Har DU hørt om Holocaust?

Dette er noen ord som jeg kom over nå som jeg skrev en gang tidlig i 2014. Etter å ha lest det innså jeg at disse ordene er like aktuelle i dag, og jeg står for dem enda. Det handler om mobbing, rasisme og diskriminering.

Etter å ha sett på nyhetene på TV 27.01.14 skrev jeg:

«Det er visstnok Holocaust-dagen i dag. Altså den internasjonale Holocaustdagen vedtatt av FN. Dette til minne om den 27. januar i året 1945 da styrker fra «Den Røde Armeen» til Sovjetunionen frigjorde de om lag 7 000 siste overlevende fangene i Auchwitz i det tyskokkuperte Polen.

De forferdelige fangeleirene ble stengt etter å ha tatt livet av cirka 6 millioner jøder, cirka 400 000 sigøynere og 250 000 funksjonshemmede og homofile. Om man regner med alle minoritetene, kan man anslå at 9–11 millioner ble drept.

Dette skulle da være slutten på den slags diskriminering og undertrykkelse.

Men som vi alle vet eksisterer den slags enda. Bare i dag fikk jeg høre om en ishockeyspiller som har fått forferdelige tilrop fra tribunene under kamper rundt om i landet, det fordi hans mor var sigøyner. Jeg fikk også høre om en ung jødisk mor som er redd for å levere barnet sitt i barnehagen fordi andre foreldre som er norske statsborgere spytter på henne.

Og dette er milde ting i forhold til mye annet som skjer i samfunnet vårt, pga hvem vi er, og hvordan vi er!

Men joda, slik er det i 2014 (og enda i 2018). Og enda uttaler enkelte: «Hurra for at vi har Jesus. Han tok all straffen, skammen, smertene, synden og sykdommene og tilintetgjorde det på korset – en gang for alle! Halleluja!»

Og Bibelen sier: «Dersom folk kommer til Jesus, så helbreder han alle plager. Folk kan komme til Ham AKKURAT sånn som dem er, Gud gjør ikke forskjell på folk!»

Neivel, hvorfor har vi slik ondskap i verden enda da? Virker på meg som at denne Gud er en pusling som overlater skyld og alt på Djevelen. Pingle!!

Nei… Her får hver og en gå inn i oss selv, og tenke før vi handler. Hvor stygt er det ikke å spytte på folk som har små barn de skal levere i barnehagen?! Det fordi mammaen er jødisk! Hun har altså en tro som er en forgren av den troen som som er mest av (inntil videre) i Norge. Det være kristendommen, som egentlig ikke er norsk tro, men en tro som ble banket og torturert inn i det Norske folk av hjernevaskede fanatiske kristne tilreisende fra andre land.

Og by the way, Jesus var jøde.

Nå er ikke jeg så veldig glad i f.eks. romfolket pga deres valg av livsstil og dems respektløse måte å gjøre ting på. Men jeg spytter faen ikke på dem. Det må da være grenser på umenneskelighet.

Takk for at dere leser. I morgen skal jeg smile og hilse på alle mennesker som jeg passerer på min ferd. Det inkluderer islamister og romfolket også. Det for å vise håp om at de som spytter, kaller, mobber og begår direkte personangrep slutter med det!

#peace & #love !!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!

#mobbing #rasisme #diskriminering #personangrep #holocaust #holocaustdagen #amnestyinternational #deninternasjonaleholocaustdagen #fn #ai ##denrødearmeen #sovjetunionen #auchwitz #tyskland #polen #okkupert #verdenskrig #denannenverdenskrig #annenverdenskrig #krig #fangeleirer #tortur #drap #jøder #sigøynere #funksjonshemmede #homofile #minoriteter #undertrykkelse #jesus #bibelen #kristendom #fanatisk #tull #fanatikere #hat #eventyr #gud #djevelen #lucifer #beelzebub #denfalneengel #satan #pingle #hjernevask #kjærlighet #romfolk #livsstil #legning #jesusvarjøde #norskestatsborgere #norge

10 kommentarer
    1. Jeg bare “elsker” deg for den du er Roger, sterke ord og ett flott, varmt og engasjert menneske ❤

    2. Anonym: Takk for det, hvem du enn er – det jeg kan si er at jeg forsøker hele tiden å bli en enda bedre utgave av meg selv. Det er mer enn mange kan si om seg selv. Og takk til deg, gode ord sprer god energi, du er ikke så verst du heller <3

    3. Jeg blir diskrimert som cannabis bruker. Selv om jeg henter i Nederland. Da hyler det offentlige “barnevern, barnevern”. Merkelig nok, er det ei i barnevernet som virkelig er meneske kjenner.

    4. Pappaweed: Jeg har ikke noe problem med cannabis, men sammenligningen blir litt dum for meg, ikke bare litt faktisk. Jeg skriver om Holocaust og du kommer med stakkars deg at hasj er ulovlig. Ehh…

    5. Flott innlegg!
      Desverre er det nok bare et tidsspm når noe lignende vil skje igjen.. Bare se hvordan amerikanerne har messet i vei om at ‘det må aldri skje igjen’ siden krigens slutt, også gåtr de hen og velger en president med eksakt samme valgkampsakene som Hitler, bare at ‘jøder & sigøynere er byttet ut med muslimer & mexikanere.. Det er faen helt sykt

    6. Holocaust ja, er alt sant ? Tallene har blitt justert noen ganger. Har ikke hørt så mange historier ifra det tapende landet heller. Stå på videre.

    7. Gry H.: Trump har en tendens til å uttale seg veldig dumt, og media vrir og vrenger på mye i tillegg. Å forsøke holde enkelte folkegrupper under kontroll pga kriminalitet og ideologier sier jeg ikke noe på. Verden har jo alltid vært gal. Men jeg tror faktisk det gått til helvete her i Norge før USA. Takk for din kommentar, velkommen tilbake 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg