening før de tar en beslutning som også vil påvirke deg.

22. Du bør aldri være sammen med noen som er for umodne til å føre en seriøs samtale med deg om sex, om følelsene dine eller om deres forhold som en helhet.

23. Du bør aldri være sammen med noen som sender blandede signaler og spiller datingspill, selv om de ser hvor mye det sårer deg.

24. Du bør aldri være sammen med noen som flørter med andre mennesker foran deg – eller bak ryggen din.

25. Du bør aldri være sammen med noen som ser ned på dine interesser som favorittmusikken, show og bøker.

26. Du bør aldri være sammen med noen som får et raserianfall når den minste tingen i livet går galt.

27. Du bør aldri være sammen med noen som får deg til å føle deg mindre verdt på hvilken som helst måte, fordi du fortjener så mye mer.

Nå hva sier dere folkens, var dette nevenyttig?

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#forhold #kjærester #partnere #bunny #bunnytrash

17 kommentarer
    1. Sånn alt i alt, så er det jo ingen man bør bli sammen med, hvis man oppsummerer hele greia.😅Slike mennesker kan det være vanskelig å finne og svært vanskelig å sortere ut når du møter dem.😂 Høres ut som dere virkelig hadde en perfekt lørdagskveld.🤩

      1. Det kan faktisk virke som om det er en økene grad av skepsis til forhold. Jeg tenker noen sjanser må man ta, og drite i «oppskrifter» 😜 Ja vi hadde det skikkelig moro i går aftes..

    2. Nevenyttig eller ikke – jeg er iallfall helt enig i alle punktene! Selv om det vel er kun “drømmemannen 10” som ikke har en snev av noen av dem…… 🙂

    3. Blir litt gal av sånne lister jeg. Noe “feil” er det vel med alle… Og folk har mer enn EN side osv. Kunne heller sette opp en liste over hvem SKAL man være sammen med 😀 Så bra dere hadde en fin kveld med venninnene 🙂

      1. Jeg tror en liste med hvem man SKAL være sammen med hadde opplevdes enda verre. Jeg hadde vel fått beskjed om at det skulle være en dame, hvilket hadde garantert ikke gjort meg lykkelig. Baaah.. kvinner funker bedre som venninner 😜👍🏾

        1. Jeg mener med en liste på 27 ting/folk man ikke bør være sammen med, så er det ikke så mange igjen 😀 Ha-ha… Neida, liker ikke å bli fortalt hverken det ene eller andre i den retningen 😀

          1. Mennesker er jo alle unike, og det er jo noen milliarder and then some, så om man utelukker 27 punkter så er det fremdeles noen/nok å velge mellom likevel, skulle en tro. Men om jeg noen gang treffer på noen som er på enten mannfolk eller kvinnfolkjakt og drar fram ei liste, da dauuer jeg 😂

    4. Hei igjen 😊🌹🇳🇴👍
      Vet ikke eg,har selv vært sammen med en soldat i utenrikstjeneste i over tretti år no så har ikke så god erfaring med sånne lister og egenskaper.
      Kan jo være at han har noen av dem og det kan også være at eg har noen av dem,men vår fordel er at ettersom han var ute på jobb syv mnd,så hjemme tre,så har det ikke vært tid eller interesse å se etter sånne ting,når han var hjemme hadde vi mer enn nok med hverandre og nå,når han er pensjonert fra forsvaret har vi vel på en måte vokst på hverandre 🦋
      Hilsen synskepeggy.

        1. Det gjør han så absolutt og han har alltid gjort det – håper han kan si det samme om meg,eg skal spørre han når vi har en av våre mange fortrolige samtaler.
          Hilsen synskepeggy.

    5. For fyrste gong i livet har eg lese ei slik liste, og hadde ikkje du delt den, ville den ikkje vorte lest heller. Altså, slike lister interesserer meg sånn ca midt i analen.
      Dei kunne like gjerne skrevet eitt punkt, du bør ikkje vera saman med nokon.
      I mitt tilfelle, kan jo det forsåvidt stemma, for å leva i lag med ein som har godt over snittet autistiske trekk, er nok ikkje den lettaste jobben i verda, så eg må jo beundra kjerringa, som har halde ut med meg i over 36 år nå.
      Ellers handlar vel eitt forhold litt om å gi og få, og gjera valg, og stå for valga.
      Utover det, står der i skrifta, kjærleiken dekker over ein mengde synder. Kanskje det og er noko å grunna på.

    6. klarte ikke hele lista. jeg synes folk må vær åpne og se hva passer dem. det er altfor mange ensomme og single folk i Norge og familie og forhold kun snakkes ned. folk er kravstore og sitter med slike lister. kom igjen, livet er kort. bare å finne ut hva du finner deg i og hva ikke. drit i lister. min mening

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg